quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet zo inkopen doen, moet ik langs die koe![]()
En het regent nog ook
Paints zijn zóóó oktober 2009,quote:Op maandag 16 november 2009 12:04 schreef Leandra het volgende:
Dan heb je straks iig een reden voor wederom een kekke paint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei toch dat ze er niet was, dat was het dramatische aspect.quote:Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef hondjes het volgende:
Wat een kutbeeld, de rest was wel spannend, zag geen koe, was het een hond![]()
Maar kan niet wachten op deel 2
nee hoorquote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef hondjes het volgende:
Ian is helemaal wel nice, maar veels te jong...
quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geil hè, dat beetje slissen
quote:Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Paints zijn zóóó oktober 2009,
Daarom geef ik u:
Klik!
Pas op: Deze dramatische documentaire bevat schokkende beelden.Zit ik gewoon net naar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele slechte cam-versie van the blair witch te kijken!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Plattelandquote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Wat leuk Ian!
En in wat voor gehucht woon jij man?!
De andere kant op is het dorp (met stadsrechten moet ik erbij zeggen) waar ik woon.quote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Wat leuk Ian!
En in wat voor gehucht woon jij man?!
Hoe de hell was dit deel 2?quote:Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef Jian het volgende:
En wat een cliffhanger ook aan het eind, nou ik hoop maar dat deel 3 niet te lang op zich laat wachten
Was dit dan deel 2..quote:Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef Jian het volgende:
En wat een cliffhanger ook aan het eind, nou ik hoop maar dat deel 3 niet te lang op zich laat wachten
Misscien kan Ian er nog een muiziekje onder zettenquote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit ik gewoon net naar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele slechte cam-versie van the blair witch te kijken!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef Jian het volgende:
Kostuums + 5 trouwens, .. die hond in dat koeienpak was top
Ik ben eigenlijk óók nogal onbeheersbaar nieuwsgierig naar de hekkesluitsp.. eh hekkesluiter "Dark Side Of The Moo"quote:Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik denk dan schiet het tenminste een beetje opOkee, we wachten op deel II
Die komt in KPD.quote:Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk óók nogal onbeheersbaar nieuwsgierig naar de hekkesluitsp.. eh hekkesluiter "Dark Side Of The Moo"
quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef Jian het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er ook nog een deel in donker komt, moet makkelijk kunnen met zo'n semi-professionele kwaliteits-camera
Da's nou ongeveer het enige dat er wél op zit.quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef Jian het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er ook nog een deel in donker komt, moet makkelijk kunnen met zo'n semi-professionele kwaliteits-camera
Hierquote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ja hallo, waar is iedereen plots gebleven?
Sorry, ik was een gedicht aan het schrijven.quote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ja hallo, waar is iedereen plots gebleven?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik was een gedicht aan het schrijven.
Sint zat te denken.....quote:Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Checkt PM iedere tien seconden
Waar blijft de jouwesequote:
Als jij geen dienst hebt, dan is er toch wel een andere kok bezig?quote:Op maandag 16 november 2009 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet eigenlijk even wat eten maar ik heb geen zin om (voor mezelf) te koken
WAKKER BLIJVEN!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hou het niet droog, m'n ogen zakken langzaam maar zeker dicht
Iedereen kan rijmen!quote:
Wakker blijven anders ben je straks weer klaarwakkerquote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, pak nog maar een kop koffie, de "tigste" vandaag. Of het wat uit zal halen weet ik niet
quote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een lied in elkaar gerijmd voor mijn zus en zwager die binnenkort 100 jaar getrouwd zijn![]()
Mijn inspiratie is even op
Ik zat vanmiddag al te suffen in de auto, moest naar Rotterdam maar reed er bijna voorbij. Ik vergat de afslag bij Goudaquote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wakker blijven anders ben je straks weer klaarwakker
Je moet gewoon een beetje bezig blijven om wakker te blijven.quote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, pak nog maar een kop koffie, de "tigste" vandaag. Of het wat uit zal halen weet ik niet
Na 100 jaar de hunne denk ik ook wel?quote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een lied in elkaar gerijmd voor mijn zus en zwager die binnenkort 100 jaar getrouwd zijn![]()
Mijn inspiratie is even op
*Blijft bezig en brengt de was naar Deisyyquote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet gewoon een beetje bezig blijven om wakker te blijven.
ik ga nog even strijken
Dan had je wel even mogen zwaaienquote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag al te suffen in de auto, moest naar Rotterdam maar reed er bijna voorbij. Ik vergat de afslag bij Gouda
Kijk je uit dat je onderweg niet in slaap valtquote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Blijft bezig en brengt de was naar Deisyy
Mijn kantoor is wel aan het water, maar dan wel midden in Rotterdam, net aan de andere kant van de Van Brienenoordbrug.quote:Op maandag 16 november 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit bij de havens toch? Ik moest in de buurt van het Alexandrium zijn
Een beetje aan de rand hè. Volgende week ga ik vermoedelijk nog even kijken in Brielle, dan zwaai ik wel even naar jequote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kantoor is wel aan het water, maar dan wel midden in Rotterdam, net aan de andere kant van de Van Brienenoordbrug.
Dan was jij een aardig eindje uit de buurt.
Mijn huis woont vlakbij Briellequote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje aan de rand hè. Volgende week ga ik vermoedelijk nog even kijken in Brielle, dan zwaai ik wel even naar je
Echt? Ik vind het daar zo troosteloos en deprimerend in die omgeving met al die terminals en krakersquote:
Schoolbezoek, 't zou dus maar zo kunnen, want zij was toch lerares?quote:Ga je bij Jaap zijn moeder op de koffie?
Ik ook nietquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd zat je bijna onder brug volgens mij
Dat rijmt allemaalquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan niet!!!!
Ik wil Niet!!!!
ik doe het Niet!!!!!
Jankertjequote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan niet!!!! Ik wil Niet!!!! ik doe het Niet!!!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)g_leve_de_hamer.html
Gezellig!
Het blijft lastig hé, kastje in elkaar schroevenquote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
Gezellig!
Waar ik woon zijn geen terminals, niet dat het hier nou zo pittoresk isquote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het daar zo troosteloos en deprimerend in die omgeving met al die terminals en krakers
[..]
Schoolbezoek, 't zou dus maar zo kunnen, want zij was toch lerares?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
Gezellig!
Das wat mij betrefd de Doorsnee manquote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
Gezellig!
Brielle is wel een mooi stadje, maar die weg er naartoe, daar wordt ik altijd zo verdrietig van. Kilometers staal en rookpluimenquote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ik woon zijn geen terminals, niet dat het hier nou zo pittoresk is![]()
Maar het is wel lekker dicht bij het strand
In wat voor buurt woon jij en waar ben je opgegroeidquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das wat mij betrefd de Doorsnee man![]()
Dan neem ik het even voor 'ons' op hoor door te zeggen dat jij nogal een vertekend beeld van de werkelijkheid hebtquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das wat mij betrefd de Doorsnee man![]()
De doorsnee vrouw?quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, dat takkewijf met 'r gezeik, ik begrijp wel dattie ietwat boos wordt
Geweldig!quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
Gezellig!
Dan moet je gewoon iets eerder de A15 af, vanaf afslag Spijkenisse rijd je zo binnendoor naar Brielle, dat is een stuk beter.quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brielle is wel een mooi stadje, maar die weg er naartoe, daar wordt ik altijd zo verdrietig van. Kilometers staal en rookpluimen![]()
De andere kant, zicht op de polder, dat is nog wel te doen
Ze was gewoon heel behulpzaamquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon jij en waar ben je opgegroeid![]()
Trouwens, dat takkewijf met 'r gezeik, ik begrijp wel dattie ietwat boos wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |