Ik laat het maar aan jullie over deze keerquote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ram ftw![]()
Hoe zit het nou NMNS, ben je wel of niet jarig?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom op, allemaal even feliciteren
Dameskleding 2 euroquote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Feliciteer topique voor onze eigen NMNS!
[CENTRAAL] Feliciteer HIER NMNS met zijn 60e verjaardag!
O, wacht, jij bent ook van april.quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ram ftw![]()
In dat gevalquote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik laat het maar aan jullie over deze keer
Boogschutters heersenquote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ram ftw![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O, wacht, jij bent ook van april.
Jongste dochter ook, vandaar mijn ervaring met een Ramquote:
is niet ergquote:
Godverdomme, verpest jij even mijn verjaardag hierquote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik ben ook stier en sjaggerijnig
Ik kom zoquote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, ga je ook?
Een beetje vent gaat d'r heel simpel overheenquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
echt wel. gaat niets boven een boogschutter
Ik ben een hele lieve en ik dram nooitquote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jongste dochter ook, vandaar mijn ervaring met een Ramal zullen ze niet allemaal gelijk zijn.
Nou dan val ik afquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
echt wel. gaat niets boven een boogschutter
Is niet de bedoeling.Gefeliciteerd en nog vele jarenquote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godverdomme, verpest jij even mijn verjaardag hier
Ja, ik heb koffie op en de kachel uit laten gaan. 't Is hier koud genoeg om niet in slaap te vallenquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom zo![]()
Anders ben ik bang dat ik weer niet kan slapen![]()
Heb jij het wakker kunnen houden?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
echt wel. gaat niets boven een boogschutter boomschudder
quote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
is niet erg![]()
*je een aai over je bolletje geeft
Waar is 't cadeautje?quote:Op maandag 16 november 2009 21:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling.Gefeliciteerd en nog vele jaren
Oe, die van mij kan heel liev zijn, als het haar uitkomt en dramt vaak, een echte Ram dus. Zo zie je maar, een etiket valt niet op te plakken als je naar de sterrenbeelden kijkt.quote:Op maandag 16 november 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve en ik dram nooit
Dan moet het toch wel goed gaan komen vanavondquote:Op maandag 16 november 2009 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik heb koffie op en de kachel uit laten gaan. 't Is hier koud genoeg om niet in slaap te vallen
quote:
Ik hoef ook nooit te drammenquote:Op maandag 16 november 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve en ik dram nooit
Ik ben helemaal niet zo Amanda-achtig met sterrenbeelden, het zal allemaal welquote:Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oe, die van mij kan heel liev zijn, als het haar uitkomt en dramt vaak, een echte Ram dus. Zo zie je maar, een etiket valt niet op te plakken als je naar de sterrenbeelden kijkt.
Nou, vanavond is 't feest mooi, geen zwarte schapen hierquote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zwarte wol van een zwart schaap in de FOK familie
quote:
Met Zweepquote:Op maandag 16 november 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het toch wel goed gaan komen vanavond![]()
Plus nog eventueel een slaapmutsje
Lekker biertje bij een film of voetbalquote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik drink thuis (bijna) nooit
Nou jij zegt boogschutters heersen, en ik ben geen boogschutterquote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd, jij moest bijkomen toch?
maar waarom val je dan af? qua boogschutters
ik heb het ook opgezetquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Eeejj D. bij Veronica komt zo Fobiac en hebben ze het over scarification
mafkezen he die dat doen. zomaar littekens aanbrengenquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
ik wel. En daarom heersen zequote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou jij zegt boogschutters heersen, en ik ben geen boogschutter
quote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij krijgt zonder gedram je zin wel?
Alleen als het heel warm is. Heel af en toe een flesje wijn, meestal niets.quote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekker biertje bij een film of voetbal? Lekker
Echt niet? Ik vind een glaasje wijn 's avonds wel lekker, maar daar val je ook niet echt van in slaapquote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik drink thuis (bijna) nooit
quote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als het heel warm is. Heel af en toe een flesje wijn, meestal niets.
Ach tattoo, scarification als je het zelf maar mooi vind tochquote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
mafkezen he die dat doen. zomaar littekens aanbrengen
eeejjj Gomiquote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
mafkezen he die dat doen. zomaar littekens aanbrengen
Ik laat H indd niet vallenquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, vanavond is 't feest mooi, geen zwarte schapen hier
Edit: Als je het "H" woord maar niet laat vallen![]()
true, ik heb zelf ooit ook iets gedaan op mijn arm. maar niet een mooi ontwerp ofzo. gewoon een simpel ietsquote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach tattoo, scarification als je het zelf maar mooi vind toch
* ik wel dus
Oehquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ja en ik heb tattoo'squote:Op maandag 16 november 2009 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
true, ik heb zelf ooit ook iets gedaan op mijn arm. maar niet een mooi ontwerp ofzo. gewoon een simpel iets
het idee van de zweep werkt gewoon al bij voorbaatquote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee.....het gebeurt gewoon zonder enig extra inspanning mijnerzijds
Met alcohol op slaap je slechter hè.quote:Op maandag 16 november 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt niet? Ik vind een glaasje wijn 's avonds wel lekker, maar daar val je ook niet echt van in slaap
dubbelquote:
maar ik ben boogschutterquote:Op maandag 16 november 2009 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer NMNS vandaag jarig is dan is hij geen Boogschutter maar een Schorpioen.
Beetje jammer dat die Lange Frans nog steeds niet slachtoffer geworden is van een gangsteroorlog of zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |