Waar blijft de jouwesequote:
Als jij geen dienst hebt, dan is er toch wel een andere kok bezig?quote:Op maandag 16 november 2009 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet eigenlijk even wat eten maar ik heb geen zin om (voor mezelf) te koken
WAKKER BLIJVEN!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hou het niet droog, m'n ogen zakken langzaam maar zeker dicht
Iedereen kan rijmen!quote:
Wakker blijven anders ben je straks weer klaarwakkerquote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, pak nog maar een kop koffie, de "tigste" vandaag. Of het wat uit zal halen weet ik niet
quote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een lied in elkaar gerijmd voor mijn zus en zwager die binnenkort 100 jaar getrouwd zijn![]()
Mijn inspiratie is even op
Ik zat vanmiddag al te suffen in de auto, moest naar Rotterdam maar reed er bijna voorbij. Ik vergat de afslag bij Goudaquote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wakker blijven anders ben je straks weer klaarwakker
Je moet gewoon een beetje bezig blijven om wakker te blijven.quote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, pak nog maar een kop koffie, de "tigste" vandaag. Of het wat uit zal halen weet ik niet
Na 100 jaar de hunne denk ik ook wel?quote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een lied in elkaar gerijmd voor mijn zus en zwager die binnenkort 100 jaar getrouwd zijn![]()
Mijn inspiratie is even op
*Blijft bezig en brengt de was naar Deisyyquote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet gewoon een beetje bezig blijven om wakker te blijven.
ik ga nog even strijken
Dan had je wel even mogen zwaaienquote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag al te suffen in de auto, moest naar Rotterdam maar reed er bijna voorbij. Ik vergat de afslag bij Gouda
Kijk je uit dat je onderweg niet in slaap valtquote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Blijft bezig en brengt de was naar Deisyy
Mijn kantoor is wel aan het water, maar dan wel midden in Rotterdam, net aan de andere kant van de Van Brienenoordbrug.quote:Op maandag 16 november 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit bij de havens toch? Ik moest in de buurt van het Alexandrium zijn
Een beetje aan de rand hè. Volgende week ga ik vermoedelijk nog even kijken in Brielle, dan zwaai ik wel even naar jequote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kantoor is wel aan het water, maar dan wel midden in Rotterdam, net aan de andere kant van de Van Brienenoordbrug.
Dan was jij een aardig eindje uit de buurt.
Mijn huis woont vlakbij Briellequote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje aan de rand hè. Volgende week ga ik vermoedelijk nog even kijken in Brielle, dan zwaai ik wel even naar je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |