Bikhairquote:Op donderdag 26 november 2009 00:10 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
[..]
Alhamdulillah, shoukran.
Enta Kiyfak?
Vertaling voor griekjeee......het gaat goed, bedankt.
Toch wel anders in het arabisch.
We gaan er geen arab sc van maken, zoiets is er al.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bikhair
Niet vertalen voor Griekjeee joh
We leren jou gewoon Arabisch et voila.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We gaan er geen arab sc van maken, zoiets is er al.
Alsnog thx dan.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij ook hoor! Hoe gaat ie verder! Ik heb je nog gefeliciteerd joh een keer! Weet ik nog.
Ohja?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik kan een heel klein beetje (bijbels) Grieks.
Eigenlijk is jouw antwoord veel mooier! Sweet!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bikhair
Niet vertalen voor Griekjeee joh
Eeens is......quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We leren jou gewoon Arabisch et voila.
Ja hoor. Thanx voor het vragen!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alsnog thx dan.![]()
Met mij gaat het goed verderssss... met jou ook?
Mja de sc is ook vrij voor anderen.quote:
hoezo dat?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Eigenlijk is jouw antwoord veel mooier! Sweet!
Wat woordjes, meer niet.quote:
Interessant.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat woordjes, meer niet.![]()
Ik hoop nog theologie te gaan studeren dus dan zal ik het uitvoeriger moeten leren.
Ze moeten er maar mee leren leven.....quote:Op donderdag 26 november 2009 00:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja de sc is ook vrij voor anderen.
Omdat ik dat vind.quote:
Griekjeee vs Lub_yaquote:Op donderdag 26 november 2009 00:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind.
Vertel...................en ik vind niet dat j.lo vs haifa moet zijn, maar meer nancy vs haifa.....goed je zult er vast niet mee eens zijn............
Wij zijn zo tegenovergesteld ja?quote:
Ik ben een Angel, you knowquote:Op donderdag 26 november 2009 00:46 schreef griekjeee het volgende:
Wie is dan 'slecht' en wie 'goed'?
Ben ik dan automatisch evil?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben een Angel, you know.
Ik kan ook Evil zijn, hoe gaan we dat doen?
![]()
He Trigger, waarom moeten wij nou tegen elkaar nu we een goed team vormen?
Wat een lame answer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |