Welke is hetquote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef teknomist het volgende:
Klinkt interessant, mijn straat is nog te koop haha.
Op lange termijn wel jaquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef lump het volgende:
Ik ga ze gewoon bebouwen en dan op termijn verkopen, is denk ik rendabeler...
quote:
dan istie paarsquote:Op zondag 15 november 2009 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe weet ik of een straat te koop is?
Door een wals-kanskaart te pakken en daarna een straat te zoeken zonder bonusgebouwen. Dan klik je een gebouw aan op die straat en dan staat er platwalsen bij.quote:
Je eigen huis of via de kanskaart?quote:
Ik zie nergens platwalsen staan hoor?quote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Door een wals-kanskaart te pakken en daarna een straat te zoeken zonder bonusgebouwen. Dan klik je een gebouw aan op die straat en dan staat er platwalsen bij.
yup en dus hoe langer je straat is hoe meer je kunt bouwen en dus ook meer inkomsten.quote:Op zondag 15 november 2009 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
Oké
dus nu krijg ik morgen geld van de verhuurde huizen?
Geweldig gebouw, past overal tussenquote:
Ik kan het nog niet betalenquote:Op zondag 15 november 2009 21:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Geweldig gebouw, past overal tussen
Wanneer je hebt geboden en je krijgt geen reactie van de eigenaar, dan word de straat na 7 dagen automatisch van jou.quote:Op maandag 16 november 2009 08:07 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe werkt dat bieden?
want als je bied op een straat en de eigenaar kijkt er nooit naar...
Oké, bedanktquote:Op maandag 16 november 2009 09:06 schreef Glenn. het volgende:
[..]
Wanneer je hebt geboden en je krijgt geen reactie van de eigenaar, dan word de straat na 7 dagen automatisch van jou.
Hoe weet ik welke straat een hoge waarde heeft dan?quote:Op maandag 16 november 2009 09:05 schreef Glenn. het volgende:
Misschien wat hulp voor de beginners. Wanneer je echt het maximale uit je straten wil halen zonder belasting te betalen is het natuuurlijk de bedoeling dat je straten koopt met een hoge 'kale waarde'. Wanneer je er geen kunt vinden of geen kunt betalen is er de optie om je straten zo vol mogelijk te bouwen.
Wanneer je bijvoorbeeld een straat hebt die je helemaal vol hebt gebouwd met SKY HIGH TOWERS heb je nog veel ruimte over tussen de gebouwen in. Dit kun je oplossen door gebouwen te zoeken die minder plaats innemen dan de gebouwen die je er al hebt staan. Om alvast een voorbeeld te geven: De nieuwe google sketchups nemen weinig plaats in.
Hier is een voorbeeld van hoe ik het opgelost heb in mijn straat:
[ afbeelding ]
Dat bodquote:
Ooohhquote:Op maandag 16 november 2009 16:15 schreef lump het volgende:
Nee, vanaf een bepaald niveau mag je bieden zoveel je wilt...
Oh zoquote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef lump het volgende:
de jan verfailleweg is van Seradiv en die is 1.6miljard waard...
Marsdiepstraat van happysoldier die is 709miljoen waard...
Ik vind dat geen schokkende bedragen, of snap ik de discussie nu niet?![]()
Ik had niet eens gekeken, ik nam aan dat ze veel rijker waren.quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef lump het volgende:
de jan verfailleweg is van Seradiv en die is 1.6miljard waard...
Marsdiepstraat van happysoldier die is 709miljoen waard...
Ik vind dat geen schokkende bedragen, of snap ik de discussie nu niet?![]()
Ik ben net begonnenquote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik had niet eens gekeken, ik nam aan dat ze veel rijker waren.
Ik heb nog maar 22.000quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef Jump het volgende:
Trouwens, nog steeds te koop:
Te Koop:
N Bottoms Rd Illinois, USA
M 317,902,000
BASE VALUE: M 2,502,000
Eigendom van mashyellow
Woning 64
Bonus 2
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 82,500,000
Bied maar iets, rond de 400 miljoen of zo.
ziet er goed uit!quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef Jump het volgende:
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-977202241z360001596
Begint mooi straatje te worden
Wat is jouw gebriukersnaam trouwens?quote:
Die straat is vet lang manquote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef Jump het volgende:
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-977202241z360001596
Begint mooi straatje te worden
Hoeveel betaal je nou voor z'n straat?quote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef cptmarco het volgende:
net voor veel geld een kale straat van ruim 13 miljoen gekocht...![]()
Valt nog mee. Deze is langer: http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-777152147z404293657 (Waarde leeg is 8 miljoen)quote:
Succes met je kanskaarten danquote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef cptmarco het volgende:
net voor veel geld een kale straat van ruim 13 miljoen gekocht...![]()
ik moet alleen elke keer als een gek scrollen om de straat in beeld te krijgen...
verrek, dat is waar... niet aan gedacht (ik heb het niet standaard aan staan)quote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Succes met je kanskaarten danTrouwens, die plugin (http://userscripts.org/scripts/show/58804) stuurt je direct naar eerste bouwplekje van je strat
volgens mij kun je grofweg aanhouden: kale waarde x 100 is een mogelijk huuropbrengst met de duurste gebouwen...quote:Op maandag 16 november 2009 20:56 schreef lump het volgende:
ff wat anders, wat is een straat tussen de 4,5 en 5 miljoen kaal eigenlijk ongeveer waard?
thnx!quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef cptmarco het volgende:
[..]
volgens mij kun je grofweg aanhouden: kale waarde x 100 is een mogelijk huuropbrengst met de duurste gebouwen...
of bedoel je dat niet...?
Ik trouwens ook niet, vind die auto login en die popup altijd zo irritant.quote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef cptmarco het volgende:
[..]
verrek, dat is waar... niet aan gedacht (ik heb het niet standaard aan staan)
thanks for the reminder!
Volgens mij ligt hij er al af, want als ik op zijn naam klik nu kom ik op 0 straten.quote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Moet je is in den helder kijken
daar is 1 gast die heeft bijna alle grote straten (hij heet lawrence wong oid) maar
steeds die naam met 1 nummer verschil ertussen hij heeft gewoon alle straten opgekocht![]()
![]()
Nee, jij interesse?quote:
Ligt vast stukken boven mijn budgetquote:
Dan moet ik dat maar ff in de gaten houden want dan komen er voor mij leuke straten vrijquote:Op maandag 16 november 2009 22:52 schreef Jump het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij er al af, want als ik op zijn naam klik nu kom ik op 0 straten.
haha, ik weet nog niet of ik hem verkoop... Vandaag al een bod van 2,2miljard afgewezen er op... maar wie weet;)quote:Op maandag 16 november 2009 22:56 schreef Jump het volgende:
Stratenvan 7.3 miljoen wil ik wel kopen om zelf te bebouwen, als ze recht zijnIk wou morgen trouwens een bod uitbrengen op die Portage Rd
Ik volg ook al enkele dagen zo iemand met een straat van 8 miljoenquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet ik dat maar ff in de gaten houden want dan komen er voor mij leuke straten vrij
Hij bedoelt denk ik een sloopkogeltje voor de (bonus)gebouwen van die scorpionrose. Een fabriek op andermans straten kun je idd niet slopen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
maar, ik kan toch met mijn sloopding niet jouw fabriek slopen ?
Zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:04 schreef Sandyman het volgende:
Ik vind het wel een grappig spelletje, maar er is nu al een gast een week lang al mijn park enzo aan het kapot maken en overal fabrieken aan het plaatsen omdat hij de straten wel kopen. Dus als iemand nog een sloopkogeltje over heeft of een mooie fabriek, dan mag je ze bij SCORPIONROSE neerzetten...Vandaag maar 17 miljoen inkomsten door zijn actie's...
Dat bedoel ik inderdaad. Ik zit er over te denken om er inderdaad maar mee te stoppen, want die gast is elke nacht zo fanatiek. Ik zou zo'n 190 miljoen binnen kunnen krijgen, maar aangezien 3 van de 5 straten zijn gesaboteerd blijft er niks meer van overquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik een sloopkogeltje voor de (bonus)gebouwen van die scorpionrose. Een fabriek op andermans straten kun je idd niet slopen.
Thanx.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat ik voor je kan doen
Ik zal hem ook eens gaan saboteren...quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Ik zit er over te denken om er inderdaad maar mee te stoppen, want die gast is elke nacht zo fanatiek. Ik zou zo'n 190 miljoen binnen kunnen krijgen, maar aangezien 3 van de 5 straten zijn gesaboteerd blijft er niks meer van over
[..]
Thanx.![]()
Gewoon zelf ook fanatiek doorspelen en mocht je een kanskaart krijgen die dan op een straat zetten die gesabotteerd is en dan krijg je ook weer huur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Ik zit er over te denken om er inderdaad maar mee te stoppen, want die gast is elke nacht zo fanatiek. Ik zou zo'n 190 miljoen binnen kunnen krijgen, maar aangezien 3 van de 5 straten zijn gesaboteerd blijft er niks meer van over
[..]
Thanx.![]()
Ja daar ben ik ook druk doende mee. Ik wacht op bonus kanskaarten en op sloop kaarten. Maar dat duurt soms een straffe periode. Gisteren had ik 3 fabrieken bij mezelf gesloopt en uiteindelijk 3 parken gebouwd, maar ik geloof dat alle parken alweer weg zijn en er weer fabrieken voor terug gekomen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gewoon zelf ook fanatiek doorspelen en mocht je een kanskaart krijgen die dan op een straat zetten die gesabotteerd is en dan krijg je ook weer huur.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef lump het volgende:
Wat vreemd...SCORPIONROSE mist opeens 8 bonusgebouwen en nog wat gebouwen van 15 miljoen en hij loopt ook nog eens 106miljoen aan huur inkomsten mis.. Hé wat rot voor hem
![]()
Ligt aan je inkomen. Als je een hoog inkomen hebt dun bouw je dus meer dan iemand met een laag inkomen. Dus wordt de kans op de kanskaarten ook groter. Maar er zit verder geen logica ofzo in.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Sandyman het volgende:
[..]
![]()
![]()
/edit
Vraag, hoe kom je zo snel aan zoveel slopers?
Dat had ik een paar reacties boven je ook al verteldquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Glenn. het volgende:
Mensen even ter informatie:
Om weer inkomsten te krijgen van een straat die vol staat met sabotatie materiaal ( gevangenis, riool instalatie etc. ) hoef je maar 1 bonusgebouw erop te zetten en het effect van ALLE negatieve gebouwen word ongedaan gemaakt. Als je dus slim zet je laat op de avond een bonusgebouw op je straat en je hebt weer inkomsten
Ik heb het net gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Glenn. het volgende:
Mensen even ter informatie:
Om weer inkomsten te krijgen van een straat die vol staat met sabotatie materiaal ( gevangenis, riool instalatie etc. ) hoef je maar 1 bonusgebouw erop te zetten en het effect van ALLE negatieve gebouwen word ongedaan gemaakt. Als je dus slim zet je laat op de avond een bonusgebouw op je straat en je hebt weer inkomsten
Van mij nog 1 erbijquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Sandyman het volgende:
[..]
![]()
![]()
/edit
Vraag, hoe kom je zo snel aan zoveel slopers?
ik heb 2 straten die weg mogen voor een goed bod, 1 van 3,8 mil en 1 van 3,4!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Als iemand nog een kale straat van ong. 3 mil weet ergens midden in een stad..![]()
Wat is je naam?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:54 schreef lump het volgende:
[..]
ik heb 2 straten die weg mogen voor een goed bod, 1 van 3,8 mil en 1 van 3,4!
lolzquote:
Haha, supermooi. Lachend achter mijn pc hier. Ook al heeft hij volgens mij een nieuw account aan gemaakt (geitje123), want die is niveau 1, net begonnen en heeft al meerdere gebouwen van mij kapot gemaakt en fabrieken neergezet. Op al mijn straten staan nu fabriekenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
SCORPIONROSE loopt nu 110 mil p/d mis
Meer bonusgebouwen neerzettenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Haha, supermooi. Lachend achter mijn pc hier. Ook al heeft hij volgens mij een nieuw account aan gemaakt (geitje123), want die is niveau 1, net begonnen en heeft al meerdere gebouwen van mij kapot gemaakt en fabrieken neergezet. Op al mijn straten staan nu fabrieken![]()
![]()
![]()
Wat is je naam? dan zal ik ff wat fabrieken bij je afbreken... of kan dat niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Haha, supermooi. Lachend achter mijn pc hier. Ook al heeft hij volgens mij een nieuw account aan gemaakt (geitje123), want die is niveau 1, net begonnen en heeft al meerdere gebouwen van mij kapot gemaakt en fabrieken neergezet. Op al mijn straten staan nu fabrieken![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft hij nog een nieuw account aan gemaakt namelijk KANIKOOKquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kan helaas nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef lump het volgende:
[..]
Wat is je naam? dan zal ik ff wat fabrieken bij je afbreken... of kan dat niet?
Was ik ook al aan het doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef lump het volgende:
dan ga ik zijn hoofd account gewoon verder slopen![]()
Hier hetzelfde verhaal. Krijg er een lamme hand van, maar ik krijg bijna geen kanskaarten. Soms 1 van 250k geld, maar die hoef ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef lump het volgende:
al dik 400 huisjes geplaatst, maar krijg weinig kaarten
Zelfde hiero. Ook weinig kanskaarten maar nog wel twee bonusgebouwen kunnen slopen op 1 straat. Dus als jullie een millieuvervuiler krijgen dan kunnen jullie die daar wel plaatsenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Krijg er een lamme hand van, maar ik krijg bijna geen kanskaarten. Soms 1 van 250k geld, maar die hoef ik niet
Ah, naam van het progje? Scheelt me denk ik een doktersbezoekquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef lump het volgende:
ik heb er een progje voor die het automatisch plaatst, dus dat scheelt...
welke wil je dan gebruiken? die van 60mill?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef Jump het volgende:
Die Monopoly towers zijn toch niet zo handig. Ze zijn breder en leveren nauwelijks extra winst op. Het enige voordeel is dat de waarde omhoog gaat.
Ik ben vandaag deels begonnen om die van 30 te slopen en die van 100 neer te zetten... anders loop je snel tegen je limiet aan, dat je alles hebt volgebouwd...quote:
Beetje kort door de bocht hequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vond net toevallig deze gebruiker
http://fotoboek.fok.nl/djkoelkast
Die heeft dus een straat ergens in gemeente den helder
ik weet bijna wel zeker dat het hem is aangezien hij ook in den helder woont
Wie noemt zich nou djkoelkastquote:
Ow wacht, je bedoelt dat die dezelfde gebruikersnaam heeft als die gast in dat spel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie noemt zich nou djkoelkast
dat kan geen toeval zijn
en hij heeft bijna heel julianadorp...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow wacht, je bedoelt dat die dezelfde gebruikersnaam heeft als die gast in dat spel.
Dan is de kans groot ja.
Ik heb ff getest, je moet gewoon naar monopolycitystreets.comquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef Marreke het volgende:
kan iemand me vertellen waar je een script in je browser plakt?
bijvoorbeeld deze: javascript:MCS.map().setMapType(G_HYBRID_MAP);
Moet je eerst inloggen en dan helemaal achteraan plakken? Heb het op diverse manieren geprobeerd, maar er verandert niets op mijn map
ok als ik ga bebouwen zal ik mijn kanskaarten ervoor gebruikenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef lump het volgende:
Scorpionrose heeft weer geld en bijna al zijn straten zijn weer beschermd, misschien moeten we weer even een gezamenlijke actie tegen hem doen?
Heb net een stadion geslooptquote:Op woensdag 18 november 2009 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een bouw een fabriek, als iemand nou ff een bonus van hem sloopt
Isnt enough spacequote:
Ik kreeg enkele kaartjes later een fabriek, dus heb het stadion zogezegd vervangen door een fabriekquote:
Die is nu vrij zonder bonus gebouw ejn bebouwd met 50000¤ huisjesquote:
Nee joh, daar staan geen 50k huisjes, alleen de wat duurdere torens staan daar.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is nu vrij zonder bonus gebouw ejn bebouwd met 50000¤ huisjes
Ik bedoel dat hij die gaten heeft gedichtquote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef lump het volgende:
[..]
Nee joh, daar staan geen 50k huisjes, alleen de wat duurdere torens staan daar.
Leuke straat voor een beginner, maar wat doet die fabriek daar?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
Mooie straat hea:
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#47613987z529412104
Een of ander malloot daar neergezetquote:Op woensdag 18 november 2009 15:41 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Leuke straat voor een beginner, maar wat doet die fabriek daar?
SCORPIONROSEquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wie zijn we aan het irriteren qua platwalsen en fabrieken?
Zal ik dan maar een klein straatje kopen? LOLquote:Op woensdag 18 november 2009 20:55 schreef bibaboerderij het volgende:
Phew. Dat heb k vanaf het begin gespeeld. N week of 3 en k had n fortuin. Maar toen haperde sommige functie's nog. (+ dat het spel soms er traaaaag was)Dus kapte ik er mee.
![]()
Nu wilde ik hem laten verlopen. 3 weken niets gedaan, maar mijn account bestond nog steeds.. Suggesties?![]()
Ik heb nu alles voor n goedkoop straatje van een mede speler geboden. Als die niet reageert, bied ik wel op een van jullie kleine straatjes.
Koop maar 1 van mijn straatjes alsjeblieftquote:Op woensdag 18 november 2009 20:55 schreef bibaboerderij het volgende:
Phew. Dat heb k vanaf het begin gespeeld. N week of 3 en k had n fortuin. Maar toen haperde sommige functie's nog. (+ dat het spel soms er traaaaag was)Dus kapte ik er mee.
![]()
Nu wilde ik hem laten verlopen. 3 weken niets gedaan, maar mijn account bestond nog steeds.. Suggesties?![]()
Ik heb nu alles voor n goedkoop straatje van een mede speler geboden. Als die niet reageert, bied ik wel op een van jullie kleine straatjes.
Ja er zijn best veel cheaters, maar de echt grote cheaters worden er toch wel regelmatig uitgehaald.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef bibaboerderij het volgende:
@ mareke Ik zou best willen. Maar er staat nog steeds dat ik niets met de straten kan doen, omdat deze in een ouder bod gebruikt worden... Dus neem k de moeite soms nog s te chekken, maar verwacht ik niet veel.Maar ik onthoud het
![]()
Daarnaast: Zijn er niet onzetten veel cheaters? De eerste versie is destijds gestopt om deze reden. Maar sommige deelnemers kregen hun vermogen wel erg snel
Als iemand je overbied krijg je toch gewoon je geld terugquote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef Marreke het volgende:
[..]
Ja er zijn best veel cheaters, maar de echt grote cheaters worden er toch wel regelmatig uitgehaald.
Langere straten zijn bijna niet meer te koop van de bank. Je moet via de straathandel 10B betalen voor een straat van 10M en als iemand je overbiedt ben je je geboden geld nog kwijt ook :-(
Maar we houden de moed erin :-)
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef Marreke het volgende:
Zullen we uitproberen? Ik heb Anna Frankstraat, is een heel klein straatje. Iemand doet een bod, daarna overbiedt een ander, kijken wat er gebeurt.
ik koop hem wel weer terug, gaat me niet om het geld
Grtz,
happydog
Ik vond gisteren dat een Nederlandse top 10 speler ook een valsspeler/multi-accounter is. Albert63. Dus ook bij de groten zitten valsspelers.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef Marreke het volgende:
[..]
Ja er zijn best veel cheaters, maar de echt grote cheaters worden er toch wel regelmatig uitgehaald.
Langere straten zijn bijna niet meer te koop van de bank. Je moet via de straathandel 10B betalen voor een straat van 10M en als iemand je overbiedt ben je je geboden geld nog kwijt ook :-(
Maar we houden de moed erin :-)
Ik had gisteren ook een straat gekocht en vandaag kwam ik er ook achter dat ie uit 3 delen bestaat. Alleen het laatste deel is onvindbaarquote:Op donderdag 19 november 2009 19:44 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb een straat die ik 'vol' had gebouwd met de grootste gebouwen. Ik gebruikte daarna het script om de straat verder te vullen met kleinere gebouwen tussen die grootste gebouwen in. Terwijl het script daarmee bezig was, sprong hij naar een ander stuk van de straat dat er blijkbaar ook bij hoorde. Die was nog flink lang en compleet onbebouwd. Het gekke is alleen dat ik niet zelf kan zien hoe ik van het ene deel van de straat naar het andere deel komHet lijkt niet echt bij elkaar in de buurt te liggen
-edit-
Na veel zoeken heb ik het toch gevonden. Het ligt wel een stukje scrollen verderopEcht vaag.
Succes met het zoeken van de twee delen
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-718891183z423914731
Hmmmz, in Chrome zag hem niet bij het uitzoomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef cptmarco het volgende:
@-J-D-
[ afbeelding ]
wtf... da's humor en zoeken als je het niet weet..
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een straat gekocht en vandaag kwam ik er ook achter dat ie uit 3 delen bestaat. Alleen het laatste deel is onvindbaar. Met het tooltje gaf die het wel aan...maar dan ga ik inzoomen en dan is dat laatste deel nergens te vinden
Heb jij iets bijzonders ingesteld aangezien jij het uitgezoomd kan zien? Ik heb ook die greasemonkey-zooi maar krijg het niet zo in beeld als jij bij het uitzoomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef cptmarco het volgende:
eerder een foutje van de kaartenmakers?
Als ik dat doe en zoek mijn eigen straat, dan zoomt ie automatisch in.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef cptmarco het volgende:
nee, volgens mij niet... ik zoom eerst uit en daarna ga ik de straten zoeken...
en dan zie ik dit...
Tja, wie gaat er even ter plaatse kijken?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef cptmarco het volgende:
eerder een foutje van de kaartenmakers?
Die jaquote:
Lolquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Zero2Nine het volgende:
Hier gaat de straat out of the blue over in worcester road: (dit is dus het rechtse stuk straat op het kaartje).
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Zero2Nine het volgende:
Hier gaat de straat out of the blue over in worcester road: (dit is dus het rechtse stuk straat op het kaartje).
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef cptmarco het volgende:
en jij gaat dat mooie stukje natuur verpesten met een paar wolkenkrabbers...![]()
http://userscripts.org/scripts/show/58804quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:01 schreef Glenn. het volgende:
[..]
Welk script gebruik je ? Misschien link ervan? Ik heb namelijk ook die base value nodig.
Dat is op fietsafstand hiervandaanquote:
Heerlijk offerquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:26 schreef detulp050 het volgende:
cptmarco, I just made you an offer you can't refuse
hmm, ik koop er wel 1quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dago, jij bent net begonnen toch, op welke straat moet ik morgen bieden?
ik stop.
Heb jij nog toffe straat te koop? Of was het je laatste?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef detulp050 het volgende:
Mag jij daarna die straat van cptmarco kopen in ruil voor welke straat dan ookIk stop ermee
nick is: AT4Nubequote:
Ik heb alles aan cptmarco aangeboden in ruil voor één van zijn straten (Die overigens nog wel 1 miljard waard is). Er zit een straat bij van kaal 17 miljoen, een van 10 miljoen en een paar van 6 miljoen kaalquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb jij nog toffe straat te koop? Of was het je laatste?
Ruil die straten met mijn ene straat van 150 ruggequote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nick is: AT4Nube
kies maar.
succes ermee!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ruil die straten met mijn ene straat van 150 rugge
Thanxquote:
ik zou ze houden als ik jou was, ze zijn kaal veel meer waard als degene die je nu hebt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Te koop:
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-856488742z417196554
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-831829149z415747290
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-747596165z418187988
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-770221367z449418414
Oké..quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zou ze houden als ik jou was, ze zijn kaal veel meer waard als degene die je nu hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:26 schreef detulp050 het volgende:
Met greasemonkey kun je gebouwen tegelijk plaatsen en daarmee kun je ook zien hoeveel die kaal waard is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oké..
heeft iemand een autobuilder?
edit: en hoe weet ik hoeveel ze kaal waard zijn?![]()
en met welke gebouwen verdien ik het meest?
en ik kan zeker beter mijn kleinste (qua huur) opgeven voor het percentage rente?
aanbod geaccepteerd...quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:26 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb ook al wel rare dingen gezien. Bij het profiel van een gebruiker stond dat hij 1 straat in het bezit had (en als je op die straat klikte zag je dat dat klopte). Maar ik kwam nog veel meer straten tegen die op naam van die gebruiker stonden, maar zijn profiel bleef aangeven dat het maar 1 straat was. Dat zou een tijdelijke desync kunnen zijn maar het was iig een aantal dagen zo, daarna heb ik niet meer gekeken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:52 schreef cptmarco het volgende:
wtf ...
alle straten staat bij mijn bezittingen, maar als ik op een straat klik dan krijg ik dit:
-edit- is het geval bij 4 van de 11 straten...
[ afbeelding ]
Halve dag verder en niets gevondenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, wat een ramp om vrije straten te vinden boven de 2 miljoen.
Ik wil eigenlijk wel duurdere vrije straten maar die kan ik nergens vinden
Dat wordt een dagje zoeken.
Ik heb er nog een paar..quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, wat een ramp om vrije straten te vinden boven de 2 miljoen.
Ik wil eigenlijk wel duurdere vrije straten maar die kan ik nergens vinden
Dat wordt een dagje zoeken.
Niet kaal en dus onbetaalbaarquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef cptmarco het volgende:
ik heb er vier in de aanbieding...
http://marketpoly.fridaycode.org/offers.php?username=cptm
En die 2e?quote:
Niet automatisch laten bouwen, maar zelf doen dan. En afwisselend van helft naar helft. Anders ben je teveel plaats kwijt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
En de n1150w?
die bestaat uit 2 delen, hoe irritant is dat
edit: de ravelijnsweg is eigenlijk wel een jammere want die bestaat uit 2 weghelften die zo dicht bij
elkaar liggen dat je maar op 1 helft iets kan bouwen![]()
![]()
Ja, die straat is zo klein dat ik wel zelf bouw ja..quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Niet automatisch laten bouwen, maar zelf doen dan. En afwisselend van helft naar helft. Anders ben je teveel plaats kwijt.
ik kreeg vanochtend wel de huuropbrengst van deze vier straten maar ik betaal er geen belasting over...quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:52 schreef cptmarco het volgende:
wtf ...
alle straten staat bij mijn bezittingen, maar als ik op een straat klik dan krijg ik dit:
-edit- is het geval bij 4 van de 11 straten...
[ afbeelding ]
maximale huuropbrengst is volgens mij ongeveer kale waarde x 100....quote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Steven184 het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb een straat die kaal 3,1 mln waard is, maar heb er nog niet veel bijzonders meegedaan. Staan nu 69 van die City Centre Cottage op, dus krijg maar iets van 5 mln huur. Maar ik heb er een spontaan bod op gekregen van 460mln, wie van jullie heeft er enig idee hoe goed dat is of dat er ik veel meer uit zou kunnen halen?
Ok, maar heb je enig idee wat momenteel een reële verkoopprijs zou zijn?quote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef cptmarco het volgende:
[..]
maximale huuropbrengst is volgens mij ongeveer kale waarde x 100....
hoeveel kun je besteden...?quote:Op zondag 22 november 2009 18:40 schreef justmattie het volgende:
Vandaag niv 6 gehaald. Heeft iemand nog lege straten van min 2M in de aanbieding of weet je ze? Ik heb 8 straten en alles staat nu vol
Bod verstruud op die RR 47.7quote:Op zondag 22 november 2009 18:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hoeveel kun je besteden...?
*wijst naar beneden...
Was van korte duur, boete gekregenquote:
Bod verstuurd !quote:Op zondag 22 november 2009 18:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hoeveel kun je besteden...?
*wijst naar beneden...
inderdaad... ik moet ook nog steeds vier straten krijgen die nog ergens in het luchtledige rondzwerven...quote:
Ik heb vanmiddag een bod van 1,2 uitgebracht op die duitse weg zoals je aangaf minimaal ervoor te willen hebbenquote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef cptmarco het volgende:
heb voorlopig nog twee straten in de aanbieding...
http://marketpoly.fridaycode.org/offers.php?username=cptm
Klopt, DankUquote:
Bij gebrek aan het vinden van leuke straten heb ik maar een bod gedaan op jouw straatje.quote:Op maandag 23 november 2009 16:31 schreef cptmarco het volgende:
dat zou inderdaad niet echt handig zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |