ik kan het niet op een betere manier duidelijk maken voor jouw soort mensenquote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goh, wat ben jij een vriendelijke moslim.
als je het zo erg vindt, reageer je toch gewoon niet, anders werd er toch niets gzegd in dit topicquote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga maar eens leren. Morgen zijn deze 'dinnetjes hopelijk vertrokken.
En dat baseer je op het afgelopen half uurtje? Insgelijks, dat wel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Die komt vandaan uit het boek, Duizend schitterende zonnen... die schrijven van de Vliegeraar...
daarin staat geschreven dat de man van een vrouw haar stenen liet eten omdat ze geen kind voor hem kon baren. Dit is zeer vrouw-onvriendelijk, wat dus past bij jouw superintelligente-gedrag
en hoe doe jij het dan?quote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef Sena het volgende:
[..]
En dat baseer je op het afgelopen half uurtje? Insgelijks, dat wel.
Mjah, op een gegeven moment verandert het van garpig naar irritant... We'll see.quote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga maar eens leren. Morgen zijn deze 'dinnetjes hopelijk vertrokken.
Ik volg je posts al wat langer, niets is wat het lijkt hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef Sena het volgende:
[..]
En dat baseer je op het afgelopen half uurtje? Insgelijks, dat wel.
wie is er hier irritant?quote:Op maandag 16 november 2009 20:48 schreef Sena het volgende:
[..]
Mjah, op een gegeven moment verandert het van garpig naar irritant... We'll see.
Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 20:48 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ik volg je posts al wat langer, niets is wat het lijkt hoor
- Nee ik ben geen stalkeralleen soms moet je je vijand goed observeren.
er is geen hoopquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
denk je dat het werkt om kortaf te reageren?
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
denk je dat het werkt om kortaf te reageren?
oudquote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Sena het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis.
Klopt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel grappig dat je er toch voor kiest om te reageren.
Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn cultuur slaan we gewoon vrouwen hoor, kappen dus.
Nee. Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moet jij ook lachen? Zullen we samen lachen?
quote:Op maandag 16 november 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hadi, lach dan met me mee. Haha hihi heheeheh
HAHAquote:Op maandag 16 november 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hadi, lach dan met me mee. Haha hihi heheeheh
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat een lach met geluid? Zo'n enge mwuhauhwauhwa lach?
Het wordt wel steedsn vermakelijekr hier. Wie begon er eigenlijk?quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
HAHA
...*pauze*
HAHA.
ZO grappig, iemand die vind dat je vrouwen moet slaan is een IMBECIEL, ik heb geen andere woorden voor zo'n iemand, geen respect voor degene die je kinderen baart, je vieze met poep bevlekte onderbroek wast.
Je moet ze niet slaan. Je moet ze schoppen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
HAHA
...*pauze*
HAHA.
ZO grappig, iemand die vind dat je vrouwen moet slaan is een IMBECIEL, ik heb geen andere woorden voor zo'n iemand, geen respect voor degene die je kinderen baart, je vieze met poep bevlekte onderbroek wast.
Wij allemaal tegelijkquote:Op maandag 16 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het wordt wel steedsn vermakelijekr hier. Wie begon er eigenlijk?
Vind je dit vermakelijk? Je vond het toch irritant, ga leren..quote:Op maandag 16 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het wordt wel steedsn vermakelijekr hier. Wie begon er eigenlijk?
ik wist het wel.. jij verdient niks beters dan een jostiquote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef Sena het volgende:
[..]
Je moet ze niet slaan. Je moet ze schoppen.
Wanneer kom je?quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ik wist het wel.. jij verdient niks beters dan een josti
Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan ken je mij nog niet en mijn enge lach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |