quote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had ik maar aandelen OCÉ gekocht in plaats van ING
Betere tijden zijn weer een beetje aan het komen héquote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuke poging om de nieuwe Tiny en Lau te worden. Nepzooi en faal.quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)g_leve_de_hamer.html
Gezellig!
't Is de schuld van Navteq, die gunt het mij niet dat ik mooier uitzicht heb. Maar ik ga het proberen, zonder begeleidingquote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iets eerder de A15 af, vanaf afslag Spijkenisse rijd je zo binnendoor naar Brielle, dat is een stuk beter.
Ja, het is fake duh.quote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke poging om de nieuwe Tiny en Lau te worden. Nepzooi en faal.
Net alsof 'hun' een kastje in elkaar krijgenquote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, die betweters
Gaat lastig schat, als we kinderen gaan bouwenquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
Ik ken een heleboel mannen die doorflippen...en ik heb al lang geleden geleerd dat ik niet in de buurt wil zijn als er dingen in elkaar gezet worden door mannen
Zo had ik het niet gezienquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke poging om de nieuwe Tiny en Lau te worden. Nepzooi en faal.
En dat ligt dan gelijk aan de mannen he?quote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
Ik ken een heleboel mannen die doorflippen...en ik heb al lang geleden geleerd dat ik niet in de buurt wil zijn als er dingen in elkaar gezet worden door mannen
Gewoon doen wat ik zeg en je komt er welquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is de schuld van Navteq, die gunt het mij niet dat ik mooier uitzicht heb. Maar ik ga het proberen, zonder begeleiding
ik doe alleen maar het leuke gedeelte zonder te makenquote:Op maandag 16 november 2009 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat lastig schat, als we kinderen gaan bouwen
Op de beurs al een maand of vijf hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Betere tijden zijn weer een beetje aan het komen hé
Graag gedaanquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik ben alltijd bereid een vrouw te pleasen
Oh God, waarom heb ik nu het gevoel dat je mij het bos instuurt ?quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon doen wat ik zeg en je komt er wel
Financials kopen tijdens / na een financiële crisisquote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maken is geen probleem wat mij betreft, ik heb ook altijd de hamer bij de handquote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe alleen maar het leuke gedeelte zonder te maken
Zou niet de 1e keer zijnquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk staan de tandafdrukken in je...eh....lichaam
tegen de 30 procent rendement hoor Pietjequote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Financials kopen tijdens / na een financiële crisis.
In het bos zijn de wilde dierenquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh God, waarom heb ik nu het gevoel dat je mij het bos instuurt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |