FOK!forum / Onzin voor je leven! / ONZ SC# Met Kirby gaypr0n O+
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:42
Ja.
Hoj.
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:43
Oniettaaahh?
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:43
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

hihi
Jij hebt het dus ook gezien?
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:43
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef c0nd0r het volgende:
Oniettaaahh?
Fipo in je eigen topic
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:43
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Trevland het volgende:

[..]

Jij hebt het dus ook gezien?


Als je je ogen een beetje dichtknijpt.. Dan ziet het er weer anders uit
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:44
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Trevland het volgende:

[..]

Fipo in je eigen topic
Pwnage niet?
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:44
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef c0nd0r het volgende:

[..]



Als je je ogen een beetje dichtknijpt.. Dan ziet het er weer anders uit
Dat bedoel ik dus
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:44
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Pwnage niet?
eerder:FAIL
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:44
Maar ik ga ook maar is slapen
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:45
Con ik heb een vaag gevoel dat wij morgen hoog in de dag cijfers staan ik bedoel de laatste paar pagina's toch veel al met z'n 2en
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:45
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef c0nd0r het volgende:
Maar ik ga ook maar is slapen
ik maak de dag nog even vol en dan ga ik ook
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:45
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Trevland het volgende:
Con ik heb een vaag gevoel dat wij morgen hoog in de dag cijfers staan ik bedoel de laatste paar pagina's toch veel al met z'n 2en
Zullen we wedden dat ik het eerder weet dan/als jij?
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:46
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Trevland het volgende:

[..]

ik maak de dag nog even vol en dan ga ik ook
Ik ook eerder dat ik in mijn bed lig, dunkt mij!
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:46
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Zullen we wedden dat ik het eerder weet dan/als jij?
Ik weet niet hoe laat jij er morgen uit gaat en hoe laat ze straks gepost worden, dus het zou wel kunnen ja
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:47
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik ook eerder dat ik in mijn bed lig, dunkt mij!
wat vervelend nou toch weer
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:47
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe laat jij er morgen uit gaat en hoe laat ze straks gepost worden, dus het zou wel kunnen ja
Saaierdtdtd
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:47
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef Trevland het volgende:

[..]

wat vervelend nou toch weer
Sorry ik bedoelde.. Eerder dat ik in je bed lig wel
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:47
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Saaierdtdtd
Weet je dat wel zeker?
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:48
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Sorry ik bedoelde.. Eerder dat ik in je bed lig wel
Anders schop ik je er gewoon uit
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:48
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef Trevland het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker?
Rrrrrrrawr!
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:48
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Trevland het volgende:

[..]

Anders schop ik je er gewoon uit
Heb ik weer een rauw anus
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:48
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Rrrrrrrawr!
He wat jammer dat je geen meid bent
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:48
Nou nu ga ik echt!

Tot in GM!
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:48
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Heb ik weer een rauw anus
Ja jij wel
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:49
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Trevland het volgende:

[..]

He wat jammer dat je geen meid bent
Vind ik ook wel.. Anders was ik je heus wel besprongen
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:49
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef c0nd0r het volgende:
Nou nu ga ik echt!

Tot in GM!
Tot morgen in de GM als jij er na 10en nog bent
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:49
O ja ik ging
SPOILER
Of kwam ik nou
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:49
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Vind ik ook wel.. Anders was ik je heus wel besprongen
En dan was je ook nog eens jonger dus dan mag het helemaal
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:49
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef Trevland het volgende:

[..]

Tot morgen in de GM als jij er na 10en nog bent
Ik doe m'n best
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:49
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef c0nd0r het volgende:
O ja ik ging
SPOILER
Of kwam ik nou
Wat jij wil
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:49
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef Trevland het volgende:

[..]

En dan was je ook nog eens jonger dus dan mag het helemaal
!! _!
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:50
Nou.
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:50
Tjow.
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:50
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

!! _!
Ik kan er niks aan doen dat jij niet iets meer dan 24 uur eerder geboren bent of ik 48 later
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:50
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:50 schreef c0nd0r het volgende:
Tjow.
Later en slaap ze
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:51
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:50 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen dat jij niet iets meer dan 24 uur eerder geboren bent of ik 48 later

d00d!
Dat was me nog niet eens opgevallen!
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:51
Ow ja. ik sliep
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:51
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef c0nd0r het volgende:

[..]


d00d!
Dat was me nog niet eens opgevallen!
Of was je dat al weer vergeten?
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:51
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef c0nd0r het volgende:
Ow ja. ik sliep
Het gaat lekker zo
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:52
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef Trevland het volgende:

[..]

Of was je dat al weer vergeten?
Dat we eigenlijk een bij geboorte gescheiden tweeling zijn bedoel je?
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:53
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:52 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Dat we eigenlijk een bij geboorte gescheiden tweeling zijn bedoel je?
Zo iets ja, alleen ben je wel pas meer dan 21 uur en 50 min later er uit gekomen

hihi ik zei komen
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:53
Na deze post druk ik gelijk op kruisje zodat ik niet weer in de verleiding kom.
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:53
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef c0nd0r het volgende:
Na deze post druk ik gelijk op kruisje zodat ik niet weer in de verleiding kom.
En is je dat gelukt?
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:53
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef c0nd0r het volgende:
Na deze post druk ik gelijk op kruisje zodat ik niet weer in de verleiding kom.
hihi kruisje..

hihi komen..

c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:53
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef Trevland het volgende:

[..]

En is je dat gelukt?
Neen.
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:54
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

hihi kruisje..

hihi komen..

Master FAIL
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:54
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef Trevland het volgende:

[..]

Zo iets ja, alleen ben je wel pas meer dan 21 uur en 50 min later er uit gekomen

hihi ik zei komen
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

hihi kruisje..

hihi komen..



tweeling!
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:54
Nou nu ga ik echt echt echt..
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:54
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:54 schreef c0nd0r het volgende:

[..]


[..]



tweeling!
Zo iets wel he
c0nd0rmaandag 16 november 2009 @ 23:54
Tot morgen kl00nbroertje
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:54
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:54 schreef c0nd0r het volgende:
Nou nu ga ik echt echt echt..
Nou mag het ook wel want deze pagina is al weer vol
Trevlandmaandag 16 november 2009 @ 23:55
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:54 schreef c0nd0r het volgende:
Tot morgen kl00nbroertje
Bis later Broertje
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:02
_!
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 00:05
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:02 schreef PeZu het volgende:
_!
Ja het is weer rustig want ik ga er ook vandoor
Cunanidinsdag 17 november 2009 @ 00:05
Ligt iedereen al plat?
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:06
Porn
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:06
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:05 schreef Cunani het volgende:
Ligt iedereen al plat?
ja
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:07
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:06 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja
jij niet
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:07
of met laptop op bed?
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:10
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
of met laptop op bed?
corectomudno
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:15
Herkansing Avond allemaal!
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:16
avond
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:16
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
avond
avond
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:17
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:10 schreef PeZu het volgende:

[..]

corectomudno
het moet toch niet gekker worden
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:17
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

avond
leuke avond gehad?
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:17
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Herkansing Avond allemaal!


en jij zeker ook met de sleptop op bed
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:19
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

leuke avond gehad?
Ja en nee
Jij?
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:20
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]



en jij zeker ook met de sleptop op bed

Nope, ik zit achter de laptop aan de eettafel
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:21
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Nope, ik zit achter de laptop aan de eettafel


niet iedereen ligt dus lam in bed
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:21
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja en nee
Jij?
aah ok duudeluuk.

ik heb mijn boek uit gelezen

dus ja, goed boek
Cunanidinsdag 17 november 2009 @ 00:21
Lekker op de bank!
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:21
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]



niet iedereen ligt dus lam in bed
ik ben ook niet lam
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:23
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]



niet iedereen ligt dus lam in bed


Nee, ik ben nuchter en chagrijnig Doe eens iets leuks alsjeblieft
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:25
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]



Nee, ik ben nuchter en chagrijnig Doe eens iets leuks alsjeblieft

* rulerofdeath probeert op de kop te staan en dubbeltjes te poepen
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:25
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

aah ok duudeluuk.

ik heb mijn boek uit gelezen

dus ja, goed boek
Bij Nienke was het leuk, verder is het even prut

Welk boek heb je uitgelezen?
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:25
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik ben ook niet lam
oow, dat scheelt
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:25
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]



Nee, ik ben nuchter en chagrijnig Doe eens iets leuks alsjeblieft
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:25
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

* rulerofdeath probeert op de kop te staan en dubbeltjes te poepen
En, lukt het?
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:28
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Bij Nienke was het leuk, verder is het even prut

Welk boek heb je uitgelezen?
dat snap ik toch

de verdenking van michael robotham
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:28
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En, lukt het?
nee, misschien moet ik mijn broek eens uitdoen voordat ik begin met het 2e deel
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:30
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat snap ik toch

de verdenking van michael robotham
Ken ik niet, wat voor boek is dat?
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:31
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

nee, misschien moet ik mijn broek eens uitdoen voordat ik begin met het 2e deel
Misschien wel, maak je foto's?
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:33
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:30 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ken ik niet, wat voor boek is dat?
thriller

http://www.bol.com/nl/p/b(...)002406893/index.html
Cunanidinsdag 17 november 2009 @ 00:44
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Misschien wel, maak je foto's?
Volgens mij wil het niet echt lukken
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:48
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Misschien wel, maak je foto's?
wil je het nog moeilijker maken?
rulerofdeathdinsdag 17 november 2009 @ 00:49
maar ik ben pitten

doot henig an hier
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:49
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

wil je het nog moeilijker maken?
is een uitdaging
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 00:49
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ben pitten

doot henig an hier
weltrusten
Cunanidinsdag 17 november 2009 @ 00:50
Weltrusten!
suikertaartjedinsdag 17 november 2009 @ 00:57
Hoi!
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 00:58
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi!
lief
suikertaartjedinsdag 17 november 2009 @ 01:05
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:58 schreef PeZu het volgende:

[..]

lief
Dat ben jij ja
Cunanidinsdag 17 november 2009 @ 01:08
Volgens mij ben ik niet de enige die geen zin heeft om te gaan slapen.
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 01:13
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:08 schreef Cunani het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die geen zin heeft om te gaan slapen.
Nee, ik ook
Cunanidinsdag 17 november 2009 @ 01:18
't Is ook nog geen tijd. Waar zullen we 't eens over hebben? Bedenk even een leuk onderwerp, ga ik even roken.
suikertaartjedinsdag 17 november 2009 @ 01:20
Slapen? Wrom ook eigenlijk he?
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 01:20
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen? Wrom ook eigenlijk he?
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 01:27
Nu ga ik wel slapen
Weltrusten snuitjes
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 01:31
truste
suikertaartjedinsdag 17 november 2009 @ 01:34
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu ga ik wel slapen
Weltrusten snuitjes
Slaap lekker snoepiedoepie!
Cunanidinsdag 17 november 2009 @ 01:35
Weltrusten!

Misschien moet ik ook maar eens gaan...
suikertaartjedinsdag 17 november 2009 @ 01:38
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:35 schreef Cunani het volgende:
Weltrusten!

Misschien moet ik ook maar eens gaan...
Waarom?
Cunanidinsdag 17 november 2009 @ 01:43
Dat dat dat.. ja gewoon.. Ik weet niet..
suikertaartjedinsdag 17 november 2009 @ 01:49
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:43 schreef Cunani het volgende:
Dat dat dat.. ja gewoon.. Ik weet niet..
Oooh, ja, nee, nou, dan...
Cunanidinsdag 17 november 2009 @ 01:51
En toch blijf ik, Kabouter Wesley kijken houdt me nog wel even wakker.
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 01:53
ik ga naar bed
suikertaartjedinsdag 17 november 2009 @ 01:56
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:53 schreef PeZu het volgende:
ik ga naar bed
Ik ga met je mee!
PeZudinsdag 17 november 2009 @ 01:57
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:56 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

Ik ga met je mee!
dat wist ik

Cunanidinsdag 17 november 2009 @ 02:03
Dan kruip ik maar lekker in m'n eigen bed denk ik.
Huppelmutsdinsdag 17 november 2009 @ 07:23
Ik heb bar slecht geslapen, dat klotenieuws van gisteren kwam harder aan dan ik dacht
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 07:24
Goedemorgen allen!
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 07:25
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bar slecht geslapen, dat klotenieuws van gisteren kwam harder aan dan ik dacht
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 07:51
Morge Allemaal en Alleen
Ratelslangetjedinsdag 17 november 2009 @ 08:17
Trev En de rest
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 08:23
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 08:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Trev En de rest
Volgens mij weinig rest aanwezig momenteel
Ratelslangetjedinsdag 17 november 2009 @ 08:26
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 08:23 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Volgens mij weinig rest aanwezig momenteel
Alvast voor straks.
c0nd0rdinsdag 17 november 2009 @ 08:46
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 07:51 schreef Trevland het volgende:
Morge Allemaal en Alleen
KUT je bent eerder!!11!!
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 08:50
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 08:46 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

KUT je bent eerder!!11!!
Ik was nog eerder
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 09:22
Blokfluitles, blokfluitles, Debbie amputeert haar eigen borsten met een mes!
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 09:27
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:22 schreef UncleErnie het volgende:
Blokfluitles, blokfluitles, Debbie amputeert haar eigen borsten met een mes!
Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 09:28
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:27 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 09:40
Wat een vrolijke liedjes op de vroege ochtend Ernie en Bart!
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 09:41
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bar slecht geslapen, dat klotenieuws van gisteren kwam harder aan dan ik dacht
Meisje!
Volgens mij heb ik even gemist welk klotenieuws dat is En gaat het wel een beetje?
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 10:11
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:28 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit
Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op de kinderboerderij
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 10:26
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 08:50 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ik was nog eerder
Hij zei vannacht dat hij er eerder zou zijn
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 10:37
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:26 schreef Trevland het volgende:

[..]

Hij zei vannacht dat hij er eerder zou zijn
Dat zei ik ook
En ik was het
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 10:38
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:37 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Dat zei ik ook
En ik was het
Maar of je daar nou zo blij mee moet zijn?
Ratelslangetjedinsdag 17 november 2009 @ 10:50
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Meisje!
Volgens mij heb ik even gemist welk klotenieuws dat is En gaat het wel een beetje?
Ik heb het ook gemist geloof ik.
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 11:08
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:38 schreef Trevland het volgende:

[..]

Maar of je daar nou zo blij mee moet zijn?
Daar heb je gelijk in
Maar aan de ander kant, ik kan dan wel lekker rustig wakker worden, hoef me niet te haasten enzo.
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 11:08
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:50 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ik heb het ook gemist geloof ik.
Lang verhaal kort, het contract van Huppelman wordt niet verlengd.
Ratelslangetjedinsdag 17 november 2009 @ 11:21
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:08 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Lang verhaal kort, het contract van Huppelman wordt niet verlengd.
Aha. Klote voor Huppelman.
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 11:21
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:11 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op de kinderboerderij
Hinkstapsprong, Hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long!
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 11:23
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Hinkstapsprong, Hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long!
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in m'n bier
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 11:23
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Aha. Klote voor Huppelman.
Inderdaad, maar komt wel goed. Hoop ik.
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 11:24
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:23 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in m'n bier
Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van!
SPOILER
Grapje Marijke!
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 11:25
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:24 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van!
SPOILER
Grapje Marijke!
Stiekem vind ik deze post gemeen
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:27
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:25 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Stiekem vind ik deze post gemeen
Waarom post je hem dan?
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 11:29
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef Trevland het volgende:

[..]

Waarom post je hem dan?
Het is mijn jeugd geweest, denk ik
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:34
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Het is mijn jeugd geweest, denk ik
Heb je er zo veel problemen mee om die onder controle te houden?
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 11:36
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef Trevland het volgende:

[..]

Heb je er zo veel problemen mee om die onder controle te houden?
Het heeft me zwaar aangetast, nu kan ik vandaag de dag geen normaal gesprek meer voeren.
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:36
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Het heeft me zwaar aangetast, nu kan ik vandaag de dag geen normaal gesprek meer voeren.
Tot nu toe gaat het je nog goed af
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 11:38
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef Trevland het volgende:

[..]

Tot nu toe gaat het je nog goed af
Bedankt, maar het is nog alt je moeder is een hoer! ijd lastig. Een constant gevecht
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 11:40
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:38 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Bedankt, maar het is nog alt je moeder is een hoer! ijd lastig. Een constant gevecht
Gilles
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:40
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:38 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Bedankt, maar het is nog alt je moeder is een hoer! ijd lastig. Een constant gevecht
De aanhouder wint onthou dat
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:41
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:40 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Gilles
een nieuwe vorm?, eentje met het typen i.p.v. zeggen?
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 11:44
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:40 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Gilles
Plaag me er niet mee, ik kan er niets aan doen
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 11:47
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Trevland het volgende:

[..]

een nieuwe vorm?, eentje met het typen i.p.v. zeggen?
Jep. Hoewel coprolalie een niet vaak voorkomend verschijnsel is bij Gilles. En vaak nog tijdelijk ook.
Mocht je het op moeten zoeken, coprolalie is het onvrijwillig uiten van scheldwoorden en andere grove taal
c0nd0rdinsdag 17 november 2009 @ 11:49
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:44 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Plaag me er niet mee, ik kan er niets aan doen
c0nd0rdinsdag 17 november 2009 @ 11:50
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:50
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Jep. Hoewel coprolalie een niet vaak voorkomend verschijnsel is bij Gilles. En vaak nog tijdelijk ook.
Mocht je het op moeten zoeken, coprolalie is het onvrijwillig uiten van scheldwoorden en andere grove taal
Weer wat geleerd
Scheelt me weer vragen/googelen
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 11:50
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Tegen wie heb je dit nou?
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:51
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Van wie?
c0nd0rdinsdag 17 november 2009 @ 11:51
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Tegen wie heb je dit nou?
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef Trevland het volgende:

[..]

Van wie?
Ja Gilles natuurlijk
Ratelslangetjedinsdag 17 november 2009 @ 11:52
Gilles de la Tourette?
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:52
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef c0nd0r het volgende:

[..]


[..]

Ja Gilles natuurlijk
Weet je zeker dat daar alles goed gaat?
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 11:53
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef Trevland het volgende:

[..]

Weer wat geleerd
Scheelt me weer vragen/googelen
Dan leer ik je ook gelijk Copropraxie. Komt bijna op het zelfde neer, maar dat is dan het onwillekeurig maken van obscene of schokkende gebaren,
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 11:53
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gilles de la Tourette?
c0nd0rdinsdag 17 november 2009 @ 11:54
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Trevland het volgende:

[..]

Weet je zeker dat daar alles goed gaat?
"Ik ben jouw man.. Uit een doktersroman!"
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:54
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Dan leer ik je ook gelijk Copropraxie. Komt bijna op het zelfde neer, maar dat is dan het onwillekeurig maken van obscene of schokkende gebaren,
Die ken ik wel, heb ik ook soms last van als een vervelend persoon naast mij zit
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:55
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:54 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

"Ik ben jouw man.. Uit een doktersroman!"
Jij bent heulemaal niet mijn man
Ratelslangetjedinsdag 17 november 2009 @ 11:56
Oh god, zo ben ik een paar maanden eens uitgescholden voor stinkhaas, stinkhoer en weet ik veel wat. Door zo'n ouwe gek. Toen wees ik met mn vinger naar hem en ging hem keihard (nep) uitlachen (ik was razend van woede) en fietste daarna snel weg.
Diep van binnen weet ik dat die mensen er niks aan kunnen doen maar kunnen ze geen pleister op hun bek plakken ofzo?
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:57
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh god, zo ben ik een paar maanden eens uitgescholden voor stinkhaas, stinkhoer en weet ik veel wat. Door zo'n ouwe gek. Toen wees ik met mn vinger naar hem en ging hem keihard (nep) uitlachen (ik was razend van woede) en fietste daarna snel weg.
Diep van binnen weet ik dat die mensen er niks aan kunnen doen maar kunnen ze geen pleister op hun bek plakken ofzo?
Doet me denken aan een aflevering van south park
Ratelslangetjedinsdag 17 november 2009 @ 11:59
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Trevland het volgende:

[..]

Doet me denken aan een aflevering van south park
Oja?Weet je de titel?
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 11:59
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Oja?Weet je de titel?
Nee dat weet ik niet maar ik weet wel dat cartman dan doet dat hij gilles heeft
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 12:04
Wel stom eigenlijk, coprolalie is het eerste waar men aan denkt als men over Gilles de la Tourette praat, terwijl maar 1 op de 50 tot 1 op de 100 er last van hebben
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 12:05
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Trevland het volgende:

[..]

Nee dat weet ik niet maar ik weet wel dat cartman dan doet dat hij gilles heeft
Gevonden

http://www.southpark.nl/guide/episode/1108/
c0nd0rdinsdag 17 november 2009 @ 12:06
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Trevland het volgende:

[..]

Jij bent heulemaal niet mijn man
Kutje
c0nd0rdinsdag 17 november 2009 @ 12:06
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Kutje
Daarover gesproken; waar is DW?
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 12:08
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Oja?Weet je de titel?
Le Petit Tourette
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 12:12
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Daarover gesproken; waar is DW?
Die staat zich te vingeren onder de douche slaapt nog .
c0nd0rdinsdag 17 november 2009 @ 12:12
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Die staat zich te vingeren onder de douche slaapt nog .
Ah.
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 12:14
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ah.
Wat een vuige doerak is het ook
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 12:15
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:14 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Wat een vuige doerak is het ook
Ga je mond spoelen, vlegel!
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 12:17
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:15 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen, vlegel!
Vanmorgen al gedaan tijdens het tanden poetsen
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 12:18
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:17 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Vanmorgen al gedaan tijdens het tanden poetsen
En nu nogmaals, met zeep, omdat je het waagt DW onheus te bejegenen!
Huppelmutsdinsdag 17 november 2009 @ 12:19
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 12:26
Hoi allemaal!
En Huppel, klote voor Huppelman
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 12:26
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppel
Huppelmutsdinsdag 17 november 2009 @ 12:29
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi allemaal!
En Huppel, klote voor Huppelman
Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baan
SPOILER
Dat laatste is uiteraard een grapje!!
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 12:30
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baan
SPOILER
Dat laatste is uiteraard een grapje!!
Je hebt Eze toch ook nog?
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 12:33
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baan
SPOILER
Dat laatste is uiteraard een grapje!!
Dat snap ik liefje

Ik had vandaag wel goed nieuws Mijn uitkering is goedgekeurd Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 12:37
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat snap ik liefje

Ik had vandaag wel goed nieuws Mijn uitkering is goedgekeurd Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
en hoe ging je rijles?
Huppelmutsdinsdag 17 november 2009 @ 12:44
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:30 schreef Trevland het volgende:

[..]

Je hebt Eze toch ook nog?
Ez is alleen voor de seks
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 12:47
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Kutje
Waar? Ik eerst
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 12:47
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ez is alleen voor de seks
Ken je prioriteiten of niet?
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 12:47
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef ajf het volgende:

[..]

Waar? Ik eerst
Is die niet iets te makkelijk?
PownijNdinsdag 17 november 2009 @ 12:49
Geen gayporn
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 12:50
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef Trevland het volgende:

[..]

Is die niet iets te makkelijk?
Nee dat zeg ik namelijk altijd
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 12:55
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:50 schreef ajf het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik namelijk altijd
Ik ook, maar ken hem eigenlijk al te lang
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:01
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik ook, maar ken hem eigenlijk al te lang
Ja maar toch kan ik het nooit laten om te zeggen
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:03
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:01 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja maar toch kan ik het nooit laten om te zeggen
Zeggen ik ook niet maar typen wel
PownijNdinsdag 17 november 2009 @ 13:07
Wat gezellig, ik ben weer weg
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:08
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:07 schreef PownijN het volgende:
Wat gezellig, ik ben weer weg
Ja leuk dat je er geweest bent
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:10
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Trevland het volgende:

[..]

Zeggen ik ook niet maar typen wel
Wat een beheersing
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:11
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef ajf het volgende:

[..]

Wat een beheersing
nee eerder gewoon lui(en die zin klopt van geen kut zie ik nu )
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:14
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef Trevland het volgende:

[..]

nee eerder gewoon lui(en die zin klopt van geen kut zie ik nu )
Het was sarcastisch bedoelt Trev En we zijn erger van je gewend
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:17
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef ajf het volgende:

[..]

Het was sarcastisch bedoelt Trev En we zijn erger van je gewend
I know.

Maar je had wel gelijk dat mijn UI een beetje fout is
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:18
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:17 schreef Trevland het volgende:

[..]

I know.

Maar je had wel gelijk dat mijn UI een beetje fout is
Okee dan

Ben blij dat je het zelf ook inziet
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 13:19
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:18 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

En nu nogmaals, met zeep, omdat je het waagt DW onheus te bejegenen!
Ik mag DW onheus bejegenen
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 13:19
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ez is alleen voor de seks
Mooi, dan laat ik je in de waan dat ik niet rijk ben
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 13:20
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat snap ik liefje

Ik had vandaag wel goed nieuws Mijn uitkering is goedgekeurd Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
Feli mop
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:21
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:18 schreef ajf het volgende:

[..]

Okee dan

Ben blij dat je het zelf ook inziet
Vooral vanuit je ooghoek kan die er anders uitzien dan dat die is
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 13:26
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:27
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders niet , jij dan?
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:30
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Trevland het volgende:

[..]

Vooral vanuit je ooghoek kan die er anders uitzien dan dat die is
Nah ja, het is Kirby en die is nu eenmaal roze, maar je andere UI was beter
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:30
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef ajf het volgende:

[..]

Nah ja, het is Kirby en die is nu eenmaal roze, maar je andere UI was beter
Welke de moving of de niet moving?
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:32
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Trevland het volgende:

[..]

Welke de moving of de niet moving?
Degene die je hiervoor had. Bewoog die? Geen idee eigenlijk
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:34
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef ajf het volgende:

[..]

Degene die je hiervoor had. Bewoog die? Geen idee eigenlijk
Ik had eerst die in mijn fobo staat en daar na eentje die bewoog en dat was de zelfde als die in mijn fobo staat en die wisselde af met conker
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 13:34
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Trevland het volgende:

[..]

en hoe ging je rijles?
Beter dan de vorige keer maar nog niet helemaal soepel
Maar heb voor zaterdag nog 2 uurtjes gepland staan! Dus hopen dat ik het dan helemaal goed doe
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:35
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Beter dan de vorige keer maar nog niet helemaal soepel
Maar heb voor zaterdag nog 2 uurtjes gepland staan! Dus hopen dat ik het dan helemaal goed doe
Maar het gaat dus al wel de goede kant op
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 13:35
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Feli mop
Dankje Ik ben er echt super blij mee, maar het voelt wel dubbel
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Yoga!
Niet echt wild, maar wel lekker
En jij?
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 13:38
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:39
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Je hoeft niet te schreeuwen ben niet DOOF
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 13:39
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Trevland het volgende:

[..]

Maar het gaat dus al wel de goede kant op
Volgens m'n instructrice komt het goed, nu moet ik dat zelf nog zo gaan zien
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 13:39
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?

Hoi stoepje
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 13:40
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Trevland het volgende:

[..]

Je hoeft niet te schreeuwen ben niet DOOF
Ik schreeuw niet, ik typte in caps zodat mijn post beter opviel.
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 13:40
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
HIHIHIHIHIHIHIHIH
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:40
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Volgens m'n instructrice komt het goed, nu moet ik dat zelf nog zo gaan zien
Dat is wel het belangrijkste
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:40
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:34 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik had eerst die in mijn fobo staat en daar na eentje die bewoog en dat was de zelfde als die in mijn fobo staat en die wisselde af met conker
Als ze hetzelfde zijn maakt het toch niet uit? Maar beweegbare UI's zijn wel leuker
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 13:40
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Hoi stoepje
H-hoi Marijke
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:40
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik schreeuw niet, ik typte in caps zodat mijn post beter opviel.
Zonder zien we hem ook wel
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:41
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef ajf het volgende:

[..]

Als ze hetzelfde zijn maakt het toch niet uit? Maar beweegbare UI's zijn wel leuker
Maar mijn volgende wordt wel vet
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:41
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Moet je zo schreeuwen, idioot?
Trevlanddinsdag 17 november 2009 @ 13:41
* Trevland getz nach hauze
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 13:42
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef ajf het volgende:

[..]

Moet je zo schreeuwen, idioot?
Ik heb die post al een keer eerder uitgelegd.
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 13:42
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef ajf het volgende:

[..]

Moet je zo schreeuwen, idioot?
Ajf, liefje Hoe is het vandaag?
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:44
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik heb die post al een keer eerder uitgelegd.
Ja kan je nagaan hoe irritant het is
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 13:45
Met mij gaat het ook goed Marijke. Wat een interesse.
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 13:45
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:44 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja kan je nagaan hoe irritant het is
Nee.
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:46
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ajf, liefje Hoe is het vandaag?
Hoi dropje De ochtend was heel druk met besprekingen en nu zit ik te wachten tot mijn pa klaar is met zijn bespreking zodat we kunnen lunchen
Hoe is het met jou?
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:47
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Nee.
Zoiets noemen ze een blok beton voor je kop hebben
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 13:47
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef ajf het volgende:

[..]

Zoiets noemen ze een blok beton voor je kop hebben
Ik noem het aanstellerij.
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 13:47
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
Met mij gaat het ook goed Marijke. Wat een interesse.
Sorry Stoep
Maar wel fijn dat het goed gaat het gaat toch wel echt goed met je?
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 13:48
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef ajf het volgende:

[..]

Hoi dropje De ochtend was heel druk met besprekingen en nu zit ik te wachten tot mijn pa klaar is met zijn bespreking zodat we kunnen lunchen
Hoe is het met jou?

Druk druk druk dus
Hier alles okee Had vandaag het verlossende nieuws dat ik een uitkering krijg, dus dat is een enorme opluchting
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 13:49
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik noem het aanstellerij.
Ik ook. doe maar niet dus.
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:49
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik noem het aanstellerij.
Ja dat heb je goed verwoord
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:50
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Druk druk druk dus
Hier alles okee Had vandaag het verlossende nieuws dat ik een uitkering krijg, dus dat is een enorme opluchting

Ja dat kan je wel zeggen
Oh dat is echt fijn, schat Kan je weer wat beter slapen
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 13:51
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:50 schreef ajf het volgende:

[..]


Ja dat kan je wel zeggen
Oh dat is echt fijn, schat Kan je weer wat beter slapen

Ja, hahaha, ik hoop het ook! Wordt tijd he
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 13:55
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Ja, hahaha, ik hoop het ook! Wordt tijd he

Ja idd. Ik heb nooit zoveel slaap nodig, maar helemaal niet slapen is gewoon niet vol te houden
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 14:00
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef Trevland het volgende:

[..]

Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders niet , jij dan?
Nah, genoeg te doen vanavond. Zal niet expres gaan in ieder geval.
c0nd0rdinsdag 17 november 2009 @ 14:05
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef Trevland het volgende:

[..]

Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders niet , jij dan?
Wat hij zegt
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:05
Ik ga maar eens lunchen
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 14:12
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:05 schreef ajf het volgende:
Ik ga maar eens lunchen
Eetze
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:15
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Eetze
Gracias
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:16
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:49 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja dat heb je goed verwoord
Aanstellerij om je aan zoiets te ergeren bedoel ik hè.
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 14:20
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Nah, genoeg te doen vanavond. Zal niet expres gaan in ieder geval.
En ik bedoelde dat in de zin van, ik zal niet bij jullie op eenzame hoogte staan
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:24
Dus zo is de SC als ik normaal op school zit?
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:25
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Aanstellerij om je aan zoiets te ergeren bedoel ik hè.
Ik was niet de enige, maar met dat betonblok voor je kop zal je dat niet opgevallen zijn
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 14:26
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef Stoeprand het volgende:
Dus zo is de SC als ik normaal op school zit?
Zo ongeveer, veel werkende mensen. Of mensen die andere dingen te doen hebben. Zoals ik nu
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:28
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik was niet de enige, maar met dat betonblok voor je kop zal je dat niet opgevallen zijn
Geen zin om op iedereen te reageren. Met je betonblok.
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:28
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Zo ongeveer, veel werkende mensen. Of mensen die andere dingen te doen hebben. Zoals ik nu
Saaie zooi overdag dan.
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 14:31
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Saaie zooi overdag dan.
Het is hoe leuk je het zelf gemaakt. Je kan je ook vermaken buiten de SC
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:31
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Geen zin om op iedereen te reageren. Met je betonblok.
Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 14:32
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
Stalen plaat kan ook
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:33
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
En nu weer lief doen tegen elkaar
SPOILER
Stoepje is 15, die mag af en toe nog een betonblok hebben
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:33
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:33
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Stalen plaat kan ook
Of een hele betonfabriek
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:34
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Stalen plaat kan ook
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:34
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Hij wil aan je snuffelen!
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:34
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Het is hoe leuk je het zelf gemaakt. Je kan je ook vermaken buiten de SC
Niet waar.
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:35
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En nu weer lief doen tegen elkaar
SPOILER
Stoepje is 15, die mag af en toe nog een betonblok hebben
Ik hou me zelfs ontzettend in schat
SPOILER
wat heeft leeftijd er nu mee te maken
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:36
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Stoeprand het volgende:

[..]


Ja moeilijk, hè
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:37
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik hou me zelfs ontzettend in schat
SPOILER
wat heeft leeftijd er nu mee te maken
Da's lief van je liefje
SPOILER
dat ie puber is enzo Jij bent vast ook ooit puber geweest
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:37
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Hij wil aan je snuffelen!
Nou..
Dat heb je als je blind typt en het niet naleest
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:38
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja moeilijk, hè
Ja. Dit ontstijgt mijn niveau.
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:38
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef ajf het volgende:

[..]

Nou..
Dat heb je als je blind typt en het niet naleest
Maar wat voor last heb jij er nou van als ik aan mijn caps toets ruik?
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 14:39
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Da's lief van je liefje
SPOILER
dat ie puber is enzo Jij bent vast ook ooit puber geweest
Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooid, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijn
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:39
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Da's lief van je liefje
SPOILER
dat ie puber is enzo Jij bent vast ook ooit puber geweest
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 't
SPOILER
Moet je als puber dan een bord voor je hoofd hebben? Ik was een hele lieve puber
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:40
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooit, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijn
Dus je hebt geen jeugd gehad. Jammer joh.
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:40
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 't
SPOILER
Moet je als puber dan een bord voor je hoofd hebben? Ik was een hele lieve puber
Ben ik ook, maar ik spui op internet mijn gal.
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:41
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef ajf het volgende:

[..]

Nou..
Dat heb je als je blind typt en het niet naleest
Snap ik toch, maar kon het niet laten
Ezechielkdinsdag 17 november 2009 @ 14:41
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Dus je hebt geen jeugd gehad. Jammer joh.
Dat heb ik in de jaren daarna ruimschoots ingehaald
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:41
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooid, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijn
Kewl! Mag ik je nu aanraken?
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:41
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Maar wat voor last heb jij er nou van als ik aan mijn caps toets ruik?
Ik bedoelde gebruiken.
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:42
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik bedoelde gebruiken.
Typ dat dan.
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:43
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 't
SPOILER
Moet je als puber dan een bord voor je hoofd hebben? Ik was een hele lieve puber
En te knap voor deze wereld, guapo
SPOILER
neehee, zo bedoel ik het niet ik bedoel meer, dat de meeste pubers gewoon heerlijk tegendraads zijn en dat ie het een volgende keer gewoon weer doet Nou, dat is dan een uitzondering volgens mij Ik was een vreselijke puber
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:43
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Kewl! Mag ik je nu aanraken?
Ligt er vast aan waar
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:43
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ligt er vast aan waar

Stoep, foei!
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:43
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Snap ik toch, maar kon het niet laten
Ach, van jou kan ik het hebben
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:44
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Stoep, foei!
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:46
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Typ dat dan.
Als je blind en snel typt kan je wel eens een foutje maken. Ik ben niet perfect.
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:47
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:46 schreef ajf het volgende:

[..]

Als je blind en snel typt kan je wel eens een foutje maken. Ik ben niet perfect.
Marijke zegt:

Ik vind van wel hoor
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:49
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En te knap voor deze wereld, guapo
SPOILER
neehee, zo bedoel ik het niet ik bedoel meer, dat de meeste pubers gewoon heerlijk tegendraads zijn en dat ie het een volgende keer gewoon weer doet Nou, dat is dan een uitzondering volgens mij Ik was een vreselijke puber
Dat valt ook wel mee, lieverd
SPOILER
'ja ik weet hoe pubers zijn maar ik vind dat geen excuus Je bent nog steeds vreselijk
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:50
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Marijke zegt:

Ik vind van wel hoor
Stoep liefje, ben je stiekem verliefd op ajf?
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 14:50
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Stoep liefje, ben je stiekem verliefd op ajf?
Ik niet.
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:51
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:49 schreef ajf het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee, lieverd
SPOILER
'ja ik weet hoe pubers zijn maar ik vind dat geen excuus Je bent nog steeds vreselijk
Echt niet
SPOILER
Nee, dat is waar, maar toch, stoep is verder wel lief hoor
Ik ben niet vreselijk toch?
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:51
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik niet.
Gelukkig
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 14:56
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Echt niet
SPOILER
Nee, dat is waar, maar toch, stoep is verder wel lief hoor
Ik ben niet vreselijk toch?
Haha hou eens op
SPOILER
hm daar kan ik verder niet over oordelen Je bent vreselijk... er moet nog iets achter maar dat kan ik zelfs niet in een spoiler zetten
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 14:57
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef ajf het volgende:

[..]

Haha hou eens op
SPOILER
hm daar kan ik verder niet over oordelen Je bent vreselijk... er moet nog iets achter maar dat kan ik zelfs niet in een spoiler zetten
Okee, sorry
SPOILER
Nee, dat kan ik me voorstellen, maar ik weet dat wel Dus neem het maar even aan
Ik denk dat ik het wel weet
ajfdinsdag 17 november 2009 @ 15:01
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Okee, sorry
SPOILER
Nee, dat kan ik me voorstellen, maar ik weet dat wel Dus neem het maar even aan
Ik denk dat ik het wel weet
Sorry? Je weet wat ik altijd zeg als mensen sorry tegen me zeggen, toch?
SPOILER
ik kan het niet aannemen wat ik vind eigenlijk dat het bewijs vandaag wel tegen hem spreekt Ik weet wel zeker dat je me snapt
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 15:04
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef ajf het volgende:

[..]

Sorry? Je weet wat ik altijd zeg als mensen sorry tegen me zeggen, toch?
SPOILER
ik kan het niet aannemen wat ik vind eigenlijk dat het bewijs vandaag wel tegen hem spreekt Ik weet wel zeker dat je me snapt
Ehm, nee wat zeg jij tegen mensen die sorry zeggen?
SPOILER
Ja, dat is waar
naatje_1dinsdag 17 november 2009 @ 15:05
kirby gayporno
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 15:06
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
kirby gayporno
Kijk maar naar Trev z'n ava
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 15:07
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Kijk maar naar Trev z'n ava
Want Trevs ava heeft ook met gayporn te maken.
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 15:08
Lapohunt!
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 15:09
Woop-dee-doo.
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 15:09
Hebben we er zin in?
Marijkezwolledinsdag 17 november 2009 @ 15:09
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Want Trevs ava heeft ook met gayporn te maken.
Heb je dat niet meegekregen in de laatste SC?
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 15:09
Nee.
UncleErniedinsdag 17 november 2009 @ 15:09
bijna vol!
Stoepranddinsdag 17 november 2009 @ 15:09
Kuttopic.