Misscien kan Ian er nog een muiziekje onder zettenquote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit ik gewoon net naar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele slechte cam-versie van the blair witch te kijken!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef Jian het volgende:
Kostuums + 5 trouwens, .. die hond in dat koeienpak was top
Ik ben eigenlijk óók nogal onbeheersbaar nieuwsgierig naar de hekkesluitsp.. eh hekkesluiter "Dark Side Of The Moo"quote:Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik denk dan schiet het tenminste een beetje opOkee, we wachten op deel II
Die komt in KPD.quote:Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk óók nogal onbeheersbaar nieuwsgierig naar de hekkesluitsp.. eh hekkesluiter "Dark Side Of The Moo"
quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef Jian het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er ook nog een deel in donker komt, moet makkelijk kunnen met zo'n semi-professionele kwaliteits-camera
Da's nou ongeveer het enige dat er wél op zit.quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef Jian het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er ook nog een deel in donker komt, moet makkelijk kunnen met zo'n semi-professionele kwaliteits-camera
Hierquote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ja hallo, waar is iedereen plots gebleven?
Sorry, ik was een gedicht aan het schrijven.quote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ja hallo, waar is iedereen plots gebleven?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik was een gedicht aan het schrijven.
Sint zat te denken.....quote:Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Checkt PM iedere tien seconden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |