Nee. Jij?quote:Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef Viezerikje het volgende:
Heeft iemand nog bonbonnetjes voor me?
Heerlijk toch?quote:
Uitzitten.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Ayca het volgende:
Ik ga al een halfuur dood van de maagpijn/kramp, wat te doen?
Dank je. Jij ook welterusten straks.quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daar ook veel plezier, Allah rahatlik versin
Hm dat is vervelend omdat je er geen paracetamol tegen kan nemen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Ayca het volgende:
Weet je waar het door komt?quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Ayca het volgende:
Ga naar de dokter, misschien kan die iets doen, als je er echt last van hebt en er zelf niets aan kunt doen (eetgewoontes bijv.). Ik heb er dit jaar ook vaak last van, voor het eerst trouwens, had er vroeger nooit last van.quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Ayca het volgende:
Ik heb een halfuur geleden 2 paracetamol genomen, en nu is het (bijna) over, zal wel het placebo effect zijn, i guess
en ik heb geen flauw idee waar het door komt maar ik heb het 1-2x per maand, echt vreselijke pijn..
Daar heb ik alleen doordeweeks last van, maar nee, ik was er door uitgedroogd (opgenomen in ziekenhuisquote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft het soms iets te maken met een ziekte waar vrouwen wel vaker last van hebben? Aanstelleritus?
Misschien helpt een warme kruik op je buik het wel? Wat vervelend zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Ayca het volgende:
Dit kwam zo schattig over hequote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien helpt een warme kruik op je buik het wel? Wat vervelend zeg.
Hmmmm, ik heb net kastanjes gegeten[ afbeelding ]
Ik eet meestal heel langzaam. Nadeel van langzaam eten is dat ik dan stuk of 5 over heb, terwijl mijn ouders en broertje dan alles ophebben. En dan proberen ze mijn kastanjes te stelen. Ik ben geen eekhoorn.
(TVP)
Paracetamol is niet goed voor je maag dat bedoelde ik meer.quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Ayca het volgende:
Ik heb een halfuur geleden 2 paracetamol genomen, en nu is het (bijna) over, zal wel het placebo effect zijn, i guess
en ik heb geen flauw idee waar het door komt maar ik heb het 1-2x per maand, echt vreselijke pijn..
Mannen hebben daar vaak ook last van als we eerlijk moeten zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft het soms iets te maken met een ziekte waar vrouwen wel vaker last van hebben? Aanstelleritus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |