quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Hahaha en jij denkt mij te kunnen verslaan? Ga je neus vijlen, rotturk, ik verbouw je neus met n hamerquote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee. Ik ga je slaan. Lopende pokkepuist.
Lees eens terug, is een vriendin van bilmifalem en ze zitten samen te fokken.quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef Sena het volgende:
Maar even serieus.... Ikbengroot, hoe ben je hier beland?
Tis een vriendin van me, had ze toch al gezegd?quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef Sena het volgende:
Maar even serieus.... Ikbengroot, hoe ben je hier beland?
Een 16-jarig damesmeisje dat 168 centimeter lang is wil mij slaan. Pas op, straks breek je nog een nagel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahaha en jij denkt mij te kunnen verslaan? Ga je neus vijlen, rotturk, ik verbouw je neus met n hamer
zG tochquote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef Sena het volgende:
[..]
Een 16-jarige damesmeisje dat 168 centimeter lang is wil mij slaan. Pas op, straks breek je nog een nagel.
Jongheuh, dat heb ik gelezen. Psfgrt, laat me rustig kennismaken.quote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees eens terug, is een vriendin van bilmifalem en ze zitten samen te fokken.
1.60 en jij bent 1.72....... wat denk jij, vriend, ik heb niet alleen mezelf om jou te verslaan, grootneus turkquote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef Sena het volgende:
[..]
Een 16-jarige damesmeisje dat 168 centimeter lang is wil mij slaan. Pas op, straks breek je nog een nagel.
1.60quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1.60 en jij bent 1.72....... wat denk jij, vriend, ik heb niet alleen mezelf om jou te verslaan, grootneus turk
Ja, zie hem stoer doen.. als ik 1.68 was geweest, zou ik maar 4 centimer kleiner zijnquote:Op maandag 16 november 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1.60. 1.72
.
Turken zijn wel érg klein zeag.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1.60 en jij bent 1.72....... wat denk jij, vriend, ik heb niet alleen mezelf om jou te verslaan, grootneus turk
abla doet aan korte nagels, lange nagels zijn hoerig.quote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef Sena het volgende:
[..]
Een 16-jarig damesmeisje dat 168 centimeter lang is wil mij slaan. Pas op, straks breek je nog een nagel.
je voelt het gewoon niet aan, je grote neus leidt je af, dikzakquote:Op maandag 16 november 2009 20:05 schreef Sena het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet nadenkt. Komt allemaal door Bilmiyorem. Haar puist leidt mij af.
Was Bortecinem 1.68 m? Hm.quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zie hem stoer doen.. als ik 1.68 was geweest, zou ik maar 4 centimer kleiner zijn
HAHAHAHA WAT DOE JE STOER VRIEND
1 voor allen, allen voor 1, samen zijn we nooit alleen, nogmaals, jij kan mij niet verslaanquote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Sena het volgende:
[..]
. Wat kom je dan stoer doen dat jij mij gaat slaan.
.
neus belemmert je kijk op de wereld...quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je voelt het gewoon niet aan, je grote neus leidt je af, dikzak
jij betrekt mn lengte er toch bij, terwijl je weet dat dat er niet superveel toedoet, wat schuif je het nu op mij af, domboquote:Op maandag 16 november 2009 20:07 schreef Sena het volgende:
[..]
Was Bortecinem 1.68 m? Hm.
Ja, het gaat dan ook alleen maar om lengte..
Zulks respectvol. Ben je ook net zo oud als abla?quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
abla doet aan korte nagels, lange nagels zijn hoerig.
Sma, kom hier dan. Voor mijn part neem je je broers mee, ik klap je. Fittietijd.quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zie hem stoer doen.. als ik 1.68 was geweest, zou ik maar 4 centimer kleiner zijn
HAHAHAHA WAT DOE JE STOER VRIEND
Ik wou eerst je sekse erbij betrekken, maar dat leek mij een beetje lame.quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij betrekt mn lengte er toch bij, terwijl je weet dat dat er niet superveel toedoet, wat schuif je het nu op mij af, dombo
Ik bescherm je wel, Bilmiyorem.quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sma, kom hier dan. Voor mijn part neem je je broers mee, ik klap je. Fittietijd.
doe je nu neger ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sma, kom hier dan. Voor mijn part neem je je broers mee, ik klap je. Fittietijd.
ik ben 3x blijven zitten en ik ben nu 19quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef Sena het volgende:
[..]
Zulks respectvol. Ben je ook net zo oud als abla?
mijn GROEP verslaat jou, jwzquote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik wou eerst je sekse erbij betrekken, maar dat leek mij een beetje lame.
Maar goed, jij zal mij vast wel verslaan met je chocokracht.
Kom maar op dan, met je schamele één meter tweeënzeventig. Ik klap je, met mijn fiere 1.83.quote:
Waarom zeg je 'abla'?quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ik ben 3x blijven zitten en ik ben nu 19
maar niet heus..ik ben jonger dan abla, ik heb een klasovergeslagen omdat ik slimmer ben dan de gemiddelde hollanderquote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ik ben 3x blijven zitten en ik ben nu 19
Om abla anoniem te houden. Ze is mijn beschermer ook al is ze kleiner dan ik.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
maar niet heus..ik ben jonger dan abla, ik heb een klasovergeslagen omdat ik slimmer ben dan de gemiddelde hollander
We weten al hoe ze heet en hoe ze eruit ziet, heur.quote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Om abla anoniem te houden. Ze is mijn beschermer ook al is ze kleiner dan ik.
Heb jij dat ook? Dat je foto's van de dames wil zien. Niet alleen in deze reeks, maar over het algemeen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
We weten al hoe ze heet en hoe ze eruit ziet, heur.
ik ben supersterk, ikbengroot weet hetquote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
praat niet poep over abla, zij is mijn engelquote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef Sena het volgende:
[..]
Dat is dan jouw groep. Kindercreche.
abla ownt mij, ze raakt 1x aan ik vlucht meteen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben supersterk, ikbengroot weet het
Als je hierheen komt, ontmoet ik je graag met mijn groepquote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef Sena het volgende:
[..]
Heb jij dat ook? Dat je foto's van de dames wil zien. Niet alleen in deze reeks, maar over het algemeen.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
abla ownt mij, ze raakt 1x aan ik vlucht meteen.
Die ene die alleen maar slechte dingen influistert en zulks?quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
praat niet poep over abla, zij is mijn engel
quote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Sena het volgende:
[..]
Die ene die alleen maar slechte dingen influistert en zulks?
Somds denk ik dat het krentenbollen/emimichs zijnquote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef Sena het volgende:
[..]
Heb jij dat ook? Dat je foto's van de dames wil zien. Niet alleen in deze reeks, maar over het algemeen.
Jezelf vergelijken met een 14-jarige en jezelf dan supersterk verkondigen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben supersterk, ikbengroot weet het
nee ik houd jou uit haar buurtquote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Sena het volgende:
[..]
Die ene die alleen maar slechte dingen influistert en zulks?
?quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Somds denk ik dat het krentenbollen/emimichs zijn. Dat moet wel zo zijn bij de meeste.
Alsof jij een mooie neus hebt, met je turkenneusquote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ik houd jou uit haar buurtik gun haar iemand met een mooie neus
Jij bent zeker weten gatenkaas met allemaal gaten van je vroegere acné op je gezicht.quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Somds denk ik dat het krentenbollen/emimichs zijn.
Whehe, je weet niet eens over wie ik het heb, maar ach.quote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Jij bent zeker weten gatenkaas met allemaal gaten van je vroegere acné op je gezicht.
eeh.. veel 14-jarige en 16-jarige meisjes verschillen niet zoveel in kracht (als 14-jarig meisje al grotendeels is uitgegroeid)quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef Sena het volgende:
[..]
Jezelf vergelijken met een 14-jarige en jezelf dan supersterk verkondigen..
.
.
BEK DICHT OF JE KRIJGT GEEN ZAKGELD MEER.quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
STILLLLLLLLLLLLLLLLLLL JE HEBT GEEN RECHT OM TE PRATEN, STILTE HARAM-ZWIJN!!!!
U BENT GEWAARSCHUWD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben geen turkquote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof jij een mooie neus hebt, met je turkenneus.
Spotten met mooie neuzen is Haram...schaam je diepquote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof jij een mooie neus hebt, met je turkenneus.
Uitgegroeide 14-jarigen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eeh.. veel 14-jarige en 16-jarige meisjes verschillen niet zoveel in kracht (als 14-jarig meisje al grotendeels is uitgegroeid)
Maar je hebt wel een turkenneusquote:
Gelukkig hebben ze hier geen grote bek, vergeleken met Emimich.quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Somds denk ik dat het krentenbollen/emimichs zijn. Dat moet wel zo zijn bij de meeste.
waar gaat dit over?quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Sena het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze hier geen grote bek, vergeleken met Emimich..
Dat bedoel ik, al helemaal bilmiyorem is opeens opvallend onbeleefd en lijkt niet echt meer op dat naieve meisje van eerstquote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Sena het volgende:
[..]
Onbeleefd en naief met elkaar vergelijkenquote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, al helemaal bilmiyorem is opeens opvallend onbeleefd en lijkt niet echt meer op dat naieve meisje van eerst.
Als zij Aphrodite is, ben ik Adonis.quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Spotten met mooie neuzen is Haram...schaam je diep
Abla heeft een ski-piste als neus, mooi smal, perfecte lengte, ze is de schoonheid Aphrodite in een mensenlijk lichaam.
bek is voor dieren, een mond is voor mensen. ga leren.quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Sena het volgende:
[..]
wikwakka is geen moslim enzo?quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Spotten met mooie neuzen is Haram...schaam je diep
Abla heeft een ski-piste als neus, mooi smal, perfecte lengte, ze is de schoonheid Aphrodite in een mensenlijk lichaam.
ik ken de Adonis al, heb 'm een tijdje terug gezien, nee, de Adonis vergelijk ik niet met jouquote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef Sena het volgende:
[..]
Als zij Aphrodite is, ben ik Adonis.
Ik dacht dat jij zo een net, vroom en perfect moslimmeisje was?quote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Onbeleefd en naief met elkaar vergelijkenwaar gaat dit over
Ik ben dan Haci Biloquote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef Sena het volgende:
[..]
Als zij Aphrodite is, ben ik Adonis.
niet in de Griekse mythologie.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wikwakka is geen moslim enzo?
Afgoden vergelijken met mensen is ook haram btw
Inshallah ben ik moslim, broeder sahbi.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wikwakka is geen moslim enzo?
Afgoden vergelijken met mensen is ook haram btw
Nee, perfect ben ik niet, is niemandquote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo een net, vroom en perfect moslimmeisje was?
Mond dicht.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
bek is voor dieren, een mond is voor mensen. ga leren.
Je kijkt naar mannen? Tfoeeee.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ken de Adonis al, heb 'm een tijdje terug gezien, nee, de Adonis vergelijk ik niet met jou
toch had ik die verbale diarree die je net uit je mond perstte niet van jou verwachtquote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, perfect ben ik niet, is niemand
Ja. Ik ben uitgegroeid wil je een meetlat + taart en ballonnen, misschien ook nog wat slingers.quote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef Sena het volgende:
[..]
Ben jij al uitgegroeid? Ik schrijf zonder na te denken.
Wat ga jij doen dan?quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
sena stil hoor, wil je klappen vangen, vriend
Ja hoi, als het gaat binnen de kaders van haram / halal hebben moslims de Koran als referentiekader.quote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
niet in de Griekse mythologie.
lees het verhaal over Troje -> Helena wordt vergeleken met de Godin Aphrodite.
is eerder gebeurd hierquote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
toch had ik die verbale diarree die je net uit je mond perstte niet van jou verwacht.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inshallah ben ik moslim, broeder sahbi.
Goed, hoef ik je niet meer te versieren. Skippen we dat meteen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ja. Ik ben uitgegroeid wil je een meetlat + taart en ballonnen, misschien ook nog wat slingers.
Wil jij in het vervolg je dreigementen voor je houden.quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
sena stil hoor, wil je klappen vangen, vriend
Ben je neger of zo?quote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga jou laten klappen
zaandam 075 jwz, kom morgen station
sena zei ook ik ga jou slaan, ik moet mezelf toch verdedigenquote:Op maandag 16 november 2009 20:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil jij in het vervolg je dreigementen voor je houden.
TEGENSPUTTERENDE VROUWEN. DAT MAAKT HET GEHEEL NOG LEUKER.quote:Op maandag 16 november 2009 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sena zei ook ik ga jou slaan, ik moet mezelf toch verdedigen
Luister, mijn ...nepbroeder... ik heb abla niet vergeleken met Allah, ik heb abla vergeleken met een Godin waarin niemand nog gelooft. STILLLLLLLLLLLL... het is een uitdrukking uit de Klassieke Oudheid...vergelijking met Aphrodite..is normaalquote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hoi, als het gaat binnen de kaders van haram / halal hebben moslims de Koran als referentiekader.
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef Sena het volgende:
[..]
Goed, hoef ik je niet meer te versieren. Skippen we dat meteen.
grappig dat jullie ervanuitgaan dat ik een vrouw/meisje benquote:Op maandag 16 november 2009 20:29 schreef Sena het volgende:
[..]
TEGENSPUTTERENDE VROUWEN. DAT MAAKT HET GEHEEL NOG LEUKER.
ik zou boos worden als je hier in het echt om zou lachenquote:
Ik zou niet durven, abla.quote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zou boos worden als je hier in het echt om zou lachen
komt spottend over..
ik word over minder dan een half jaar 17 jaquote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
14-jarige meisjes die een goed topic verpesten.
STILLLLLLLLL, dit 14-jarig meisje heeft meer in haar hoofd dan jij in je neus hebt zittenquote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
14-jarige meisjes die een goed topic verpesten.
Je mag nog niet eens stemmen. Je mening doet er nog niet aan toe.quote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik word over minder dan een half jaar 17 ja
adam ol, bir topluma bile giremiyorsunquote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik word over minder dan een half jaar 17 ja
WAT ERGquote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Sena het volgende:
[..]
Je mag nog niet eens stemmen. Je mening doet er nog niet aan toe..
Wat een vergelijking. Snothoofd.quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
STILLLLLLLLL, dit 14-jarig meisje heeft meer in haar hoofd dan jij in je neus hebt zitten
peynir kafali domuz ben jijquote:Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
adam ol, bir topluma bile giremiyorsun
015 represent.quote:Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WAT ERG
zaandam 075 fuck de rest
kom
ik heb zin in ruzie
0755555555555
Geeeeeeeeeeeeeeeeef toe, jij wil het liefst dat je vrouw stenen eetquote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Sena het volgende:
[..]
Je mag nog niet eens stemmen. Je mening doet er nog niet aan toe..
zG, ik ben dan nog niet eens zo heel oud, maar toch voel ik mij oud en wijs vergeleken met dit schorem. Herken jij dit gevoel?quote:
ik ga niet vechtenquote:Op maandag 16 november 2009 20:35 schreef Sena het volgende:
[..]
015 represent.
Vrouwenruzies.. Ik zie je al vechten.
.
.
.
Nee, ik heb het liefst dat mijn vrouw mijn piemel eet. What the fuck.quote:Op maandag 16 november 2009 20:35 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeeeeef toe, jij wil het liefst dat je vrouw stenen eet![]()
-> bron: Duizend schitterende zonnen
ouderen die zich onterecht wijzer voelen dan jongerenquote:Op maandag 16 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zG, ik ben dan nog niet eens zo heel oud, maar toch voel ik mij oud en wijs vergeleken met dit schorem. Herken jij dit gevoel?
In dit geval is het zeker weten terecht, meid.quote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ouderen die zich onterecht wijzer voelen dan jongeren
Ja. Maar dat kan ook komen omdat wij minder in ons neus hebben dat zij in haar hoofd.quote:Op maandag 16 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zG, ik ben dan nog niet eens zo heel oud, maar toch voel ik mij oud en wijs vergeleken met dit schorem. Herken jij dit gevoel?
Tip voor jou: Pak een kaasschaaf, maak je neus minder BOL, misschien dat er dan als gevolg meer ruimte voor je hersenen is in je hoofd??quote:Op maandag 16 november 2009 20:36 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee, ik heb het liefst dat mijn vrouw mijn piemel eet. What the fuck..
Jongeren die te snel volwassen denken te zijn. En dat alleen maar omdat je een 14-jarige in de buurt hebben die tegen je opkijkt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ouderen die zich onterecht wijzer voelen dan jongeren
praat eens normaal, heb je thuis geen manieren meegekregen..quote:Op maandag 16 november 2009 20:36 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee, ik heb het liefst dat mijn vrouw mijn piemel eet. What the fuck..
Ja, want als ik mijn neus ga bewerken, ontstaat er zulks inwendige ruimte in mijn schedel, dat mijn hersenen spontaan willen groeien om dat gat op te vullen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Tip voor jou: Pak een kaasschaaf, maak je neus minder BOL, misschien dat er dan als gevolg meer ruimte voor je hersenen is in je hoofd??
Grappig hoe je nu opeens op de beledigde toer gaat. Sneu.quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
praat eens normaal, heb je thuis geen manieren meegekregen..
jij kan je beter bezighouden met je neus dan dat dingetje tussen je benen, als die er is
ik hebben een 14-jarige in de buurt?quote:Op maandag 16 november 2009 20:39 schreef Sena het volgende:
[..]
Jongeren die te snel volwassen denken te zijn. En dat alleen maar omdat je een 14-jarige in de buurt hebben die tegen je opkijkt..
Jij wil zeker een man die jou voedert met stenen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij kan je beter bezighouden met je neus dan dat dingetje tussen je benen, als die er is
Ik kijk tegen niemand op, behalve tegen Allah. misschien moeten jullie dat ook maar eens gaan doen ipv je neus schaven...quote:Op maandag 16 november 2009 20:39 schreef Sena het volgende:
[..]
Jongeren die te snel volwassen denken te zijn. En dat alleen maar omdat je een 14-jarige in de buurt hebben die tegen je opkijkt..
Hoezo..?quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Grappig hoe je nu opeens op de beledigde toer gaat. Sneu.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ik kijk tegen niemand op, behalve tegen Allah. misschien moeten jullie dat ook maar eens gaan doen ipv je neus schaven...
die opmerking heb ik niet gemaaktquote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Sena het volgende:
[..]
Jij wil zeker een man die jou voedert met stenen?
Ik bedoel, waar komt die opmerking vandaan?.
Hebben. Was eerst 'ze' in plaats van 'je'.quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik hebben een 14-jarige in de buurt?![]()
Ik voel me niet volwassen, maar als ik naar jou kijk.. en zeker niet vanwege een 14-jarige, ze kijkt niet tegen me op
Lees je eigen post nou nog eens (en lees voor de gein je oude ook nog eens):quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoezo..?
Beledigend als je geen ding hebt tussen je benen? Gevoelig onderwerp?
quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die komt vandaan uit het boek, Duizend schitterende zonnen... die schrijven van de Vliegeraar...quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Sena het volgende:
[..]
Jij wil zeker een man die jou voedert met stenen?
Ik bedoel, waar komt die opmerking vandaan?.
Mijn god.quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ik kijk tegen niemand op, behalve tegen Allah. misschien moeten jullie dat ook maar eens gaan doen ipv je neus schaven...
ik snap het echt niet..quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees je eigen post nou nog eens (en lees voor de gein je oude ook nog eens):
[..]
Goh, wat ben jij een vriendelijke moslim.quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ik ook niet, hij heeft waarschijnlijk een klikker in zijn hoofd ipv hersenenquote:
ik kan het niet op een betere manier duidelijk maken voor jouw soort mensenquote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goh, wat ben jij een vriendelijke moslim.
als je het zo erg vindt, reageer je toch gewoon niet, anders werd er toch niets gzegd in dit topicquote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga maar eens leren. Morgen zijn deze 'dinnetjes hopelijk vertrokken.
En dat baseer je op het afgelopen half uurtje? Insgelijks, dat wel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Die komt vandaan uit het boek, Duizend schitterende zonnen... die schrijven van de Vliegeraar...
daarin staat geschreven dat de man van een vrouw haar stenen liet eten omdat ze geen kind voor hem kon baren. Dit is zeer vrouw-onvriendelijk, wat dus past bij jouw superintelligente-gedrag
en hoe doe jij het dan?quote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef Sena het volgende:
[..]
En dat baseer je op het afgelopen half uurtje? Insgelijks, dat wel.
Mjah, op een gegeven moment verandert het van garpig naar irritant... We'll see.quote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga maar eens leren. Morgen zijn deze 'dinnetjes hopelijk vertrokken.
Ik volg je posts al wat langer, niets is wat het lijkt hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef Sena het volgende:
[..]
En dat baseer je op het afgelopen half uurtje? Insgelijks, dat wel.
wie is er hier irritant?quote:Op maandag 16 november 2009 20:48 schreef Sena het volgende:
[..]
Mjah, op een gegeven moment verandert het van garpig naar irritant... We'll see.
Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 20:48 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ik volg je posts al wat langer, niets is wat het lijkt hoor
- Nee ik ben geen stalkeralleen soms moet je je vijand goed observeren.
er is geen hoopquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
denk je dat het werkt om kortaf te reageren?
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
denk je dat het werkt om kortaf te reageren?
oudquote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Sena het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis.
Klopt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel grappig dat je er toch voor kiest om te reageren.
Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn cultuur slaan we gewoon vrouwen hoor, kappen dus.
Nee. Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moet jij ook lachen? Zullen we samen lachen?
quote:Op maandag 16 november 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hadi, lach dan met me mee. Haha hihi heheeheh
HAHAquote:Op maandag 16 november 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hadi, lach dan met me mee. Haha hihi heheeheh
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat een lach met geluid? Zo'n enge mwuhauhwauhwa lach?
Het wordt wel steedsn vermakelijekr hier. Wie begon er eigenlijk?quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
HAHA
...*pauze*
HAHA.
ZO grappig, iemand die vind dat je vrouwen moet slaan is een IMBECIEL, ik heb geen andere woorden voor zo'n iemand, geen respect voor degene die je kinderen baart, je vieze met poep bevlekte onderbroek wast.
Je moet ze niet slaan. Je moet ze schoppen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
HAHA
...*pauze*
HAHA.
ZO grappig, iemand die vind dat je vrouwen moet slaan is een IMBECIEL, ik heb geen andere woorden voor zo'n iemand, geen respect voor degene die je kinderen baart, je vieze met poep bevlekte onderbroek wast.
Wij allemaal tegelijkquote:Op maandag 16 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het wordt wel steedsn vermakelijekr hier. Wie begon er eigenlijk?
Vind je dit vermakelijk? Je vond het toch irritant, ga leren..quote:Op maandag 16 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het wordt wel steedsn vermakelijekr hier. Wie begon er eigenlijk?
ik wist het wel.. jij verdient niks beters dan een jostiquote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef Sena het volgende:
[..]
Je moet ze niet slaan. Je moet ze schoppen.
Wanneer kom je?quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ik wist het wel.. jij verdient niks beters dan een josti
Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan ken je mij nog niet en mijn enge lach
Josti's zijn normaal hoor. Wat heb je tegen josti's?quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jongetje, praat normaal over haar
Ik kom wanneer ik er eentje word: NOOOOOOIT IN JE ONDANKBARE-LEVEN.quote:
het gaat mij erom dat je vraagt wnr ze komt, soort van uitnodiging, behandel haar normaal vriendquote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Sena het volgende:
[..]
Josti's zijn normaal hoor. Wat heb je tegen josti's?.
Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ik kom wanneer ik er eentje word: NOOOOOOIT IN JE ONDANKBARE-LEVEN.
ik kan wel wat voor je regelen, ik heb zo mijn contacten
VROUWENRECHTEN.quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat je vraagt wnr ze komt, soort van uitnodiging, behandel haar normaal vriend
Nee. Ik vraag niet wanneer ze komt. Lees mijn post beter.quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat je vraagt wnr ze komt, soort van uitnodiging, behandel haar normaal vriend
quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ik wist het wel.. jij verdient niks beters dan een josti
quote:
Er staat wel letterlijk "wanneer kom je"quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag niet wanneer ze komt. Lees mijn post beter.
Ja. En dat is jouw probleem. Je leest mijn post letterlijk. Ik neem mijzelf niet eens zo serieus.quote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er staat wel letterlijk "wanneer kom je"
IDD :S ben je autist ofzo?quote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er staat wel letterlijk "wanneer kom je"
Hoe kunnen anderen jou begrijpen als je jezelf niet eens serieus neemt? Mensen die zichzelf niet serieus nemen...quote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Sena het volgende:
[..]
Ja. En dat is jouw probleem. Je leest mijn post letterlijk. Ik neem mijzelf niet eens zo serieus.
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe kunnen anderen jou begrijpen als je jezelf niet eens serieus neemt? Mensen die zichzelf niet serieus nemen...
Okay, dank je wel voor je bijdrage.quote:Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil op iemand schieten met mijn mooie waterpistool
Ik dacht dat je iets aan deze waarschuwing zou hebben, de koude stralen van mijn waterpistool zijn niet zo gewenst met dit weer.quote:Op maandag 16 november 2009 21:15 schreef Sena het volgende:
[..]
Okay, dank je wel voor je bijdrage.
Hmmnee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Allemaal door ons hoorwij zijn de best.
Onze ex-mentor kan het weten hetquote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets aan deze waarschuwing zou hebben, de koude stralen van mijn waterpistool zijn niet zo gewenst met dit weer.
Nee.quote:
Nee.quote:dat je iets aan deze waarschuwing zou hebben,
Gadver.quote:de koude stralen van mijn waterpistool
Joh.quote:zijn niet zo gewenst met dit weer.
dit klonk erg neger gevaarlijkquote:Op maandag 16 november 2009 21:17 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Onze ex-mentor kan het weten het
/care.quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WAarom vraag je niet hoe het met mij gaat, ik vind dit wel erg hoor
WELLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
WELLLLLLLLLLLLLLLLLL
moet je klap?
je weet, een rake klap en je ligt in het ziekenhuis op de wachtlijst voor rhinoplastie.
iedereen z'n gebreken. Kan jij niets aan doen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sena, het spijt me verschrikkelijk
neem het me dan niet kwalijk door zulke ostentatieve desinteressequote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Sena het volgende:
[..]
iedereen z'n gebreken. Kan jij niets aan doen.
Kinderlokker.quote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
neem het me dan niet kwalijk door zulke ostentatieve desinteresse
zal ik bonbons voor je kopen?
Is vrouwelijke behoefte, net zoals jullie mannen altijd aan sex, konten en tieten denkenquote:
Het spijt mij zeer mijnheer, maar ik geloof dat u naar een ander topic moet gaan.quote:
Ik zou hier een vrouwelijke behoefte neerpennen, maar laat maar.quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Is vrouwelijke behoefte, net zoals jullie mannen altijd aan sex, konten en tieten denken
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben een kinderlokker van 11, jij weet het
Nee. Jij?quote:Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef Viezerikje het volgende:
Heeft iemand nog bonbonnetjes voor me?
Heerlijk toch?quote:
Uitzitten.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Ayca het volgende:
Ik ga al een halfuur dood van de maagpijn/kramp, wat te doen?
Dank je. Jij ook welterusten straks.quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daar ook veel plezier, Allah rahatlik versin
Hm dat is vervelend omdat je er geen paracetamol tegen kan nemen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Ayca het volgende:
Weet je waar het door komt?quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Ayca het volgende:
Ga naar de dokter, misschien kan die iets doen, als je er echt last van hebt en er zelf niets aan kunt doen (eetgewoontes bijv.). Ik heb er dit jaar ook vaak last van, voor het eerst trouwens, had er vroeger nooit last van.quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Ayca het volgende:
Ik heb een halfuur geleden 2 paracetamol genomen, en nu is het (bijna) over, zal wel het placebo effect zijn, i guess
en ik heb geen flauw idee waar het door komt maar ik heb het 1-2x per maand, echt vreselijke pijn..
Daar heb ik alleen doordeweeks last van, maar nee, ik was er door uitgedroogd (opgenomen in ziekenhuisquote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft het soms iets te maken met een ziekte waar vrouwen wel vaker last van hebben? Aanstelleritus?
Misschien helpt een warme kruik op je buik het wel? Wat vervelend zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Ayca het volgende:
Dit kwam zo schattig over hequote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien helpt een warme kruik op je buik het wel? Wat vervelend zeg.
Hmmmm, ik heb net kastanjes gegeten[ afbeelding ]
Ik eet meestal heel langzaam. Nadeel van langzaam eten is dat ik dan stuk of 5 over heb, terwijl mijn ouders en broertje dan alles ophebben. En dan proberen ze mijn kastanjes te stelen. Ik ben geen eekhoorn.
(TVP)
Paracetamol is niet goed voor je maag dat bedoelde ik meer.quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Ayca het volgende:
Ik heb een halfuur geleden 2 paracetamol genomen, en nu is het (bijna) over, zal wel het placebo effect zijn, i guess
en ik heb geen flauw idee waar het door komt maar ik heb het 1-2x per maand, echt vreselijke pijn..
Mannen hebben daar vaak ook last van als we eerlijk moeten zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft het soms iets te maken met een ziekte waar vrouwen wel vaker last van hebben? Aanstelleritus?
Best veel, maar bij meisjes valt het sneller op. Ik doe het in de ochtend vaak als ik geen zin heb in school en ben dan in de middag vergeten dat ik "ziek" was, m'n moeder: ......... je was toch ziek?quote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mannen hebben daar vaak ook last van als we eerlijk moeten zijn.
Dat is gewoon liegen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Best veel, maar bij meisjes valt het sneller op. Ik doe het in de ochtend vaak als ik geen zin heb in school en ben dan in de middag vergeten dat ik "ziek" was, m'n moeder: ......... je was toch ziek?
Aha oke, ik heb ook 2x gekotst is vast ook niet goed, maar het is dan wel sneller overquote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Paracetamol is niet goed voor je maag dat bedoelde ik meer.
Maar je kan altijd bezoekje wagen aan meneer/mevrouw de huisarts, hoewel het niet ernstig klinkt ofzo. Maar je weet dan wel wat het is.
Dat heeft niemand, denk ik.. Jij hebt het volgens mij over de situatie overdrijven, om aandacht te krijgen. Aanstellerij, terwijl je diep van binnen wel weet dat er niet echt iets ergs is. Om me even aan te stellen/echt doen? Ik voel me nu best wel raar, m'n armen voelen sinds gister prikachtig (nadat je een prik hebt gehad, voelen je bovenarmen toch zwaar/slap/pijnlijk, dat heb ik nu) en beginnende hoofdpijn. Om me minder aan te stellen: ik kan ermee naar school en als leugen: ik zou het graag gebruiken als excuus om niet naar school te hoeven.quote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is gewoon liegen.
Ik bedoel denken dat je ziek bent terwijl je het niet echt bent.
Zoek een andere huisartsquote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aha oke, ik heb ook 2x gekotst is vast ook niet goed, maar het is dan wel sneller over![]()
Mijn huisarts is engen hij heeft altijd zo'n quasi bezorgde blik
Je kan ook de situatie zo erg overdrijven dat je erg zelf in begint te gelovenquote:Op maandag 16 november 2009 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat heeft niemand, denk ik.. Jij hebt het volgens mij over de situatie overdrijven, om aandacht te krijgen. Aanstellerij, terwijl je diep van binnen wel weet dat er niet echt iets ergs is. Om me even aan te stellen/echt doen? Ik voel me nu best wel raar, m'n armen voelen sinds gister prikachtig (nadat je een prik hebt gehad, voelen je bovenarmen toch zwaar/slap/pijnlijk, dat heb ik nu) en beginnende hoofdpijn. Om me minder aan te stellen: ik kan ermee naar school en als leugen: ik zou het graag gebruiken als excuus om niet naar school te hoeven.
Maar weet je dan diep van binnen niet dat het onzin is en dat je nog steeds aan het overdrijven bent? + welke situatie, kijkend naar ziektes/aandoeningen kun je in geloven zonder dat het is vastgesteld door een specialist? Griep ofzo? Waarom zou je dat overdrijven/ erin geloven? Of hebben we het over psychische aandoeningen, lijkt me helemaal lastig om zelf in te geloven zonder het vast te laten stellenquote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kan ook de situatie zo erg overdrijven dat je erg zelf in begint te geloven
quote:
Ja, ik ken het, iemand zei in dit topic een keer dat ik dat heb.quote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Dat heet hypochondrie en je kunt er goed beroerd van worden. En echt heel veel mensen hebben het.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypochondrie
W T Fquote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef EchoAlpha het volgende:
Wat vinden jullie trouwens vanB
O
X
X
Y
?
quote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef EchoAlpha het volgende:
Wat vinden jullie trouwens vanB
O
X
X
Y
?
Jij bent je bewust van het feit dat ze jou en jouw voorvaderen uitmaken voor homo's en wel meer? En dat hun liedjes vol zitten met Pan Armeense propaganda?quote:
bron?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent je bewust van het feit dat ze jou en jouw voorvaderen uitmaken voor homo's en wel meer? En dat hun liedjes vol zitten met Pan Armeense propaganda?
Heb alle albums van Soad gekochtquote:
Dat ze mensen voor homo uitmaken lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien ze ook liedjes schrijven met een politiek correcte toon. En als ze armeense propaganda schrijven...dikke carequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent je bewust van het feit dat ze jou en jouw voorvaderen uitmaken voor homo's en wel meer? En dat hun liedjes vol zitten met Pan Armeense propaganda?
Ik vind boxxy tofferquote:Op maandag 16 november 2009 23:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
nat is veel leuker, volg haar nu al een tijdje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |