yup en dus hoe langer je straat is hoe meer je kunt bouwen en dus ook meer inkomsten.quote:Op zondag 15 november 2009 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
Oké
dus nu krijg ik morgen geld van de verhuurde huizen?
Geweldig gebouw, past overal tussenquote:
Ik kan het nog niet betalenquote:Op zondag 15 november 2009 21:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Geweldig gebouw, past overal tussen
Wanneer je hebt geboden en je krijgt geen reactie van de eigenaar, dan word de straat na 7 dagen automatisch van jou.quote:Op maandag 16 november 2009 08:07 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe werkt dat bieden?
want als je bied op een straat en de eigenaar kijkt er nooit naar...
Oké, bedanktquote:Op maandag 16 november 2009 09:06 schreef Glenn. het volgende:
[..]
Wanneer je hebt geboden en je krijgt geen reactie van de eigenaar, dan word de straat na 7 dagen automatisch van jou.
Hoe weet ik welke straat een hoge waarde heeft dan?quote:Op maandag 16 november 2009 09:05 schreef Glenn. het volgende:
Misschien wat hulp voor de beginners. Wanneer je echt het maximale uit je straten wil halen zonder belasting te betalen is het natuuurlijk de bedoeling dat je straten koopt met een hoge 'kale waarde'. Wanneer je er geen kunt vinden of geen kunt betalen is er de optie om je straten zo vol mogelijk te bouwen.
Wanneer je bijvoorbeeld een straat hebt die je helemaal vol hebt gebouwd met SKY HIGH TOWERS heb je nog veel ruimte over tussen de gebouwen in. Dit kun je oplossen door gebouwen te zoeken die minder plaats innemen dan de gebouwen die je er al hebt staan. Om alvast een voorbeeld te geven: De nieuwe google sketchups nemen weinig plaats in.
Hier is een voorbeeld van hoe ik het opgelost heb in mijn straat:
[ afbeelding ]
Dat bodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |