quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet zo inkopen doen, moet ik langs die koe![]()
En het regent nog ook
Paints zijn zóóó oktober 2009,quote:Op maandag 16 november 2009 12:04 schreef Leandra het volgende:
Dan heb je straks iig een reden voor wederom een kekke paint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei toch dat ze er niet was, dat was het dramatische aspect.quote:Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef hondjes het volgende:
Wat een kutbeeld, de rest was wel spannend, zag geen koe, was het een hond![]()
Maar kan niet wachten op deel 2
nee hoorquote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef hondjes het volgende:
Ian is helemaal wel nice, maar veels te jong...
quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geil hè, dat beetje slissen
quote:Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Paints zijn zóóó oktober 2009,
Daarom geef ik u:
Klik!
Pas op: Deze dramatische documentaire bevat schokkende beelden.Zit ik gewoon net naar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele slechte cam-versie van the blair witch te kijken!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Plattelandquote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Wat leuk Ian!
En in wat voor gehucht woon jij man?!
De andere kant op is het dorp (met stadsrechten moet ik erbij zeggen) waar ik woon.quote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Wat leuk Ian!
En in wat voor gehucht woon jij man?!
Hoe de hell was dit deel 2?quote:Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef Jian het volgende:
En wat een cliffhanger ook aan het eind, nou ik hoop maar dat deel 3 niet te lang op zich laat wachten
Was dit dan deel 2..quote:Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef Jian het volgende:
En wat een cliffhanger ook aan het eind, nou ik hoop maar dat deel 3 niet te lang op zich laat wachten
Misscien kan Ian er nog een muiziekje onder zettenquote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit ik gewoon net naar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele slechte cam-versie van the blair witch te kijken!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef Jian het volgende:
Kostuums + 5 trouwens, .. die hond in dat koeienpak was top
Ik ben eigenlijk óók nogal onbeheersbaar nieuwsgierig naar de hekkesluitsp.. eh hekkesluiter "Dark Side Of The Moo"quote:Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik denk dan schiet het tenminste een beetje opOkee, we wachten op deel II
Die komt in KPD.quote:Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk óók nogal onbeheersbaar nieuwsgierig naar de hekkesluitsp.. eh hekkesluiter "Dark Side Of The Moo"
quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef Jian het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er ook nog een deel in donker komt, moet makkelijk kunnen met zo'n semi-professionele kwaliteits-camera
Da's nou ongeveer het enige dat er wél op zit.quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef Jian het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er ook nog een deel in donker komt, moet makkelijk kunnen met zo'n semi-professionele kwaliteits-camera
Hierquote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ja hallo, waar is iedereen plots gebleven?
Sorry, ik was een gedicht aan het schrijven.quote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ja hallo, waar is iedereen plots gebleven?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik was een gedicht aan het schrijven.
Sint zat te denken.....quote:Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Checkt PM iedere tien seconden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |