Ik dacht dat je iets aan deze waarschuwing zou hebben, de koude stralen van mijn waterpistool zijn niet zo gewenst met dit weer.quote:Op maandag 16 november 2009 21:15 schreef Sena het volgende:
[..]
Okay, dank je wel voor je bijdrage.
Hmmnee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Allemaal door ons hoorwij zijn de best.
Onze ex-mentor kan het weten hetquote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets aan deze waarschuwing zou hebben, de koude stralen van mijn waterpistool zijn niet zo gewenst met dit weer.
Nee.quote:
Nee.quote:dat je iets aan deze waarschuwing zou hebben,
Gadver.quote:de koude stralen van mijn waterpistool
Joh.quote:zijn niet zo gewenst met dit weer.
dit klonk erg neger gevaarlijkquote:Op maandag 16 november 2009 21:17 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Onze ex-mentor kan het weten het
/care.quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WAarom vraag je niet hoe het met mij gaat, ik vind dit wel erg hoor
WELLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
WELLLLLLLLLLLLLLLLLL
moet je klap?
je weet, een rake klap en je ligt in het ziekenhuis op de wachtlijst voor rhinoplastie.
iedereen z'n gebreken. Kan jij niets aan doen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sena, het spijt me verschrikkelijk
neem het me dan niet kwalijk door zulke ostentatieve desinteressequote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Sena het volgende:
[..]
iedereen z'n gebreken. Kan jij niets aan doen.
Kinderlokker.quote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
neem het me dan niet kwalijk door zulke ostentatieve desinteresse
zal ik bonbons voor je kopen?
Is vrouwelijke behoefte, net zoals jullie mannen altijd aan sex, konten en tieten denkenquote:
Het spijt mij zeer mijnheer, maar ik geloof dat u naar een ander topic moet gaan.quote:
Ik zou hier een vrouwelijke behoefte neerpennen, maar laat maar.quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Is vrouwelijke behoefte, net zoals jullie mannen altijd aan sex, konten en tieten denken
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben een kinderlokker van 11, jij weet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |