Hoiquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Ah, dit is de nieuwe verzamelplaats voor de helden van Fok?
Haai.quote:
True. Ik vond dat we hier maar verder moesten gaan, aangezien dit niet gesloten zal worden en weinig tot geen vaste users heeft.quote:
Daar is sinds een uur of wat geleden toch echt verandering in gekomen, hoor!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True. Ik vond dat we hier maar verder moesten gaan, aangezien dit niet gesloten zal worden en weinig tot geen vaste users heeft.
Ze willen ons nergens hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True. Ik vond dat we hier maar verder moesten gaan, aangezien dit niet gesloten zal worden en weinig tot geen vaste users heeft.
Ja. We moeten ook een officiële OP hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar is sinds een uur of wat geleden toch echt verandering in gekomen, hoor!
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze willen ons nergens hebben.
Gebruik je vrouwelijke tekenkunsten.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja. We moeten ook een officiële OP hebben.
Voetbal kijken.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat zou Biels nu aan het doen zijn?
En als ik die niet heb?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gebruik je vrouwelijke tekenkunsten.
Dan zal dat wel zo zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan ben je een man in een vrouwenlichaam.
Het is gewoon een bestaande sc, ik zou niet weten waarom we hier niet zouden mogen komen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:37 schreef koningdavid het volgende:
Misschien kunnen we beter eerst even wachten met een OP. Voor je het weet zijn we hier ook niet meer welkom.
Een man met een vrouwenprofiel op FOK! bedoel je.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan ben je een man in een vrouwenlichaam.
Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een man met een vrouwenprofiel op FOK! bedoel je.
Het systeem is tegen ons Griekjeee... onthoud dat. Een wijs man zei ooit: "Ze willen ons zwartmaken, als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten."quote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is gewoon een bestaande sc, ik zou niet weten waarom we hier niet zouden mogen komen.![]()
Ja. Dat zijn mooie woorden.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het systeem is tegen ons Griekjeee... onthoud dat. Een wijs man zei ooit: "Ze willen ons zwartmaken, als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |