Rampeneren.quote:
Hihiquote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef koningdavid het volgende:
En van je hela hela hela hoooolala HEY!
Hoi. Jij hoort ook hier.quote:
Ik kwam hier doordat ik jou zag hoorquote:
Ahw wat cutequote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik kwam hier doordat ik jou zag hoor!
![]()
Ik heb wat voor je eigenlijk, maar ik laat het morgen zien.
Ik ben de rest.quote:
quote:
Oja ik was jou alweer vergeten.quote:
En dat boos worden als ik zekere dagen vergeetquote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja ik was jou alweer vergeten.
KUT! LEREN!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef griekjeee het volgende:
Lub_ya hoe gaan de tentamens? En iemand zoekt jou.
Niet vergeten svpquote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dat boos worden als ik zekere dagen vergeet
Maar...het gaat goed?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
KUT! LEREN!
FUK FOK. Mag ik dat zeggen eigenlijk?
![]()
Daardoor leer ik niet!
Niks.quote:
quote:
Alhamdulillah, shoukranquote:
Bikhairquote:Op donderdag 26 november 2009 00:10 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
[..]
Alhamdulillah, shoukran.
Enta Kiyfak?
Vertaling voor griekjeee......het gaat goed, bedankt.
Toch wel anders in het arabisch.
We gaan er geen arab sc van maken, zoiets is er al.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bikhair
Niet vertalen voor Griekjeee joh
We leren jou gewoon Arabisch et voila.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We gaan er geen arab sc van maken, zoiets is er al.
Alsnog thx dan.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij ook hoor! Hoe gaat ie verder! Ik heb je nog gefeliciteerd joh een keer! Weet ik nog.
Ohja?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik kan een heel klein beetje (bijbels) Grieks.
Eigenlijk is jouw antwoord veel mooier! Sweet!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bikhair
Niet vertalen voor Griekjeee joh
Eeens is......quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We leren jou gewoon Arabisch et voila.
Ja hoor. Thanx voor het vragen!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alsnog thx dan.![]()
Met mij gaat het goed verderssss... met jou ook?
Mja de sc is ook vrij voor anderen.quote:
hoezo dat?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Eigenlijk is jouw antwoord veel mooier! Sweet!
Wat woordjes, meer niet.quote:
Interessant.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat woordjes, meer niet.![]()
Ik hoop nog theologie te gaan studeren dus dan zal ik het uitvoeriger moeten leren.
Ze moeten er maar mee leren leven.....quote:Op donderdag 26 november 2009 00:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja de sc is ook vrij voor anderen.
Omdat ik dat vind.quote:
Griekjeee vs Lub_yaquote:Op donderdag 26 november 2009 00:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind.
Vertel...................en ik vind niet dat j.lo vs haifa moet zijn, maar meer nancy vs haifa.....goed je zult er vast niet mee eens zijn............
Wij zijn zo tegenovergesteld ja?quote:
Ik ben een Angel, you knowquote:Op donderdag 26 november 2009 00:46 schreef griekjeee het volgende:
Wie is dan 'slecht' en wie 'goed'?
Ben ik dan automatisch evil?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben een Angel, you know.
Ik kan ook Evil zijn, hoe gaan we dat doen?
![]()
He Trigger, waarom moeten wij nou tegen elkaar nu we een goed team vormen?
Wat een lame answer.quote:
Wine?quote:
het kwam wel in me op, maar ik typte het niet met die bedoeling.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik twijfel of het een bewust ha-ha grapje is of gewoon dommigheid. Zou beide kunnen namelijk.
Sure.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
het kwam wel in me op, maar ik typte het niet met die bedoeling.
NTBquote:Op donderdag 26 november 2009 01:10 schreef Lub_ya het volgende:
En ja nu? Wie is wie?.....
Trigger, ik en griekjeee zijn niet te breken!
Wat schatquote:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #74!quote:Op donderdag 26 november 2009 01:00 schreef griekjeee het volgende:
Wie heeft trouwens teken skills? Ik wil een nieuwe OP
Thanx dat kan van pas komen.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #74!
hoiquote:Op donderdag 26 november 2009 01:15 schreef griekjeee het volgende:
Oké we beginnen overnieuw voor Trigger. Hoi allemaal, ik ben griekjeee
Jij met je vrouwelijke trekjes zou ons toch wel moeten kunnen bijhouden.quote:
Hallo trigger, vertel eens wat over jezelf.quote:
Heyquote:Op donderdag 26 november 2009 01:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij met je vrouwelijke trekjes zou ons toch wel moeten kunnen bijhouden.
Ik heb slaap, you?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hallo trigger, vertel eens wat over jezelf.
Hallo.quote:
Ik ga binnen een halfuur, max.quote:
Ik zou mijn hond zo wel willen noemen, als ik er één had.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:23 schreef Lub_ya het volgende:
Hihi, hoi allemaal, Lubby hier.
Klinkt niet stoer eigenlijk.
Ohmygod, en bedanktquote:Op donderdag 26 november 2009 01:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond zo wel willen noemen, als ik er één had.
Niet lullig bedoeld, maar het doet me er wel aan denkenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:24 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ohmygod, en bedankt.
Maar zou wel een leuke naam zijn voor een meisjes hond ja!
Shees, toch maar een ander nickname, aanradersquote:Op donderdag 26 november 2009 01:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar het doet me er wel aan denken
Nee bij lub_ya denk ik er niet aan. alleen bij lubby. zo'n grote gezellige hond.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Shees, toch maar een ander nickname, aanraders?
zo vroeg?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga binnen een halfuur, max.
Op tijd, jwtzquote:
ik was even wegquote:Op donderdag 26 november 2009 01:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hehhe, ik dacht dat je weg was.
Coolquote:Op donderdag 26 november 2009 01:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hihi is cool toch.
Oki, Lubya it is.
Jatoch, ik moet wat.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:35 schreef Lub_ya het volgende:
griekjeee ik kijk nu echt anders naar je ui.
Sorry griekquote:Op donderdag 26 november 2009 01:40 schreef Lub_ya het volgende:
Ik wil um juist niet, je mag hem hebben ho! Ik bedoel het goed
!
Is cool baby ik weet het tochquote:Op donderdag 26 november 2009 01:40 schreef Lub_ya het volgende:
Ik wil um juist niet, je mag hem hebben ho! Ik bedoel het goed
!
NPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |