Bye Beequote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt niet voor niks zo'n onschuldige ava.![]()
Ik ga nog wat snuffelen op i-net en dan bankhangen. Fijne avond allemaal.
Vorige week beweerde het verpleeghuis nog dat er niemand in levensgevaar wasquote:Verkeerd geïnjecteerde bejaarde overlijdt
LAREN - Een van de bejaarden van verpleeghuis Amaris Theodotion die vorige week donderdag per ongeluk insuline geïnjecteerd kreeg in plaats van het Mexicaanse griepvaccin, is zondag overleden. Dat heeft het verpleeghuis maandag bekendgemaakt.
Of de bewoner is overleden aan de gevolgen van de verkeerde injectie kon een woordvoerder van het verpleeghuis niet zeggen. Het Openbaar Ministerie onderzoekt de zaak.
Elf bewoners van het verpleeghuis kregen per ongeluk een verkeerde injectie toegediend. Ze werden allemaal in het ziekenhuis opgenomen. Tien bewoners zijn inmiddels weer teruggekeerd in Theodotion. Het verpleeghuis laat weten het incident zeer te betreuren.
Als ze slim waren hadden ze een paar schoenen achtergelaten zou dat jij die voor hen kon zetten tijdens hun afwezigheidquote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, Sint heeft ook last gehad van de crisis
Ik had ze dit weekend niet dus eerste avond schoen hier
Ja doei, ik moet ze wel leren dat je niets voor niks krijgt in deze wereldquote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze slim waren hadden ze een paar schoenen achtergelaten zou dat jij die voor hen kon zetten tijdens hun afwezigheid
quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week beweerde het verpleeghuis nog dat er niemand in levensgevaar was
quote:Of de bewoner is overleden aan de gevolgen van de verkeerde injectie kon een woordvoerder van het verpleeghuis niet zeggen. Het Openbaar Ministerie onderzoekt de zaak
Jij had als lieve moeder dan toch ook wel voor ze gezongen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doei, ik moet ze wel leren dat je niets voor niks krijgt in deze wereld
Ja natuurlijk wel heb net ook braaf meegezongenquote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Jij had als lieve moeder dan toch ook wel voor ze gezongen?
Fluitertje, wat maak je mij nuquote:Op maandag 16 november 2009 20:27 schreef tuinfluiter het volgende:
NMNS gefeliciteerd met je 60 ste verjaardag.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
Haha, is dat zo?
Ben je al 60??quote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fluitertje, wat maak je mij nu
Oh je bent echt jarigquote:
Dan gaat ie fulltime FOK!'en, my godquote:
Als het zo zou zijn, dan was het nog maar drie jaar (dat staat in ieder geval op mijn pensioenoverzicht)quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef Dementor het volgende:
Nog maar 7 jaar te gaan NMNS.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goffer, flikker allemaal es een eind op, ik ben een stier in optima forma en dus jarig in mei. Daarnaast ben ik geboren in '62
Geweldig!quote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn, dan was het nog maar drie jaar (dat staat in ieder geval op mijn pensioenoverzicht)
eyquote:
Of nog ff van het leven genietenquote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaat ie fulltime FOK!'en, my god!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |