sena zei ook ik ga jou slaan, ik moet mezelf toch verdedigenquote:Op maandag 16 november 2009 20:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil jij in het vervolg je dreigementen voor je houden.
TEGENSPUTTERENDE VROUWEN. DAT MAAKT HET GEHEEL NOG LEUKER.quote:Op maandag 16 november 2009 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sena zei ook ik ga jou slaan, ik moet mezelf toch verdedigen
Luister, mijn ...nepbroeder... ik heb abla niet vergeleken met Allah, ik heb abla vergeleken met een Godin waarin niemand nog gelooft. STILLLLLLLLLLLL... het is een uitdrukking uit de Klassieke Oudheid...vergelijking met Aphrodite..is normaalquote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hoi, als het gaat binnen de kaders van haram / halal hebben moslims de Koran als referentiekader.
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef Sena het volgende:
[..]
Goed, hoef ik je niet meer te versieren. Skippen we dat meteen.
grappig dat jullie ervanuitgaan dat ik een vrouw/meisje benquote:Op maandag 16 november 2009 20:29 schreef Sena het volgende:
[..]
TEGENSPUTTERENDE VROUWEN. DAT MAAKT HET GEHEEL NOG LEUKER.
ik zou boos worden als je hier in het echt om zou lachenquote:
Ik zou niet durven, abla.quote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zou boos worden als je hier in het echt om zou lachen
komt spottend over..
ik word over minder dan een half jaar 17 jaquote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
14-jarige meisjes die een goed topic verpesten.
STILLLLLLLLL, dit 14-jarig meisje heeft meer in haar hoofd dan jij in je neus hebt zittenquote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
14-jarige meisjes die een goed topic verpesten.
Je mag nog niet eens stemmen. Je mening doet er nog niet aan toe.quote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik word over minder dan een half jaar 17 ja
adam ol, bir topluma bile giremiyorsunquote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik word over minder dan een half jaar 17 ja
WAT ERGquote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Sena het volgende:
[..]
Je mag nog niet eens stemmen. Je mening doet er nog niet aan toe..
Wat een vergelijking. Snothoofd.quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
STILLLLLLLLL, dit 14-jarig meisje heeft meer in haar hoofd dan jij in je neus hebt zitten
peynir kafali domuz ben jijquote:Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
adam ol, bir topluma bile giremiyorsun
015 represent.quote:Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WAT ERG
zaandam 075 fuck de rest
kom
ik heb zin in ruzie
0755555555555
Geeeeeeeeeeeeeeeeef toe, jij wil het liefst dat je vrouw stenen eetquote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Sena het volgende:
[..]
Je mag nog niet eens stemmen. Je mening doet er nog niet aan toe..
zG, ik ben dan nog niet eens zo heel oud, maar toch voel ik mij oud en wijs vergeleken met dit schorem. Herken jij dit gevoel?quote:
ik ga niet vechtenquote:Op maandag 16 november 2009 20:35 schreef Sena het volgende:
[..]
015 represent.
Vrouwenruzies.. Ik zie je al vechten.
.
.
.
Nee, ik heb het liefst dat mijn vrouw mijn piemel eet. What the fuck.quote:Op maandag 16 november 2009 20:35 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeeeeef toe, jij wil het liefst dat je vrouw stenen eet![]()
-> bron: Duizend schitterende zonnen
ouderen die zich onterecht wijzer voelen dan jongerenquote:Op maandag 16 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zG, ik ben dan nog niet eens zo heel oud, maar toch voel ik mij oud en wijs vergeleken met dit schorem. Herken jij dit gevoel?
In dit geval is het zeker weten terecht, meid.quote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ouderen die zich onterecht wijzer voelen dan jongeren
Ja. Maar dat kan ook komen omdat wij minder in ons neus hebben dat zij in haar hoofd.quote:Op maandag 16 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zG, ik ben dan nog niet eens zo heel oud, maar toch voel ik mij oud en wijs vergeleken met dit schorem. Herken jij dit gevoel?
Tip voor jou: Pak een kaasschaaf, maak je neus minder BOL, misschien dat er dan als gevolg meer ruimte voor je hersenen is in je hoofd??quote:Op maandag 16 november 2009 20:36 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee, ik heb het liefst dat mijn vrouw mijn piemel eet. What the fuck..
Jongeren die te snel volwassen denken te zijn. En dat alleen maar omdat je een 14-jarige in de buurt hebben die tegen je opkijkt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ouderen die zich onterecht wijzer voelen dan jongeren
praat eens normaal, heb je thuis geen manieren meegekregen..quote:Op maandag 16 november 2009 20:36 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee, ik heb het liefst dat mijn vrouw mijn piemel eet. What the fuck..
Ja, want als ik mijn neus ga bewerken, ontstaat er zulks inwendige ruimte in mijn schedel, dat mijn hersenen spontaan willen groeien om dat gat op te vullen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Tip voor jou: Pak een kaasschaaf, maak je neus minder BOL, misschien dat er dan als gevolg meer ruimte voor je hersenen is in je hoofd??
Grappig hoe je nu opeens op de beledigde toer gaat. Sneu.quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
praat eens normaal, heb je thuis geen manieren meegekregen..
jij kan je beter bezighouden met je neus dan dat dingetje tussen je benen, als die er is
ik hebben een 14-jarige in de buurt?quote:Op maandag 16 november 2009 20:39 schreef Sena het volgende:
[..]
Jongeren die te snel volwassen denken te zijn. En dat alleen maar omdat je een 14-jarige in de buurt hebben die tegen je opkijkt..
Jij wil zeker een man die jou voedert met stenen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij kan je beter bezighouden met je neus dan dat dingetje tussen je benen, als die er is
Ik kijk tegen niemand op, behalve tegen Allah. misschien moeten jullie dat ook maar eens gaan doen ipv je neus schaven...quote:Op maandag 16 november 2009 20:39 schreef Sena het volgende:
[..]
Jongeren die te snel volwassen denken te zijn. En dat alleen maar omdat je een 14-jarige in de buurt hebben die tegen je opkijkt..
Hoezo..?quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Grappig hoe je nu opeens op de beledigde toer gaat. Sneu.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ik kijk tegen niemand op, behalve tegen Allah. misschien moeten jullie dat ook maar eens gaan doen ipv je neus schaven...
die opmerking heb ik niet gemaaktquote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Sena het volgende:
[..]
Jij wil zeker een man die jou voedert met stenen?
Ik bedoel, waar komt die opmerking vandaan?.
Hebben. Was eerst 'ze' in plaats van 'je'.quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik hebben een 14-jarige in de buurt?![]()
Ik voel me niet volwassen, maar als ik naar jou kijk.. en zeker niet vanwege een 14-jarige, ze kijkt niet tegen me op
Lees je eigen post nou nog eens (en lees voor de gein je oude ook nog eens):quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoezo..?
Beledigend als je geen ding hebt tussen je benen? Gevoelig onderwerp?
quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die komt vandaan uit het boek, Duizend schitterende zonnen... die schrijven van de Vliegeraar...quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Sena het volgende:
[..]
Jij wil zeker een man die jou voedert met stenen?
Ik bedoel, waar komt die opmerking vandaan?.
Mijn god.quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ik kijk tegen niemand op, behalve tegen Allah. misschien moeten jullie dat ook maar eens gaan doen ipv je neus schaven...
ik snap het echt niet..quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees je eigen post nou nog eens (en lees voor de gein je oude ook nog eens):
[..]
Goh, wat ben jij een vriendelijke moslim.quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |