quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Hahaha en jij denkt mij te kunnen verslaan? Ga je neus vijlen, rotturk, ik verbouw je neus met n hamerquote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee. Ik ga je slaan. Lopende pokkepuist.
Lees eens terug, is een vriendin van bilmifalem en ze zitten samen te fokken.quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef Sena het volgende:
Maar even serieus.... Ikbengroot, hoe ben je hier beland?
Tis een vriendin van me, had ze toch al gezegd?quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef Sena het volgende:
Maar even serieus.... Ikbengroot, hoe ben je hier beland?
Een 16-jarig damesmeisje dat 168 centimeter lang is wil mij slaan. Pas op, straks breek je nog een nagel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahaha en jij denkt mij te kunnen verslaan? Ga je neus vijlen, rotturk, ik verbouw je neus met n hamer
zG tochquote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef Sena het volgende:
[..]
Een 16-jarige damesmeisje dat 168 centimeter lang is wil mij slaan. Pas op, straks breek je nog een nagel.
Jongheuh, dat heb ik gelezen. Psfgrt, laat me rustig kennismaken.quote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees eens terug, is een vriendin van bilmifalem en ze zitten samen te fokken.
1.60 en jij bent 1.72....... wat denk jij, vriend, ik heb niet alleen mezelf om jou te verslaan, grootneus turkquote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef Sena het volgende:
[..]
Een 16-jarige damesmeisje dat 168 centimeter lang is wil mij slaan. Pas op, straks breek je nog een nagel.
1.60quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1.60 en jij bent 1.72....... wat denk jij, vriend, ik heb niet alleen mezelf om jou te verslaan, grootneus turk
Ja, zie hem stoer doen.. als ik 1.68 was geweest, zou ik maar 4 centimer kleiner zijnquote:Op maandag 16 november 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1.60. 1.72
.
Turken zijn wel érg klein zeag.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1.60 en jij bent 1.72....... wat denk jij, vriend, ik heb niet alleen mezelf om jou te verslaan, grootneus turk
abla doet aan korte nagels, lange nagels zijn hoerig.quote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef Sena het volgende:
[..]
Een 16-jarig damesmeisje dat 168 centimeter lang is wil mij slaan. Pas op, straks breek je nog een nagel.
je voelt het gewoon niet aan, je grote neus leidt je af, dikzakquote:Op maandag 16 november 2009 20:05 schreef Sena het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet nadenkt. Komt allemaal door Bilmiyorem. Haar puist leidt mij af.
Was Bortecinem 1.68 m? Hm.quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zie hem stoer doen.. als ik 1.68 was geweest, zou ik maar 4 centimer kleiner zijn
HAHAHAHA WAT DOE JE STOER VRIEND
1 voor allen, allen voor 1, samen zijn we nooit alleen, nogmaals, jij kan mij niet verslaanquote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Sena het volgende:
[..]
. Wat kom je dan stoer doen dat jij mij gaat slaan.
.
neus belemmert je kijk op de wereld...quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je voelt het gewoon niet aan, je grote neus leidt je af, dikzak
jij betrekt mn lengte er toch bij, terwijl je weet dat dat er niet superveel toedoet, wat schuif je het nu op mij af, domboquote:Op maandag 16 november 2009 20:07 schreef Sena het volgende:
[..]
Was Bortecinem 1.68 m? Hm.
Ja, het gaat dan ook alleen maar om lengte..
Zulks respectvol. Ben je ook net zo oud als abla?quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
abla doet aan korte nagels, lange nagels zijn hoerig.
Sma, kom hier dan. Voor mijn part neem je je broers mee, ik klap je. Fittietijd.quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zie hem stoer doen.. als ik 1.68 was geweest, zou ik maar 4 centimer kleiner zijn
HAHAHAHA WAT DOE JE STOER VRIEND
Ik wou eerst je sekse erbij betrekken, maar dat leek mij een beetje lame.quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij betrekt mn lengte er toch bij, terwijl je weet dat dat er niet superveel toedoet, wat schuif je het nu op mij af, dombo
Ik bescherm je wel, Bilmiyorem.quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sma, kom hier dan. Voor mijn part neem je je broers mee, ik klap je. Fittietijd.
doe je nu neger ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sma, kom hier dan. Voor mijn part neem je je broers mee, ik klap je. Fittietijd.
ik ben 3x blijven zitten en ik ben nu 19quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef Sena het volgende:
[..]
Zulks respectvol. Ben je ook net zo oud als abla?
mijn GROEP verslaat jou, jwzquote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik wou eerst je sekse erbij betrekken, maar dat leek mij een beetje lame.
Maar goed, jij zal mij vast wel verslaan met je chocokracht.
Kom maar op dan, met je schamele één meter tweeënzeventig. Ik klap je, met mijn fiere 1.83.quote:
Waarom zeg je 'abla'?quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ik ben 3x blijven zitten en ik ben nu 19
maar niet heus..ik ben jonger dan abla, ik heb een klasovergeslagen omdat ik slimmer ben dan de gemiddelde hollanderquote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ik ben 3x blijven zitten en ik ben nu 19
Om abla anoniem te houden. Ze is mijn beschermer ook al is ze kleiner dan ik.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
maar niet heus..ik ben jonger dan abla, ik heb een klasovergeslagen omdat ik slimmer ben dan de gemiddelde hollander
We weten al hoe ze heet en hoe ze eruit ziet, heur.quote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Om abla anoniem te houden. Ze is mijn beschermer ook al is ze kleiner dan ik.
Heb jij dat ook? Dat je foto's van de dames wil zien. Niet alleen in deze reeks, maar over het algemeen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
We weten al hoe ze heet en hoe ze eruit ziet, heur.
ik ben supersterk, ikbengroot weet hetquote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
praat niet poep over abla, zij is mijn engelquote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef Sena het volgende:
[..]
Dat is dan jouw groep. Kindercreche.
abla ownt mij, ze raakt 1x aan ik vlucht meteen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben supersterk, ikbengroot weet het
Als je hierheen komt, ontmoet ik je graag met mijn groepquote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef Sena het volgende:
[..]
Heb jij dat ook? Dat je foto's van de dames wil zien. Niet alleen in deze reeks, maar over het algemeen.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
abla ownt mij, ze raakt 1x aan ik vlucht meteen.
Die ene die alleen maar slechte dingen influistert en zulks?quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
praat niet poep over abla, zij is mijn engel
quote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Sena het volgende:
[..]
Die ene die alleen maar slechte dingen influistert en zulks?
Somds denk ik dat het krentenbollen/emimichs zijnquote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef Sena het volgende:
[..]
Heb jij dat ook? Dat je foto's van de dames wil zien. Niet alleen in deze reeks, maar over het algemeen.
Jezelf vergelijken met een 14-jarige en jezelf dan supersterk verkondigen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben supersterk, ikbengroot weet het
nee ik houd jou uit haar buurtquote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Sena het volgende:
[..]
Die ene die alleen maar slechte dingen influistert en zulks?
?quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Somds denk ik dat het krentenbollen/emimichs zijn. Dat moet wel zo zijn bij de meeste.
Alsof jij een mooie neus hebt, met je turkenneusquote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ik houd jou uit haar buurtik gun haar iemand met een mooie neus
Jij bent zeker weten gatenkaas met allemaal gaten van je vroegere acné op je gezicht.quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Somds denk ik dat het krentenbollen/emimichs zijn.
Whehe, je weet niet eens over wie ik het heb, maar ach.quote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Jij bent zeker weten gatenkaas met allemaal gaten van je vroegere acné op je gezicht.
eeh.. veel 14-jarige en 16-jarige meisjes verschillen niet zoveel in kracht (als 14-jarig meisje al grotendeels is uitgegroeid)quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef Sena het volgende:
[..]
Jezelf vergelijken met een 14-jarige en jezelf dan supersterk verkondigen..
.
.
BEK DICHT OF JE KRIJGT GEEN ZAKGELD MEER.quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
STILLLLLLLLLLLLLLLLLLL JE HEBT GEEN RECHT OM TE PRATEN, STILTE HARAM-ZWIJN!!!!
U BENT GEWAARSCHUWD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben geen turkquote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof jij een mooie neus hebt, met je turkenneus.
Spotten met mooie neuzen is Haram...schaam je diepquote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof jij een mooie neus hebt, met je turkenneus.
Uitgegroeide 14-jarigen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eeh.. veel 14-jarige en 16-jarige meisjes verschillen niet zoveel in kracht (als 14-jarig meisje al grotendeels is uitgegroeid)
Maar je hebt wel een turkenneusquote:
Gelukkig hebben ze hier geen grote bek, vergeleken met Emimich.quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Somds denk ik dat het krentenbollen/emimichs zijn. Dat moet wel zo zijn bij de meeste.
waar gaat dit over?quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Sena het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze hier geen grote bek, vergeleken met Emimich..
Dat bedoel ik, al helemaal bilmiyorem is opeens opvallend onbeleefd en lijkt niet echt meer op dat naieve meisje van eerstquote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Sena het volgende:
[..]
Onbeleefd en naief met elkaar vergelijkenquote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, al helemaal bilmiyorem is opeens opvallend onbeleefd en lijkt niet echt meer op dat naieve meisje van eerst.
Als zij Aphrodite is, ben ik Adonis.quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Spotten met mooie neuzen is Haram...schaam je diep
Abla heeft een ski-piste als neus, mooi smal, perfecte lengte, ze is de schoonheid Aphrodite in een mensenlijk lichaam.
bek is voor dieren, een mond is voor mensen. ga leren.quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Sena het volgende:
[..]
wikwakka is geen moslim enzo?quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Spotten met mooie neuzen is Haram...schaam je diep
Abla heeft een ski-piste als neus, mooi smal, perfecte lengte, ze is de schoonheid Aphrodite in een mensenlijk lichaam.
ik ken de Adonis al, heb 'm een tijdje terug gezien, nee, de Adonis vergelijk ik niet met jouquote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef Sena het volgende:
[..]
Als zij Aphrodite is, ben ik Adonis.
Ik dacht dat jij zo een net, vroom en perfect moslimmeisje was?quote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Onbeleefd en naief met elkaar vergelijkenwaar gaat dit over
Ik ben dan Haci Biloquote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef Sena het volgende:
[..]
Als zij Aphrodite is, ben ik Adonis.
niet in de Griekse mythologie.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wikwakka is geen moslim enzo?
Afgoden vergelijken met mensen is ook haram btw
Inshallah ben ik moslim, broeder sahbi.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wikwakka is geen moslim enzo?
Afgoden vergelijken met mensen is ook haram btw
Nee, perfect ben ik niet, is niemandquote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo een net, vroom en perfect moslimmeisje was?
Mond dicht.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
bek is voor dieren, een mond is voor mensen. ga leren.
Je kijkt naar mannen? Tfoeeee.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ken de Adonis al, heb 'm een tijdje terug gezien, nee, de Adonis vergelijk ik niet met jou
toch had ik die verbale diarree die je net uit je mond perstte niet van jou verwachtquote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, perfect ben ik niet, is niemand
Ja. Ik ben uitgegroeid wil je een meetlat + taart en ballonnen, misschien ook nog wat slingers.quote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef Sena het volgende:
[..]
Ben jij al uitgegroeid? Ik schrijf zonder na te denken.
Wat ga jij doen dan?quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
sena stil hoor, wil je klappen vangen, vriend
Ja hoi, als het gaat binnen de kaders van haram / halal hebben moslims de Koran als referentiekader.quote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
niet in de Griekse mythologie.
lees het verhaal over Troje -> Helena wordt vergeleken met de Godin Aphrodite.
is eerder gebeurd hierquote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
toch had ik die verbale diarree die je net uit je mond perstte niet van jou verwacht.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inshallah ben ik moslim, broeder sahbi.
Goed, hoef ik je niet meer te versieren. Skippen we dat meteen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ja. Ik ben uitgegroeid wil je een meetlat + taart en ballonnen, misschien ook nog wat slingers.
Wil jij in het vervolg je dreigementen voor je houden.quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
sena stil hoor, wil je klappen vangen, vriend
Ben je neger of zo?quote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga jou laten klappen
zaandam 075 jwz, kom morgen station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |