En werd je er heet van?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou staat mijn naam er![]()
maar ik blijf daar niet mee bezig
Ach mij deert het ook niet zozeer als ze erin lezen verder. Ik vind het alleen apart.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moet je dat in grote letters in je profieltekst zetten: IK VERSTREK GEEN PERSOONLIJKE DANWEL GEILE DETAILS OVER MIJZELF.
JALOERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Op?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
JALOERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Mij en mijn social life?quote:
mischien vinden ze je wel een heel boeiend persoon.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach mij deert het ook niet zozeer als ze erin lezen verder. Ik vind het alleen apart.
Niets mis met Antwerpenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, België, is ze nou helemaal gek geworden?
quote:
Vast.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
mischien vinden ze je wel een heel boeiend persoon.
Hm, geen idee. Na vrijdag geef ik daar wel antwoord op.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Bijna een QuadPost, maar ik wilde even aan griekjeee vragen hoe duur een waterpijp eigenlijk is in de Sultan?
Hmm, zekersteweters?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb serieus weleens een social life.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Bijna een SexPost, maar ik wilde even aan TRIGGERSHOT vragen hoe duur een waterpijp eigenlijk is in de Sultan?
Zeker wel.quote:
quote:
Wat een afzetterijquote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
7 nog wat, maar dan moet je ook nog een lunchmenu nemen
Mooi om te horen. Je komt namelijk nogal vaak het tegenovergestelde tegen hiero.quote:
Ja want gemiddelde inkomen in Oman en Nederland is hetzelfde.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een afzetterij.
2 euro voor onbeperkt lurken en bijvullen was het in Oman. Ik mis het nu al.
Dat boeit niet zoveel, zelfs in de écht dure plekken waar ze zo ongeveer hotelprijzen hanteerden was het max 4-5 euro. Daar kwamen ook alleen mennekes in hun BMW/Porsche/LR.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja want gemiddelde inkomen in Oman en Nederland is hetzelfde.
Ja klopt ook wel. Ik werk sowieso thuis, vandaar dat ik wel redelijk wat achter fok! kan zitten. Maar de meeste activiteiten ernaast zijn wel buitendeurs.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Je komt namelijk nogal vaak het tegenovergestelde tegen hiero.
Tot mijn laatste tentamen (op vrijdag) niet, in ieder geval.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel. Ik werk sowieso thuis, vandaar dat ik wel redelijk wat achter fok! kan zitten. Maar de meeste activiteiten ernaast zijn wel buitendeurs.
En, heb jij ook een echt leven naast fok!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |