Josti's zijn normaal hoor. Wat heb je tegen josti's?quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jongetje, praat normaal over haar
Ik kom wanneer ik er eentje word: NOOOOOOIT IN JE ONDANKBARE-LEVEN.quote:
het gaat mij erom dat je vraagt wnr ze komt, soort van uitnodiging, behandel haar normaal vriendquote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Sena het volgende:
[..]
Josti's zijn normaal hoor. Wat heb je tegen josti's?.
Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ik kom wanneer ik er eentje word: NOOOOOOIT IN JE ONDANKBARE-LEVEN.
ik kan wel wat voor je regelen, ik heb zo mijn contacten
VROUWENRECHTEN.quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat je vraagt wnr ze komt, soort van uitnodiging, behandel haar normaal vriend
Nee. Ik vraag niet wanneer ze komt. Lees mijn post beter.quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat je vraagt wnr ze komt, soort van uitnodiging, behandel haar normaal vriend
quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ik wist het wel.. jij verdient niks beters dan een josti
quote:
Er staat wel letterlijk "wanneer kom je"quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag niet wanneer ze komt. Lees mijn post beter.
Ja. En dat is jouw probleem. Je leest mijn post letterlijk. Ik neem mijzelf niet eens zo serieus.quote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er staat wel letterlijk "wanneer kom je"
IDD :S ben je autist ofzo?quote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er staat wel letterlijk "wanneer kom je"
Hoe kunnen anderen jou begrijpen als je jezelf niet eens serieus neemt? Mensen die zichzelf niet serieus nemen...quote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Sena het volgende:
[..]
Ja. En dat is jouw probleem. Je leest mijn post letterlijk. Ik neem mijzelf niet eens zo serieus.
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe kunnen anderen jou begrijpen als je jezelf niet eens serieus neemt? Mensen die zichzelf niet serieus nemen...
Okay, dank je wel voor je bijdrage.quote:Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil op iemand schieten met mijn mooie waterpistool
Ik dacht dat je iets aan deze waarschuwing zou hebben, de koude stralen van mijn waterpistool zijn niet zo gewenst met dit weer.quote:Op maandag 16 november 2009 21:15 schreef Sena het volgende:
[..]
Okay, dank je wel voor je bijdrage.
Hmmnee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Allemaal door ons hoorwij zijn de best.
Onze ex-mentor kan het weten hetquote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets aan deze waarschuwing zou hebben, de koude stralen van mijn waterpistool zijn niet zo gewenst met dit weer.
Nee.quote:
Nee.quote:dat je iets aan deze waarschuwing zou hebben,
Gadver.quote:de koude stralen van mijn waterpistool
Joh.quote:zijn niet zo gewenst met dit weer.
dit klonk erg neger gevaarlijkquote:Op maandag 16 november 2009 21:17 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Onze ex-mentor kan het weten het
/care.quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WAarom vraag je niet hoe het met mij gaat, ik vind dit wel erg hoor
WELLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
WELLLLLLLLLLLLLLLLLL
moet je klap?
je weet, een rake klap en je ligt in het ziekenhuis op de wachtlijst voor rhinoplastie.
iedereen z'n gebreken. Kan jij niets aan doen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sena, het spijt me verschrikkelijk
neem het me dan niet kwalijk door zulke ostentatieve desinteressequote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Sena het volgende:
[..]
iedereen z'n gebreken. Kan jij niets aan doen.
Kinderlokker.quote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
neem het me dan niet kwalijk door zulke ostentatieve desinteresse
zal ik bonbons voor je kopen?
Is vrouwelijke behoefte, net zoals jullie mannen altijd aan sex, konten en tieten denkenquote:
Het spijt mij zeer mijnheer, maar ik geloof dat u naar een ander topic moet gaan.quote:
Ik zou hier een vrouwelijke behoefte neerpennen, maar laat maar.quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Is vrouwelijke behoefte, net zoals jullie mannen altijd aan sex, konten en tieten denken
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben een kinderlokker van 11, jij weet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |