steuken!quote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
Geweldig!
Nog drie jaar en je kunt fulltime stoken.
Ach, dat duurt nog 7 jaar PPquote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaat ie fulltime FOK!'en, my god!
en lekker indutten naast zijn kacheltje wat hij nu al aan het oefenen isquote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geweldig!
Nog drie jaar en je kunt fulltime stoken.
Ja, dan is Gert ook op die leeftijd.quote:
Waar kan ik tickets bestellen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, dan is Gert ook op die leeftijd.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en ik liep ergens in een weiland in Duitsland![]()
Hier ongeveer
Nope mijn eigenste pietje bell is ook stierquote:
Wat zijn ze lief hèquote:Op maandag 16 november 2009 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope mijn eigenste pietje bell is ook stier
Is zij die van die zweepquote:
Nou meer eigenwijsquote:
Ja, dat zeker, ziet er niet verkeerd uit.quote:Op maandag 16 november 2009 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar wel met wat leuks naast 'm huh
Tja stille wateren.............quote:Op maandag 16 november 2009 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen
Aowhhh...ben jij dan zo'n volgzaam en gewillig typje?quote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik daar wel een halsband om hebben en aan de riem lopen toch?
Ze hebben veel liefde nodig die stierenquote:Op maandag 16 november 2009 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou meer eigenwijsnu al en hij is pas 1 turf hoog
Neuh toch, kan ook zijn dat ze van indoor sm houdquote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niks geen riem en halsband, dit ziet er gewoon lievv uitquote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aowhhh...ben jij dan zo'n volgzaam en gewillig typje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |