quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet zo inkopen doen, moet ik langs die koe![]()
En het regent nog ook
Paints zijn zóóó oktober 2009,quote:Op maandag 16 november 2009 12:04 schreef Leandra het volgende:
Dan heb je straks iig een reden voor wederom een kekke paint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei toch dat ze er niet was, dat was het dramatische aspect.quote:Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef hondjes het volgende:
Wat een kutbeeld, de rest was wel spannend, zag geen koe, was het een hond![]()
Maar kan niet wachten op deel 2
nee hoorquote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef hondjes het volgende:
Ian is helemaal wel nice, maar veels te jong...
quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geil hè, dat beetje slissen
quote:Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Paints zijn zóóó oktober 2009,
Daarom geef ik u:
Klik!
Pas op: Deze dramatische documentaire bevat schokkende beelden.Zit ik gewoon net naar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele slechte cam-versie van the blair witch te kijken!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Plattelandquote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Wat leuk Ian!
En in wat voor gehucht woon jij man?!
De andere kant op is het dorp (met stadsrechten moet ik erbij zeggen) waar ik woon.quote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Wat leuk Ian!
En in wat voor gehucht woon jij man?!
Hoe de hell was dit deel 2?quote:Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef Jian het volgende:
En wat een cliffhanger ook aan het eind, nou ik hoop maar dat deel 3 niet te lang op zich laat wachten
Was dit dan deel 2..quote:Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef Jian het volgende:
En wat een cliffhanger ook aan het eind, nou ik hoop maar dat deel 3 niet te lang op zich laat wachten
Misscien kan Ian er nog een muiziekje onder zettenquote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit ik gewoon net naar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele slechte cam-versie van the blair witch te kijken!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef Jian het volgende:
Kostuums + 5 trouwens, .. die hond in dat koeienpak was top
Ik ben eigenlijk óók nogal onbeheersbaar nieuwsgierig naar de hekkesluitsp.. eh hekkesluiter "Dark Side Of The Moo"quote:Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik denk dan schiet het tenminste een beetje opOkee, we wachten op deel II
Die komt in KPD.quote:Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk óók nogal onbeheersbaar nieuwsgierig naar de hekkesluitsp.. eh hekkesluiter "Dark Side Of The Moo"
quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef Jian het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er ook nog een deel in donker komt, moet makkelijk kunnen met zo'n semi-professionele kwaliteits-camera
Da's nou ongeveer het enige dat er wél op zit.quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef Jian het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er ook nog een deel in donker komt, moet makkelijk kunnen met zo'n semi-professionele kwaliteits-camera
Hierquote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ja hallo, waar is iedereen plots gebleven?
Sorry, ik was een gedicht aan het schrijven.quote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ja hallo, waar is iedereen plots gebleven?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik was een gedicht aan het schrijven.
Sint zat te denken.....quote:Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Checkt PM iedere tien seconden
Waar blijft de jouwesequote:
Als jij geen dienst hebt, dan is er toch wel een andere kok bezig?quote:Op maandag 16 november 2009 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet eigenlijk even wat eten maar ik heb geen zin om (voor mezelf) te koken
WAKKER BLIJVEN!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hou het niet droog, m'n ogen zakken langzaam maar zeker dicht
Iedereen kan rijmen!quote:
Wakker blijven anders ben je straks weer klaarwakkerquote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, pak nog maar een kop koffie, de "tigste" vandaag. Of het wat uit zal halen weet ik niet
quote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een lied in elkaar gerijmd voor mijn zus en zwager die binnenkort 100 jaar getrouwd zijn![]()
Mijn inspiratie is even op
Ik zat vanmiddag al te suffen in de auto, moest naar Rotterdam maar reed er bijna voorbij. Ik vergat de afslag bij Goudaquote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wakker blijven anders ben je straks weer klaarwakker
Je moet gewoon een beetje bezig blijven om wakker te blijven.quote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, pak nog maar een kop koffie, de "tigste" vandaag. Of het wat uit zal halen weet ik niet
Na 100 jaar de hunne denk ik ook wel?quote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een lied in elkaar gerijmd voor mijn zus en zwager die binnenkort 100 jaar getrouwd zijn![]()
Mijn inspiratie is even op
*Blijft bezig en brengt de was naar Deisyyquote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet gewoon een beetje bezig blijven om wakker te blijven.
ik ga nog even strijken
Dan had je wel even mogen zwaaienquote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag al te suffen in de auto, moest naar Rotterdam maar reed er bijna voorbij. Ik vergat de afslag bij Gouda
Kijk je uit dat je onderweg niet in slaap valtquote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Blijft bezig en brengt de was naar Deisyy
Mijn kantoor is wel aan het water, maar dan wel midden in Rotterdam, net aan de andere kant van de Van Brienenoordbrug.quote:Op maandag 16 november 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit bij de havens toch? Ik moest in de buurt van het Alexandrium zijn
Een beetje aan de rand hè. Volgende week ga ik vermoedelijk nog even kijken in Brielle, dan zwaai ik wel even naar jequote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kantoor is wel aan het water, maar dan wel midden in Rotterdam, net aan de andere kant van de Van Brienenoordbrug.
Dan was jij een aardig eindje uit de buurt.
Mijn huis woont vlakbij Briellequote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje aan de rand hè. Volgende week ga ik vermoedelijk nog even kijken in Brielle, dan zwaai ik wel even naar je
Echt? Ik vind het daar zo troosteloos en deprimerend in die omgeving met al die terminals en krakersquote:
Schoolbezoek, 't zou dus maar zo kunnen, want zij was toch lerares?quote:Ga je bij Jaap zijn moeder op de koffie?
Ik ook nietquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd zat je bijna onder brug volgens mij
Dat rijmt allemaalquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan niet!!!!
Ik wil Niet!!!!
ik doe het Niet!!!!!
Jankertjequote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan niet!!!! Ik wil Niet!!!! ik doe het Niet!!!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)g_leve_de_hamer.html
Gezellig!
Het blijft lastig hé, kastje in elkaar schroevenquote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
Gezellig!
Waar ik woon zijn geen terminals, niet dat het hier nou zo pittoresk isquote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het daar zo troosteloos en deprimerend in die omgeving met al die terminals en krakers
[..]
Schoolbezoek, 't zou dus maar zo kunnen, want zij was toch lerares?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
Gezellig!
Das wat mij betrefd de Doorsnee manquote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
Gezellig!
Brielle is wel een mooi stadje, maar die weg er naartoe, daar wordt ik altijd zo verdrietig van. Kilometers staal en rookpluimenquote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ik woon zijn geen terminals, niet dat het hier nou zo pittoresk is![]()
Maar het is wel lekker dicht bij het strand
In wat voor buurt woon jij en waar ben je opgegroeidquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das wat mij betrefd de Doorsnee man![]()
Dan neem ik het even voor 'ons' op hoor door te zeggen dat jij nogal een vertekend beeld van de werkelijkheid hebtquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das wat mij betrefd de Doorsnee man![]()
De doorsnee vrouw?quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, dat takkewijf met 'r gezeik, ik begrijp wel dattie ietwat boos wordt
Geweldig!quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
Gezellig!
Dan moet je gewoon iets eerder de A15 af, vanaf afslag Spijkenisse rijd je zo binnendoor naar Brielle, dat is een stuk beter.quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brielle is wel een mooi stadje, maar die weg er naartoe, daar wordt ik altijd zo verdrietig van. Kilometers staal en rookpluimen![]()
De andere kant, zicht op de polder, dat is nog wel te doen
Ze was gewoon heel behulpzaamquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon jij en waar ben je opgegroeid![]()
Trouwens, dat takkewijf met 'r gezeik, ik begrijp wel dattie ietwat boos wordt
quote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had ik maar aandelen OCÉ gekocht in plaats van ING
Betere tijden zijn weer een beetje aan het komen héquote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuke poging om de nieuwe Tiny en Lau te worden. Nepzooi en faal.quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
Gezellig!
't Is de schuld van Navteq, die gunt het mij niet dat ik mooier uitzicht heb. Maar ik ga het proberen, zonder begeleidingquote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iets eerder de A15 af, vanaf afslag Spijkenisse rijd je zo binnendoor naar Brielle, dat is een stuk beter.
Ja, het is fake duh.quote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke poging om de nieuwe Tiny en Lau te worden. Nepzooi en faal.
Net alsof 'hun' een kastje in elkaar krijgenquote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, die betweters
Gaat lastig schat, als we kinderen gaan bouwenquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
Ik ken een heleboel mannen die doorflippen...en ik heb al lang geleden geleerd dat ik niet in de buurt wil zijn als er dingen in elkaar gezet worden door mannen
Zo had ik het niet gezienquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke poging om de nieuwe Tiny en Lau te worden. Nepzooi en faal.
En dat ligt dan gelijk aan de mannen he?quote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
Ik ken een heleboel mannen die doorflippen...en ik heb al lang geleden geleerd dat ik niet in de buurt wil zijn als er dingen in elkaar gezet worden door mannen
Gewoon doen wat ik zeg en je komt er welquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is de schuld van Navteq, die gunt het mij niet dat ik mooier uitzicht heb. Maar ik ga het proberen, zonder begeleiding
ik doe alleen maar het leuke gedeelte zonder te makenquote:Op maandag 16 november 2009 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat lastig schat, als we kinderen gaan bouwen
Op de beurs al een maand of vijf hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Betere tijden zijn weer een beetje aan het komen hé
Graag gedaanquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik ben alltijd bereid een vrouw te pleasen
Oh God, waarom heb ik nu het gevoel dat je mij het bos instuurt ?quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon doen wat ik zeg en je komt er wel
Financials kopen tijdens / na een financiële crisisquote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maken is geen probleem wat mij betreft, ik heb ook altijd de hamer bij de handquote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe alleen maar het leuke gedeelte zonder te maken
Zou niet de 1e keer zijnquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk staan de tandafdrukken in je...eh....lichaam
tegen de 30 procent rendement hoor Pietjequote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Financials kopen tijdens / na een financiële crisis.
In het bos zijn de wilde dierenquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh God, waarom heb ik nu het gevoel dat je mij het bos instuurt ?
Het verschil tussen dit filmpje en de filmpjes van Tini en Lau is is dat Lau wrs altijd zo scheldt en deze gast nogal gemaakt over komt.quote:
Waarom vertrouw ik Pietje toch iets meer in deze?quote:Op maandag 16 november 2009 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
tegen de 30 procent rendement hoor Pietje
Soms ben ik zo goedgelovigquote:Op maandag 16 november 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschil tussen dit filmpje en de filmpjes van Tini en Lau is is dat Lau wrs altijd zo scheldt en deze gast nogal gemaakt over komt.
Nu hou je ze he, je verwacht dat je ook 50% kan maken, of 80.quote:Op maandag 16 november 2009 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
tegen de 30 procent rendement hoor Pietje
Er zijn de afgelopen maanden geen enkele aandelen zo hard gestegen dan de financiële. Het is toch echt waar, ik heb bijna 30 procent in mijn kontzak. Goed voor een trekhaak onder mijn auto en een aanhangwagenquote:Op maandag 16 november 2009 19:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom vertrouw ik Pietje toch iets meer in deze?
Hap hap hap!quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen maanden geen enkele aandelen zo hard gestegen dan de financiële. Het is toch echt waar, ik heb bijna 30 procent in mijn kontzak. Goed voor een trekhaak onder mijn auto en een aanhangwagen
Je hebt niet voor niks zo'n onschuldige ava.quote:
Nice, wel netjes cashen en dan pas uitgeven he. Papieren winst is gebakken lucht.quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn de afgelopen maanden geen enkele aandelen zo hard gestegen dan de financiële. Het is toch echt waar, ik heb bijna 30 procent in mijn kontzak. Goed voor een trekhaak onder mijn auto en een aanhangwagen
Fijne Avond BQquote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt niet voor niks zo'n onschuldige ava.![]()
Ik ga nog wat snuffelen op i-net en dan bankhangen. Fijne avond allemaal.
Opnieuw investeren en richting de Quote 500quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nice, wel netjes cashen en dan pas uitgeven he. Papieren winst is gebakken lucht.
Ik had BAM, Arcelor Mittal, Aegon en ING. Op die laatste twee heb ik uitstekend rendement behaald, tegen de 30 procent, op de eerste twee redelijk. Ik heb ze 24-9 verkocht, allemaal. En op 3-11 weer ING gekocht voor ¤ 8,78, dus ook daar nu weer rendement op. Dan kun je kletsen wat je wil, maar dit had ik op geen enkel ander aandeel behaald. OCÉ is gewoon een overname mazzeltje.quote:Op maandag 16 november 2009 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu hou je ze he, je verwacht dat je ook 50% kan maken, of 80.
Haiiiiiiquote:Op maandag 16 november 2009 20:01 schreef Kally het volgende:
Zo schoentjes gezet, liedjes gezongen, kindjes op bed
quote:Op maandag 16 november 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had BAM, Arcelor Mittal, Aegon en ING. Op die laatste twee heb ik uitstekend rendement behaald, tegen de 30 procent, op de eerste twee redelijk. Ik heb ze 24-9 verkocht, allemaal. En op 3-11 weer ING gekocht voor ¤ 8,78, dus ook daar nu weer rendement op. Dan kun je kletsen wat je wil, maar dit had ik op geen enkel ander aandeel behaald. OCÉ is gewoon een overname mazzeltje.
Zeker, maar hebberigheid is de mother of all fuckups. Kijk dus uit met herinvesteren want 'dat kunstje kan ik nog wel 5x', dat moet een keer fout gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, puur op het gevoel en beginnersgeluk, dat kan niet missen, maar feiten zijn feiten.
NIet helemaal risicovol (dat wil zeggen, beleggen is altijd risicovol en koffiedik kijken), ik ben wel afgegaan op de adviezen die je bij een abonnement achter de schermen kunt lezen. Voor wat ze waard zijnquote:Op maandag 16 november 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar hebberigheid is de mother of all fuckups. Kijk dus uit met herinvesteren want 'dat kunstje kan ik nog wel 5x', dat moet een keer fout gaan.
Nu maar hopen dat de Sint ook komtquote:Op maandag 16 november 2009 20:01 schreef Kally het volgende:
Zo schoentjes gezet, liedjes gezongen, kindjes op bed
In de jaren negentig een redelijk harde les gehad. Dat wat ik bij het eerste kunstje kreeg, verloor ik met de tweede keer. En dat ging over voor mij redelijk grote bedragen. Hier gaat om bijna niets. Gewoon een spelletje met het geld dat ik terug heb gekregen van de belasting.quote:Op maandag 16 november 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar hebberigheid is de mother of all fuckups. Kijk dus uit met herinvesteren want 'dat kunstje kan ik nog wel 5x', dat moet een keer fout gaan.
quote:
Hij komt toch niet iedere avond?quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
gij ongelovige Thomas, natuurlijk komt tie weet je hoe hard we gezongen hebben
Nee natuurlijk niet, Sint heeft ook last gehad van de crisisquote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hij komt toch niet iedere avond?
Weet je wel hoe druk die man het heeft?
Bye Beequote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt niet voor niks zo'n onschuldige ava.![]()
Ik ga nog wat snuffelen op i-net en dan bankhangen. Fijne avond allemaal.
Vorige week beweerde het verpleeghuis nog dat er niemand in levensgevaar wasquote:Verkeerd geïnjecteerde bejaarde overlijdt
LAREN - Een van de bejaarden van verpleeghuis Amaris Theodotion die vorige week donderdag per ongeluk insuline geïnjecteerd kreeg in plaats van het Mexicaanse griepvaccin, is zondag overleden. Dat heeft het verpleeghuis maandag bekendgemaakt.
Of de bewoner is overleden aan de gevolgen van de verkeerde injectie kon een woordvoerder van het verpleeghuis niet zeggen. Het Openbaar Ministerie onderzoekt de zaak.
Elf bewoners van het verpleeghuis kregen per ongeluk een verkeerde injectie toegediend. Ze werden allemaal in het ziekenhuis opgenomen. Tien bewoners zijn inmiddels weer teruggekeerd in Theodotion. Het verpleeghuis laat weten het incident zeer te betreuren.
Als ze slim waren hadden ze een paar schoenen achtergelaten zou dat jij die voor hen kon zetten tijdens hun afwezigheidquote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, Sint heeft ook last gehad van de crisis
Ik had ze dit weekend niet dus eerste avond schoen hier
Ja doei, ik moet ze wel leren dat je niets voor niks krijgt in deze wereldquote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze slim waren hadden ze een paar schoenen achtergelaten zou dat jij die voor hen kon zetten tijdens hun afwezigheid
quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week beweerde het verpleeghuis nog dat er niemand in levensgevaar was
quote:Of de bewoner is overleden aan de gevolgen van de verkeerde injectie kon een woordvoerder van het verpleeghuis niet zeggen. Het Openbaar Ministerie onderzoekt de zaak
Jij had als lieve moeder dan toch ook wel voor ze gezongen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doei, ik moet ze wel leren dat je niets voor niks krijgt in deze wereld
Ja natuurlijk wel heb net ook braaf meegezongenquote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Jij had als lieve moeder dan toch ook wel voor ze gezongen?
Fluitertje, wat maak je mij nuquote:Op maandag 16 november 2009 20:27 schreef tuinfluiter het volgende:
NMNS gefeliciteerd met je 60 ste verjaardag.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
Haha, is dat zo?
Ben je al 60??quote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fluitertje, wat maak je mij nu
Oh je bent echt jarigquote:
Dan gaat ie fulltime FOK!'en, my godquote:
Als het zo zou zijn, dan was het nog maar drie jaar (dat staat in ieder geval op mijn pensioenoverzicht)quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef Dementor het volgende:
Nog maar 7 jaar te gaan NMNS.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goffer, flikker allemaal es een eind op, ik ben een stier in optima forma en dus jarig in mei. Daarnaast ben ik geboren in '62
Geweldig!quote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn, dan was het nog maar drie jaar (dat staat in ieder geval op mijn pensioenoverzicht)
eyquote:
Of nog ff van het leven genietenquote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaat ie fulltime FOK!'en, my god!
steuken!quote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
Geweldig!
Nog drie jaar en je kunt fulltime stoken.
Ach, dat duurt nog 7 jaar PPquote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaat ie fulltime FOK!'en, my god!
en lekker indutten naast zijn kacheltje wat hij nu al aan het oefenen isquote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geweldig!
Nog drie jaar en je kunt fulltime stoken.
Ja, dan is Gert ook op die leeftijd.quote:
Waar kan ik tickets bestellen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, dan is Gert ook op die leeftijd.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en ik liep ergens in een weiland in Duitsland![]()
Hier ongeveer
Nope mijn eigenste pietje bell is ook stierquote:
Wat zijn ze lief hèquote:Op maandag 16 november 2009 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope mijn eigenste pietje bell is ook stier
Is zij die van die zweepquote:
Nou meer eigenwijsquote:
Ja, dat zeker, ziet er niet verkeerd uit.quote:Op maandag 16 november 2009 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar wel met wat leuks naast 'm huh
Tja stille wateren.............quote:Op maandag 16 november 2009 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen
Aowhhh...ben jij dan zo'n volgzaam en gewillig typje?quote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik daar wel een halsband om hebben en aan de riem lopen toch?
Ze hebben veel liefde nodig die stierenquote:Op maandag 16 november 2009 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou meer eigenwijsnu al en hij is pas 1 turf hoog
Neuh toch, kan ook zijn dat ze van indoor sm houdquote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niks geen riem en halsband, dit ziet er gewoon lievv uitquote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aowhhh...ben jij dan zo'n volgzaam en gewillig typje?
Ik lach me rot om zijn eigenwijsheid, hij is echt een bijgogem ennnnn Laysa's vriendjequote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben veel liefde nodig die stieren![]()
En goed eten![]()
Maar dan krijg je er ook wat voor terug
Dat komt omdat Stier en Ram een top combie is.....lekker rellenquote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lach me rot om zijn eigenwijsheid, hij is echt een bijgogem ennnnn Laysa's vriendjeen liefde in overvloed voor hem
quote:
Deden ze ook om mij, tot m'n zesde, toen was ik er wel klaar mee en vond dat het maar eens anders moest. Dát hebben ze gewetenquote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lach me rot om zijn eigenwijsheid, hij is echt een bijgogem ennnnn Laysa's vriendjeen liefde in overvloed voor hem
quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat Stier en Ram een top combie is.....lekker rellen
Stieren geen ervaring mee maar een Ramquote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Saai.....quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh toch, kan ook zijn dat ze van indoor sm houd
quote:Op maandag 16 november 2009 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deden ze ook om mij, tot m'n zesde, toen was ik er wel klaar mee en vond dat het maar eens anders moest. Dát hebben ze geweten
quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Jullie 2 samen is eigenlijk too much
Ja hallo ik heb het over haarquote:
Rammen zijn top, mijn beste vriendin is er 1quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Stieren geen ervaring mee maar een Ram
Dankje....ik hou binnenkort een feestje, vlak bij jou in de buurt, soort van BBQ, kom je ook?quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Gefeliciteerd NMNS, op de volgende 60!![]()
![]()
BBW?quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dankje....ik hou binnenkort een feestje, vlak bij jou in de buurt, soort van BBW, kom je ook?
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Rammen zijn top, mijn beste vriendin is er 1
Kom op, allemaal even feliciterenquote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Feliciteer topique voor onze eigen NMNS!
[CENTRAAL] Feliciteer HIER NMNS met zijn 60e verjaardag!
Op mijn werk wilde ik vandaag het woord stookkorf tikken, maar tikte steukkorfquote:
Ik nietquote:
Ram ftwquote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben d'r even langs geweestquote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik laat het maar aan jullie over deze keerquote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ram ftw![]()
Hoe zit het nou NMNS, ben je wel of niet jarig?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom op, allemaal even feliciteren
Dameskleding 2 euroquote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
O, wacht, jij bent ook van april.quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ram ftw![]()
In dat gevalquote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik laat het maar aan jullie over deze keer
Boogschutters heersenquote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ram ftw![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O, wacht, jij bent ook van april.
Jongste dochter ook, vandaar mijn ervaring met een Ramquote:
is niet ergquote:
Godverdomme, verpest jij even mijn verjaardag hierquote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik ben ook stier en sjaggerijnig
Ik kom zoquote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, ga je ook?
Een beetje vent gaat d'r heel simpel overheenquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
echt wel. gaat niets boven een boogschutter
Ik ben een hele lieve en ik dram nooitquote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jongste dochter ook, vandaar mijn ervaring met een Ramal zullen ze niet allemaal gelijk zijn.
Nou dan val ik afquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
echt wel. gaat niets boven een boogschutter
Is niet de bedoeling.Gefeliciteerd en nog vele jarenquote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godverdomme, verpest jij even mijn verjaardag hier
Ja, ik heb koffie op en de kachel uit laten gaan. 't Is hier koud genoeg om niet in slaap te vallenquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom zo![]()
Anders ben ik bang dat ik weer niet kan slapen![]()
Heb jij het wakker kunnen houden?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
echt wel. gaat niets boven een boogschutter boomschudder
quote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
is niet erg![]()
*je een aai over je bolletje geeft
Waar is 't cadeautje?quote:Op maandag 16 november 2009 21:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling.Gefeliciteerd en nog vele jaren
Oe, die van mij kan heel liev zijn, als het haar uitkomt en dramt vaak, een echte Ram dus. Zo zie je maar, een etiket valt niet op te plakken als je naar de sterrenbeelden kijkt.quote:Op maandag 16 november 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve en ik dram nooit
Dan moet het toch wel goed gaan komen vanavondquote:Op maandag 16 november 2009 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik heb koffie op en de kachel uit laten gaan. 't Is hier koud genoeg om niet in slaap te vallen
quote:
Ik hoef ook nooit te drammenquote:Op maandag 16 november 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve en ik dram nooit
Ik ben helemaal niet zo Amanda-achtig met sterrenbeelden, het zal allemaal welquote:Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oe, die van mij kan heel liev zijn, als het haar uitkomt en dramt vaak, een echte Ram dus. Zo zie je maar, een etiket valt niet op te plakken als je naar de sterrenbeelden kijkt.
Nou, vanavond is 't feest mooi, geen zwarte schapen hierquote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zwarte wol van een zwart schaap in de FOK familie
quote:
Met Zweepquote:Op maandag 16 november 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het toch wel goed gaan komen vanavond![]()
Plus nog eventueel een slaapmutsje
Lekker biertje bij een film of voetbalquote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik drink thuis (bijna) nooit
Nou jij zegt boogschutters heersen, en ik ben geen boogschutterquote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd, jij moest bijkomen toch?
maar waarom val je dan af? qua boogschutters
ik heb het ook opgezetquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Eeejj D. bij Veronica komt zo Fobiac en hebben ze het over scarification
mafkezen he die dat doen. zomaar littekens aanbrengenquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
ik wel. En daarom heersen zequote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou jij zegt boogschutters heersen, en ik ben geen boogschutter
quote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij krijgt zonder gedram je zin wel?
Alleen als het heel warm is. Heel af en toe een flesje wijn, meestal niets.quote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekker biertje bij een film of voetbal? Lekker
Echt niet? Ik vind een glaasje wijn 's avonds wel lekker, maar daar val je ook niet echt van in slaapquote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik drink thuis (bijna) nooit
quote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als het heel warm is. Heel af en toe een flesje wijn, meestal niets.
Ach tattoo, scarification als je het zelf maar mooi vind tochquote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
mafkezen he die dat doen. zomaar littekens aanbrengen
eeejjj Gomiquote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
mafkezen he die dat doen. zomaar littekens aanbrengen
Ik laat H indd niet vallenquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, vanavond is 't feest mooi, geen zwarte schapen hier
Edit: Als je het "H" woord maar niet laat vallen![]()
true, ik heb zelf ooit ook iets gedaan op mijn arm. maar niet een mooi ontwerp ofzo. gewoon een simpel ietsquote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach tattoo, scarification als je het zelf maar mooi vind toch
* ik wel dus
Oehquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ja en ik heb tattoo'squote:Op maandag 16 november 2009 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
true, ik heb zelf ooit ook iets gedaan op mijn arm. maar niet een mooi ontwerp ofzo. gewoon een simpel iets
het idee van de zweep werkt gewoon al bij voorbaatquote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee.....het gebeurt gewoon zonder enig extra inspanning mijnerzijds
Met alcohol op slaap je slechter hè.quote:Op maandag 16 november 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt niet? Ik vind een glaasje wijn 's avonds wel lekker, maar daar val je ook niet echt van in slaap
dubbelquote:
maar ik ben boogschutterquote:Op maandag 16 november 2009 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer NMNS vandaag jarig is dan is hij geen Boogschutter maar een Schorpioen.
Beetje jammer dat die Lange Frans nog steeds niet slachtoffer geworden is van een gangsteroorlog of zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |