Ik heb al wat linkjes gezet waar we verder gaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
En vanaf nu zal hij binnen een paar dagen vol zijn. We gaan dat GC -record voor eens en altijd verbreken.
[ afbeelding ]
Waarom zitten die knoppen naast elkaarquote:
Ze lijken inderdaad verbazingwekkend veel op elkaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Waarom zitten die knoppen naast elkaar
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben de kwaliteitsusers een leven of zo?
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben de kwaliteitsusers een leven of zo?
Ondenkbaar eigenlijk, dat ze tijd spenderen aan het echte leven terwijl dit prachttopic op hen te wachten staat.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij wel.Heb in ieder geval wat linkjes gestuurd naar degenen die laatst reageerden in mln.
Ik kan het ook niet geloven.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ondenkbaar eigenlijk, dat ze tijd spenderen aan het echte leven terwijl dit prachttopic op hen te wachten staat.
SOGgen > studeren.
Onacceptabel eigenlijk. ik denk dat ik mijn waterpijp maar eens aan ga steken, zodat ik in alle rust over dit vraagstuk kan gaan filosoferen.quote:
Goed plan. Ik ga dat vrijdag eens doen. Sultan @ Antwerpenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onacceptabel eigenlijk. ik denk dat ik mijn waterpijp maar eens aan ga steken, zodat ik in alle rust over dit vraagstuk kan gaan filosoferen.
Uit dit topic zeker? De oude (en binnenkort verstoten) garde wil kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef griekjeee het volgende:
Even serieus soms zitten mensen volgens mij mijn fobo door te lezen. Dan kijk ik zie ik een naam staan. Paar minuten later kijk ik weer, weer diezelfde naam. Dan ga ik expres even erna nog eens kijken nog steeds die naam.
nou staat mijn naam erquote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef griekjeee het volgende:
Even serieus soms zitten mensen volgens mij mijn fobo door te lezen. Dan kijk ik zie ik een naam staan. Paar minuten later kijk ik weer, weer diezelfde naam. Dan ga ik expres even erna nog eens kijken nog steeds die naam.
België? Ben je wel helemaal 100%? Echte arabieren hebben er een (of meerdere) thuisstaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga dat vrijdag eens doen. Sultan @ Antwerpen
Nee was niet uit dit topic. Het viel me al vaker op, ik snap serieus niet wat sommige users moeten met de conversatie die ik- of welke user dan ook- voert.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uit dit topic zeker? De oude (en binnenkort verstoten) garde wil kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Ben ik even een nep Arabier.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
België? Ben je wel helemaal 100%? Echte arabieren hebben er een (of meerdere) thuisstaan.
Ze kijken of je nog opwindende berichtjes naar FOK!hunks stuurt.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee was niet uit dit topic. Het viel me al vaker op, ik snap serieus niet wat sommige users moeten met de conversatie die ik- of welke user dan ook- voert.
Dat zal flink tegenvallen dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kijken of je nog opwindende berichtjes naar FOK!hunks stuurt.
Mischien moet je dat in grote letters in je profieltekst zetten: IK VERSTREK GEEN PERSOONLIJKE DANWEL GEILE DETAILS OVER MIJZELF.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zal flink tegenvallen dan.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga dat vrijdag eens doen. Sultan @ Antwerpen
Tsk, verstoten. Door wie.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uit dit topic zeker? De oude (en binnenkort verstoten) garde wil kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |