Raymzter?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het systeem is tegen ons Griekjeee... onthoud dat. Een wijs man zei ooit: "Ze willen ons zwartmaken, als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten."
Ik heb mijn halve fobo en mijn sig gedeeltelijk aan jou te danken. Realiseer je je dat wel?quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb mijn halve fobo en mijn sig gedeeltelijk aan jou te danken. Realiseer je je dat wel?
True. Maar je gaat me vast ooit weer verblijden met een mooie tekst die ik treffend genoeg vind.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je nog een ondertitel
Avond.quote:
Die is wel heel erg leukquote:Op woensdag 25 november 2009 23:12 schreef griekjeee het volgende:
Friendship is nil unless its limits are kept. He who does not keep these limits should not be regarded as friend. The first limit is that the inner self and the appearance should be identical. The second limit is that the friend should regard your goodness as his goodness and your evil as his evil. The third limit of friendship is that a position or fortunes should not change the friend’s relation
with his friends. The fourth limit is that the friend should not deprive his friend of anything that he is capable of doing. The fifth limit which is the most comprehensive is that the friend should never leave his friend alone in calamities.
Trigger, spange tekst voor jouw fobo van mij.
Jatoch. Zeg maar dankje wel griekjeee.quote:
Dankje wel Griekjeeequote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jatoch. Zeg maar dankje wel griekjeee.
hoe is het met griekje ?quote:
Ja.quote:
Jaja goed. Daar ook?quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Wijze woorden worden hier warempel weer gesproken.
Ik kon geen toepasselijke bijbeltekst vinden.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je in een hoekje schamen!
Sowieso.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:33 schreef griekjeee het volgende:
One who imagines himself to be all-knowing will surely suffer on account of his ignorance.
Was dat een uithaal naar mij of wat?
Mooi, en ook erg waar.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef koningdavid het volgende:
"Regardless of what anyone may personally think or believe about him, Jesus of Nazareth has been the dominant figure in the history of western culture for almost twenty centuries... It is from his birth that most of the human race dates its calendars, it is by his name that millions curse and in his name that millions pray." - Jaroslav Pelikan
Mooie quote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |