Ik lach me rot om zijn eigenwijsheid, hij is echt een bijgogem ennnnn Laysa's vriendjequote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben veel liefde nodig die stieren![]()
En goed eten![]()
Maar dan krijg je er ook wat voor terug
Dat komt omdat Stier en Ram een top combie is.....lekker rellenquote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lach me rot om zijn eigenwijsheid, hij is echt een bijgogem ennnnn Laysa's vriendjeen liefde in overvloed voor hem
quote:
Deden ze ook om mij, tot m'n zesde, toen was ik er wel klaar mee en vond dat het maar eens anders moest. Dát hebben ze gewetenquote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lach me rot om zijn eigenwijsheid, hij is echt een bijgogem ennnnn Laysa's vriendjeen liefde in overvloed voor hem
quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat Stier en Ram een top combie is.....lekker rellen
Stieren geen ervaring mee maar een Ramquote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat Stier en Ram een top combie is.....lekker rellen
Saai.....quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh toch, kan ook zijn dat ze van indoor sm houd
quote:Op maandag 16 november 2009 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deden ze ook om mij, tot m'n zesde, toen was ik er wel klaar mee en vond dat het maar eens anders moest. Dát hebben ze geweten
quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Jullie 2 samen is eigenlijk too much
Ja hallo ik heb het over haarquote:
Rammen zijn top, mijn beste vriendin is er 1quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Stieren geen ervaring mee maar een Ram
Dankje....ik hou binnenkort een feestje, vlak bij jou in de buurt, soort van BBQ, kom je ook?quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Gefeliciteerd NMNS, op de volgende 60!![]()
![]()
BBW?quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dankje....ik hou binnenkort een feestje, vlak bij jou in de buurt, soort van BBW, kom je ook?
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Rammen zijn top, mijn beste vriendin is er 1
Kom op, allemaal even feliciterenquote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Feliciteer topique voor onze eigen NMNS!
[CENTRAAL] Feliciteer HIER NMNS met zijn 60e verjaardag!
Op mijn werk wilde ik vandaag het woord stookkorf tikken, maar tikte steukkorfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |