Welke is hetquote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef teknomist het volgende:
Klinkt interessant, mijn straat is nog te koop haha.
Op lange termijn wel jaquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef lump het volgende:
Ik ga ze gewoon bebouwen en dan op termijn verkopen, is denk ik rendabeler...
quote:
dan istie paarsquote:Op zondag 15 november 2009 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe weet ik of een straat te koop is?
Door een wals-kanskaart te pakken en daarna een straat te zoeken zonder bonusgebouwen. Dan klik je een gebouw aan op die straat en dan staat er platwalsen bij.quote:
Je eigen huis of via de kanskaart?quote:
Ik zie nergens platwalsen staan hoor?quote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Door een wals-kanskaart te pakken en daarna een straat te zoeken zonder bonusgebouwen. Dan klik je een gebouw aan op die straat en dan staat er platwalsen bij.
yup en dus hoe langer je straat is hoe meer je kunt bouwen en dus ook meer inkomsten.quote:Op zondag 15 november 2009 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
Oké
dus nu krijg ik morgen geld van de verhuurde huizen?
Geweldig gebouw, past overal tussenquote:
Ik kan het nog niet betalenquote:Op zondag 15 november 2009 21:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Geweldig gebouw, past overal tussen
Wanneer je hebt geboden en je krijgt geen reactie van de eigenaar, dan word de straat na 7 dagen automatisch van jou.quote:Op maandag 16 november 2009 08:07 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe werkt dat bieden?
want als je bied op een straat en de eigenaar kijkt er nooit naar...
Oké, bedanktquote:Op maandag 16 november 2009 09:06 schreef Glenn. het volgende:
[..]
Wanneer je hebt geboden en je krijgt geen reactie van de eigenaar, dan word de straat na 7 dagen automatisch van jou.
Hoe weet ik welke straat een hoge waarde heeft dan?quote:Op maandag 16 november 2009 09:05 schreef Glenn. het volgende:
Misschien wat hulp voor de beginners. Wanneer je echt het maximale uit je straten wil halen zonder belasting te betalen is het natuuurlijk de bedoeling dat je straten koopt met een hoge 'kale waarde'. Wanneer je er geen kunt vinden of geen kunt betalen is er de optie om je straten zo vol mogelijk te bouwen.
Wanneer je bijvoorbeeld een straat hebt die je helemaal vol hebt gebouwd met SKY HIGH TOWERS heb je nog veel ruimte over tussen de gebouwen in. Dit kun je oplossen door gebouwen te zoeken die minder plaats innemen dan de gebouwen die je er al hebt staan. Om alvast een voorbeeld te geven: De nieuwe google sketchups nemen weinig plaats in.
Hier is een voorbeeld van hoe ik het opgelost heb in mijn straat:
[ afbeelding ]
Dat bodquote:
Ooohhquote:Op maandag 16 november 2009 16:15 schreef lump het volgende:
Nee, vanaf een bepaald niveau mag je bieden zoveel je wilt...
Oh zoquote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef lump het volgende:
de jan verfailleweg is van Seradiv en die is 1.6miljard waard...
Marsdiepstraat van happysoldier die is 709miljoen waard...
Ik vind dat geen schokkende bedragen, of snap ik de discussie nu niet?![]()
Ik had niet eens gekeken, ik nam aan dat ze veel rijker waren.quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef lump het volgende:
de jan verfailleweg is van Seradiv en die is 1.6miljard waard...
Marsdiepstraat van happysoldier die is 709miljoen waard...
Ik vind dat geen schokkende bedragen, of snap ik de discussie nu niet?![]()
Ik ben net begonnenquote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik had niet eens gekeken, ik nam aan dat ze veel rijker waren.
Ik heb nog maar 22.000quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef Jump het volgende:
Trouwens, nog steeds te koop:
Te Koop:
N Bottoms Rd Illinois, USA
M 317,902,000
BASE VALUE: M 2,502,000
Eigendom van mashyellow
Woning 64
Bonus 2
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 82,500,000
Bied maar iets, rond de 400 miljoen of zo.
ziet er goed uit!quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef Jump het volgende:
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-977202241z360001596
Begint mooi straatje te worden
Wat is jouw gebriukersnaam trouwens?quote:
Die straat is vet lang manquote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef Jump het volgende:
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-977202241z360001596
Begint mooi straatje te worden
Hoeveel betaal je nou voor z'n straat?quote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef cptmarco het volgende:
net voor veel geld een kale straat van ruim 13 miljoen gekocht...![]()
Valt nog mee. Deze is langer: http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-777152147z404293657 (Waarde leeg is 8 miljoen)quote:
Succes met je kanskaarten danquote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef cptmarco het volgende:
net voor veel geld een kale straat van ruim 13 miljoen gekocht...![]()
ik moet alleen elke keer als een gek scrollen om de straat in beeld te krijgen...
verrek, dat is waar... niet aan gedacht (ik heb het niet standaard aan staan)quote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Succes met je kanskaarten danTrouwens, die plugin (http://userscripts.org/scripts/show/58804) stuurt je direct naar eerste bouwplekje van je strat
volgens mij kun je grofweg aanhouden: kale waarde x 100 is een mogelijk huuropbrengst met de duurste gebouwen...quote:Op maandag 16 november 2009 20:56 schreef lump het volgende:
ff wat anders, wat is een straat tussen de 4,5 en 5 miljoen kaal eigenlijk ongeveer waard?
thnx!quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef cptmarco het volgende:
[..]
volgens mij kun je grofweg aanhouden: kale waarde x 100 is een mogelijk huuropbrengst met de duurste gebouwen...
of bedoel je dat niet...?
Ik trouwens ook niet, vind die auto login en die popup altijd zo irritant.quote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef cptmarco het volgende:
[..]
verrek, dat is waar... niet aan gedacht (ik heb het niet standaard aan staan)
thanks for the reminder!
Volgens mij ligt hij er al af, want als ik op zijn naam klik nu kom ik op 0 straten.quote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Moet je is in den helder kijken
daar is 1 gast die heeft bijna alle grote straten (hij heet lawrence wong oid) maar
steeds die naam met 1 nummer verschil ertussen hij heeft gewoon alle straten opgekocht![]()
![]()
Nee, jij interesse?quote:
Ligt vast stukken boven mijn budgetquote:
Dan moet ik dat maar ff in de gaten houden want dan komen er voor mij leuke straten vrijquote:Op maandag 16 november 2009 22:52 schreef Jump het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij er al af, want als ik op zijn naam klik nu kom ik op 0 straten.
haha, ik weet nog niet of ik hem verkoop... Vandaag al een bod van 2,2miljard afgewezen er op... maar wie weet;)quote:Op maandag 16 november 2009 22:56 schreef Jump het volgende:
Stratenvan 7.3 miljoen wil ik wel kopen om zelf te bebouwen, als ze recht zijnIk wou morgen trouwens een bod uitbrengen op die Portage Rd
Ik volg ook al enkele dagen zo iemand met een straat van 8 miljoenquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet ik dat maar ff in de gaten houden want dan komen er voor mij leuke straten vrij
Hij bedoelt denk ik een sloopkogeltje voor de (bonus)gebouwen van die scorpionrose. Een fabriek op andermans straten kun je idd niet slopen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
maar, ik kan toch met mijn sloopding niet jouw fabriek slopen ?
Zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:04 schreef Sandyman het volgende:
Ik vind het wel een grappig spelletje, maar er is nu al een gast een week lang al mijn park enzo aan het kapot maken en overal fabrieken aan het plaatsen omdat hij de straten wel kopen. Dus als iemand nog een sloopkogeltje over heeft of een mooie fabriek, dan mag je ze bij SCORPIONROSE neerzetten...Vandaag maar 17 miljoen inkomsten door zijn actie's...
Dat bedoel ik inderdaad. Ik zit er over te denken om er inderdaad maar mee te stoppen, want die gast is elke nacht zo fanatiek. Ik zou zo'n 190 miljoen binnen kunnen krijgen, maar aangezien 3 van de 5 straten zijn gesaboteerd blijft er niks meer van overquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik een sloopkogeltje voor de (bonus)gebouwen van die scorpionrose. Een fabriek op andermans straten kun je idd niet slopen.
Thanx.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat ik voor je kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |