Josti's zijn normaal hoor. Wat heb je tegen josti's?quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jongetje, praat normaal over haar
Ik kom wanneer ik er eentje word: NOOOOOOIT IN JE ONDANKBARE-LEVEN.quote:
het gaat mij erom dat je vraagt wnr ze komt, soort van uitnodiging, behandel haar normaal vriendquote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Sena het volgende:
[..]
Josti's zijn normaal hoor. Wat heb je tegen josti's?.
Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ik kom wanneer ik er eentje word: NOOOOOOIT IN JE ONDANKBARE-LEVEN.
ik kan wel wat voor je regelen, ik heb zo mijn contacten
VROUWENRECHTEN.quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat je vraagt wnr ze komt, soort van uitnodiging, behandel haar normaal vriend
Nee. Ik vraag niet wanneer ze komt. Lees mijn post beter.quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat je vraagt wnr ze komt, soort van uitnodiging, behandel haar normaal vriend
quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ik wist het wel.. jij verdient niks beters dan een josti
quote:
Er staat wel letterlijk "wanneer kom je"quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag niet wanneer ze komt. Lees mijn post beter.
Ja. En dat is jouw probleem. Je leest mijn post letterlijk. Ik neem mijzelf niet eens zo serieus.quote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er staat wel letterlijk "wanneer kom je"
IDD :S ben je autist ofzo?quote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er staat wel letterlijk "wanneer kom je"
Hoe kunnen anderen jou begrijpen als je jezelf niet eens serieus neemt? Mensen die zichzelf niet serieus nemen...quote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Sena het volgende:
[..]
Ja. En dat is jouw probleem. Je leest mijn post letterlijk. Ik neem mijzelf niet eens zo serieus.
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe kunnen anderen jou begrijpen als je jezelf niet eens serieus neemt? Mensen die zichzelf niet serieus nemen...
Okay, dank je wel voor je bijdrage.quote:Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil op iemand schieten met mijn mooie waterpistool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |