Ja hequote:Op dinsdag 24 november 2009 18:55 schreef Bengeltje het volgende:
Ik was eten.![]()
Het is wel gevoelig zeg.
je mag niet meer weg gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Zou het niet zo weten, hoor alleen om me heen dat fok sinds een paar dagen met regelmaat niet bereikbaar is.![]()
Maar nu ik er ben doet die het goed.(Zul je nu zien dat die off valt.
)
quote:
Is het huis nog niet af dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
Behalve dat we bijna wegwaaien? Alles goed, hoor![]()
Vandaag een dagje thuis werken/verlof (ik zit nog in twijfel wat ik ga doen) Maar sowieso wel fijn om nu nog in pyjama te zitten
uitrusten en aan die kleine denkenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
Behalve dat we bijna wegwaaien? Alles goed, hoor![]()
Vandaag een dagje thuis werken/verlof (ik zit nog in twijfel wat ik ga doen) Maar sowieso wel fijn om nu nog in pyjama te zitten
En Yns!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
uitrusten en aan die kleine denken
Nee johquote:Op woensdag 25 november 2009 09:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is het huis nog niet af dan?
Gewoon lekker relaxen, ook belangrijk!
Hi!quote:
Dan kan je morgen lekker met de wind bij het haardvuur zitten!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee johMaar ze komen vandaag wel de inbouwcassette/open haard afwerken
![]()
Genieten en ontspannen dus!quote:En ik moet vandaag wel vrij vaak aan de kleine denken aangezien hij constant zit te schoppen
Hopelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan kan je morgen lekker met de wind bij het haardvuur zitten!
Maar toch ook een beetje werkenquote:[..]
Genieten en ontspannen dus!
Anders een haardvuur-dvd opzetten?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hopelijk.
Ik vraag me af of ze direct zal mogen branden gezien het feit dat ze vandaag komen pleisteren rond de kachel. Het zou alleszins superfijn zijn![]()
Dat hersenloze lijkt me ook niet echt wat hoorquote:Maar toch ook een beetje werken![]()
Zo'n hersenloos jobke: klik, klik, klik, bevestig... en dat zo'n honderdtal keer
Dat dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanaf nu zal dit topic louter uit kwaliteitsposts van kwaliteitsusers bestaan. Ik wens u een prettige avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |