ik doe mee!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef qu63 het volgende:
Eens kijken of we dit topic wél vol krijgen binnen een maand..
is het proberen waardquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef qu63 het volgende:
Zeurquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
nope![]()
TS doet ook niet echt zijn best
SPOILER: Dames->niet klikken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef qu63 het volgende:
Iets voor Pheno:echt iets voor hemSPOILER: Dames->niet klikken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
navondquote:
dat kun je echt wel zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef griekjeee het volgende:
sc gaat hier ook niet al te snel of wel?
Hoe komt het?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kun je echt wel zeggen
Maakt dat wat uit dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef griekjeee het volgende:
sc gaat hier ook niet al te snel of wel?
Zo. Het is me gelijk duidelijk waarom.quote:
weinig mensen die hier nog postenquote:
Dat is te merken ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weinig mensen die hier nog posten
Val ik je aan danquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo. Het is me gelijk duidelijk waarom.Het was maar een constatering hoor geen reden om je aangevallen te voelen.
quote:
Waar bemoei jij je mee!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]Q en aanvallen? dat gaat niet samen in een zin hoor
Hoi Yns!quote:hoi Q
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee!
[..]
Hoi Yns!![]()
met jou? altijdquote:
áltijd? Weg rust dusquote:
Lezen, jij voelt je aangevallen.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lezen, jij voelt je aangevallen.
* qu63 hoorde een schreeuw van een jonge vrouw en kwam...quote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
*Schreeuwt van de daken* Hup hier posten.
ik gooi de handoek in de ringquote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
*Schreeuwt van de daken* Hup hier posten.
Makkelijk:Pquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef qu63 het volgende:
ga je gang.quote:
quote:
Dan moet je ook maar net geluk hebben dat het net online is als je wat wil posten!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie mogen wel posten in de tijd dat fok up is hoor.
Qutie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar net geluk hebben dat het net online is als je wat wil posten!
Hi!
Blijf dan nog maar even!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Zou het niet zo weten, hoor alleen om me heen dat fok sinds een paar dagen met regelmaat niet bereikbaar is.![]()
Maar nu ik er ben doet die het goed.(Zul je nu zien dat die off valt.
)
Ja hequote:Op dinsdag 24 november 2009 18:55 schreef Bengeltje het volgende:
Ik was eten.![]()
Het is wel gevoelig zeg.
je mag niet meer weg gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Zou het niet zo weten, hoor alleen om me heen dat fok sinds een paar dagen met regelmaat niet bereikbaar is.![]()
Maar nu ik er ben doet die het goed.(Zul je nu zien dat die off valt.
)
quote:
Is het huis nog niet af dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
Behalve dat we bijna wegwaaien? Alles goed, hoor![]()
Vandaag een dagje thuis werken/verlof (ik zit nog in twijfel wat ik ga doen) Maar sowieso wel fijn om nu nog in pyjama te zitten
uitrusten en aan die kleine denkenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
Behalve dat we bijna wegwaaien? Alles goed, hoor![]()
Vandaag een dagje thuis werken/verlof (ik zit nog in twijfel wat ik ga doen) Maar sowieso wel fijn om nu nog in pyjama te zitten
En Yns!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
uitrusten en aan die kleine denken
Nee johquote:Op woensdag 25 november 2009 09:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is het huis nog niet af dan?
Gewoon lekker relaxen, ook belangrijk!
Hi!quote:
Dan kan je morgen lekker met de wind bij het haardvuur zitten!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee johMaar ze komen vandaag wel de inbouwcassette/open haard afwerken
![]()
Genieten en ontspannen dus!quote:En ik moet vandaag wel vrij vaak aan de kleine denken aangezien hij constant zit te schoppen
Hopelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan kan je morgen lekker met de wind bij het haardvuur zitten!
Maar toch ook een beetje werkenquote:[..]
Genieten en ontspannen dus!
Anders een haardvuur-dvd opzetten?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hopelijk.
Ik vraag me af of ze direct zal mogen branden gezien het feit dat ze vandaag komen pleisteren rond de kachel. Het zou alleszins superfijn zijn![]()
Dat hersenloze lijkt me ook niet echt wat hoorquote:Maar toch ook een beetje werken![]()
Zo'n hersenloos jobke: klik, klik, klik, bevestig... en dat zo'n honderdtal keer
Dat dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanaf nu zal dit topic louter uit kwaliteitsposts van kwaliteitsusers bestaan. Ik wens u een prettige avond.
Ik heb al wat linkjes gezet waar we verder gaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
En vanaf nu zal hij binnen een paar dagen vol zijn. We gaan dat GC -record voor eens en altijd verbreken.
[ afbeelding ]
Waarom zitten die knoppen naast elkaarquote:
Ze lijken inderdaad verbazingwekkend veel op elkaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Waarom zitten die knoppen naast elkaar
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben de kwaliteitsusers een leven of zo?
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben de kwaliteitsusers een leven of zo?
Ondenkbaar eigenlijk, dat ze tijd spenderen aan het echte leven terwijl dit prachttopic op hen te wachten staat.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij wel.Heb in ieder geval wat linkjes gestuurd naar degenen die laatst reageerden in mln.
Ik kan het ook niet geloven.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ondenkbaar eigenlijk, dat ze tijd spenderen aan het echte leven terwijl dit prachttopic op hen te wachten staat.
SOGgen > studeren.
Onacceptabel eigenlijk. ik denk dat ik mijn waterpijp maar eens aan ga steken, zodat ik in alle rust over dit vraagstuk kan gaan filosoferen.quote:
Goed plan. Ik ga dat vrijdag eens doen. Sultan @ Antwerpenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onacceptabel eigenlijk. ik denk dat ik mijn waterpijp maar eens aan ga steken, zodat ik in alle rust over dit vraagstuk kan gaan filosoferen.
Uit dit topic zeker? De oude (en binnenkort verstoten) garde wil kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef griekjeee het volgende:
Even serieus soms zitten mensen volgens mij mijn fobo door te lezen. Dan kijk ik zie ik een naam staan. Paar minuten later kijk ik weer, weer diezelfde naam. Dan ga ik expres even erna nog eens kijken nog steeds die naam.
nou staat mijn naam erquote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef griekjeee het volgende:
Even serieus soms zitten mensen volgens mij mijn fobo door te lezen. Dan kijk ik zie ik een naam staan. Paar minuten later kijk ik weer, weer diezelfde naam. Dan ga ik expres even erna nog eens kijken nog steeds die naam.
België? Ben je wel helemaal 100%? Echte arabieren hebben er een (of meerdere) thuisstaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga dat vrijdag eens doen. Sultan @ Antwerpen
Nee was niet uit dit topic. Het viel me al vaker op, ik snap serieus niet wat sommige users moeten met de conversatie die ik- of welke user dan ook- voert.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uit dit topic zeker? De oude (en binnenkort verstoten) garde wil kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Ben ik even een nep Arabier.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
België? Ben je wel helemaal 100%? Echte arabieren hebben er een (of meerdere) thuisstaan.
Ze kijken of je nog opwindende berichtjes naar FOK!hunks stuurt.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee was niet uit dit topic. Het viel me al vaker op, ik snap serieus niet wat sommige users moeten met de conversatie die ik- of welke user dan ook- voert.
Dat zal flink tegenvallen dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kijken of je nog opwindende berichtjes naar FOK!hunks stuurt.
Mischien moet je dat in grote letters in je profieltekst zetten: IK VERSTREK GEEN PERSOONLIJKE DANWEL GEILE DETAILS OVER MIJZELF.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zal flink tegenvallen dan.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga dat vrijdag eens doen. Sultan @ Antwerpen
Tsk, verstoten. Door wie.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uit dit topic zeker? De oude (en binnenkort verstoten) garde wil kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |