Je snapt dat Omans prijzen per definitie goedkoper zijn dan Nederland, ook al hanteren ze 'echt' dure' prijzen. Vergeleken met dure hotels is Sultan nog spotgoedkoop in Nederland.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat boeit niet zoveel, zelfs in de écht dure plekken waar ze zo ongeveer hotelprijzen hanteerden was het max 4-5 euro. Daar kwamen ook alleen mennekes in hun BMW/Porsche/LR.
Dat is zo. Ik vergelijk waarschijnlijk gewoon te veelquote:Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je snapt dat Omans prijzen per definitie goedkoper zijn dan Nederland, ook al hanteren ze 'echt' dure' prijzen. Vergeleken met dure hotels is Sultan nog spotgoedkoop in Nederland.
En normaal? Wie is wikwakka2?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tot mijn laatste tentamen (op vrijdag) niet, in ieder geval.
Normaal ben ik een gewoon wikwakka2 (klinkt als zo'n zanger van het levenslied op hyvesquote:
Hoe lagen daar de verhoudingen eigenlijk? Hoeveel was 1 euro waard en wat was de gemiddelde inkomen daar?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik vergelijk waarschijnlijk gewoon te veel. Maar ja, ik heb nog een beetje in mijn hoofd dat ik met 10 euro een heel weekend door kon komen, als ik dan hier iets wil doen schrik ik altijd een beetje
.
Ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Normaal ben ik een gewoon wikwakka2 (klinkt als zo'n zanger van het levenslied op hyves).
Huur was de laatste vier jaar tot boven het Nederlands gemiddelde gestegen, maar inmiddels wel wat meer gezakt nadat de overheid moest ingrijpenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe lagen daar de verhoudingen eigenlijk? Hoeveel was 1 euro waard en wat was de gemiddelde inkomen daar?
Een beetje kroeghangen, bij vrienden chillen, bioscoop, poolenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja.Wat doet een wikwakka2 zoal dan?
Aha oké, maar dat is al wel een stukje duidelijker voor mijn beeldvorming.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een beetje kroeghangen, bij vrienden chillen, bioscoop, poolen, waterpijpje roken, concerten bezoeken. Niet bijzonder veel eerlijk gezegd, maar ik heb dan ook een afkeer aan clubs e.d.
Je reageert te snelquote:Op woensdag 25 november 2009 21:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aha oké, maar dat is al wel een stukje duidelijker voor mijn beeldvorming.
Hoe kan ik nou te snel reagerenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je reageert te snel. Ik ben ook full-time student.
En jij?
Net Egypte dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Huur was de laatste vier jaar tot boven het Nederlands gemiddelde gestegen, maar inmiddels wel wat meer gezakt nadat de overheid moest ingrijpen.
het gemiddelde salaris voor een ongeschoolde buitenlander (Indiers, pakistanen) was zo'n 120 euro per maand, voor een Omani was het minimumsalaris zo'n 240 euro, maar verdienden ze gemiddeld zo'n 400-500 denk ik voor kantoorbaantjes.
Buitenlandse bedrijven betalen dan wel weer wat meer en expats verdienen zwaar bovenmodaal.
Een blikje cola kostte daar trouwens 80 baiza in de supermarkt, wat zo'n 16-20 eurocent is.
Sporten, sinds ik naar nederland ben gekomen is dat allemaal een beetje weggevallenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou te snel reagerenIk had me voorgesteld in mln
maar oké nog een poging. Ik studeer ook fulltime, werk ernaast een beetje (boekhouding, thuis), verder veel sporten en chillen. Ja en filmpjes kijken enzo. En uitgaan. En en en.
Voor mij is dat juist op hele drukke momenten een goede uitlaatklep. Anders raak ik echt gestresst.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sporten, sinds ik naar nederland ben gekomen is dat allemaal een beetje weggevallen. zodra mijn tentamens over zijn ga ik maar weer eens naar de sportschool.
Dat zeker, ik liep vroeger 4 keer per week hard, maar iets aan het weer heir in Nederland zorgt ervoor dat ik nog geen 200 meter kan lopen zonder dat mijn knieën het gevoel hebben alsof ze met een hamer verbrijzeld wordenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voor mij is dat juist op hele drukke momenten een goede uitlaatklep. Anders raak ik echt gestresst.
Over het algemeen zeer tolerant, een stuk meer dan Egypte zelfs volgens mij. Maar het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe anders.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Net Egypte dus.
Hoe is de (in)tolerantie jegens 'anders'?
Hardlopen kan ik ook beter binnen doen op een loopband dan buiten, omdat mijn knieën iets zwakker zijn. Iets met te weinig kraakbeen of zo. Maar binnen vind ik ook wel relaxt, juiste muziek op enzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zeker, ik liep vroeger 4 keer per week hard, maar iets aan het weer heir in Nederland zorgt ervoor dat ik nog geen 200 meter kan lopen zonder dat mijn knieën het gevoel hebben alsof ze met een hamer verbrijzeld worden.
Niet Arabisch, niet moslim om het maar algemeen samen te vatten.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over het algemeen zeer tolerant, een stuk meer dan Egypte zelfs volgens mij. Maar het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe anders.
Ik heb nog nooit afkeurende blikken o.i.d. gehad als ik vertelde dat ik niet gelovig was, en ben ook geen mensen met bekeerdrang tegengekomen. Heb ik een hoop moslimvrienden gehad, omani en uit andere landen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet Arabisch, niet moslim om het maar algemeen samen te vatten.
Ik moet ze denk ik ook een keer na laten kijken, maar heb eigenlijk helemaal geen zin in die rompslomp. Met apparaten in de fitness heb ik nergens last van, en dat vind ik wel best zo. Het weer heir in Nedederland is ook niet echt hardloopweer voor mij, ik ben gewend aan 20-50 gradenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hardlopen kan ik ook beter binnen doen op een loopband dan buiten, omdat mijn knieën iets zwakker zijn. Iets met te weinig kraakbeen of zo. Maar binnen vind ik ook wel relaxt, juiste muziek op enzo.
Dus je was geen dhimmi, wilders heeft geen gelijk?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit afkeurende blikken o.i.d. gehad als ik vertelde dat ik niet gelovig was, en ben ook geen mensen met bekeerdrang tegengekomen. Heb ik een hoop moslimvrienden gehad, omani en uit andere landen.
Ik ken zelfs meerdere mensen die met een omani zijn getrouwd trouwens, voornamelijk vrouwen, maar ik ken ook twee mannen met een omaanse vrouw.
Wallah.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus je was geen dhimmi, wilders heeft geen gelijk?
Moet je doen. Ik heb er overigens minder tot geen last van als ik bepaalde supplementen voor gewrichten (soepelheid en stimulans aanmaak en behouden van kraakbeen) gebruik, dat kan ook schelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet ze denk ik ook een keer na laten kijken, maar heb eigenlijk helemaal geen zin in die rompslomp. Met apparaten in de fitness heb ik nergens last van, en dat vind ik wel best zo. Het weer hier in Nederland is ook niet echt hardloopweer voor mij, ik ben gewend aan 20-50 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |