Stuur de link anders, ik zal ze reserverenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik wil geldheb gewoon maar 1.000 in kas nu
Heb al een aantal straten gespot die ik wil kopen, zul je zien dat ze morgen weg zijn
Kan ik ze zeker voor een vriendenprijsje overnemen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Stuur de link anders, ik zal ze reserveren
Als die minder dan 7 miljoen kost moet je linkje maar sturen, dan moet je morgen maar het minimum botd vragenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Kan ik ze zeker voor een vriendenprijsje overnemen?
Bedankt voor het aanbod, maar ik waag de gok wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Als die minder dan 7 miljoen kost moet je linkje maar sturen, dan moet je morgen maar het minimum botd vragen
Op de fiets?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef diertjuh het volgende:
Morgen ook maar weer opzoek naar lange straten
Laat morgen wel even weten welke straat het wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik waag de gok wel.
ja fijn hoor, zo'n stadion in je achtertuintje....quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Jump het volgende:
Heb ik mijn stadion een beetje mooi ingeplant in de omgeving?
[ link | afbeelding ]
Zou ik ook doen als ik hem was lolquote:Op woensdag 4 november 2009 08:33 schreef detulp050 het volgende:
Die Segundopremio houdt maar niet op met slopenWeer twee torens kwijt.
Potverdorie!
ik ga wel kanskaarten voor hem sparenquote:Op woensdag 4 november 2009 08:33 schreef detulp050 het volgende:
Potverdorie!
Ik heb 6 bonusgebouwen bij hem gesloopt zojuist en met 3 milieuvervuilers zijn 2 duurste straten plat gelegd...quote:Op woensdag 4 november 2009 08:33 schreef detulp050 het volgende:
Potverdorie!
Eh ja, maar eigenlijk is ieder spel nutteloos.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef DaFan het volgende:
Whatever ik kap er ook mee, het is eigenlijk best een nutteloos spel
You rule! Erg bedanktquote:Op woensdag 4 november 2009 10:29 schreef lump het volgende:
[..]
Ik heb 6 bonusgebouwen bij hem gesloopt zojuist en met 3 milieuvervuilers zijn 2 duurste straten plat gelegd...
Daarom, ik speel liever een half uurtje meer poker dan MSCquote:Op woensdag 4 november 2009 10:40 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Eh ja, maar eigenlijk is ieder spel nutteloos.(tenzij je er geld mee kan verdienen)
hoef je bij FF niet na elk gesloopt huisje te refreshen? ik ben gisteren heel de avond bezig geweest om 60 huisjes te verwijderenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef NoMercy285 het volgende:
Ik werd helemaal gek van de traagheid van internet explorer bij MCS en vooral het feit dat je maar 1 huisje per keer kon vernietigen.. speciaal firefox geļnstalleerd en ben weer helemaal happy
Zulke programma's maken het spel er toch niet leuker op? Een spel gaat om je te amuseren, niet om de beste te worden door allerlei tools te gebruiken in mijn ogen..quote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef Marreke het volgende:
Met MCS tools hoef je in ieder geval niet meer handmatig te bouwen. En verwijderen is ook fijner met 1 klik :-)
Gewoon meteen zodra het scherm terug wil gaan je knop induwen op de kaart, dan ben je toch nog gewoon bij je werkplek?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Jump het volgende:
Het is echt niet prettig werken dat de straat terug naar het center wel gaan, bij elke stap dat je doetJe moet eens proberen op een lange straat 10 gebouwen te verkopen aan het verste hoekje
en? valt het mee of tegen...quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef DragonFire het volgende:
ah, eindelijk kan ik nu de prijs kaal zien van mijn eigen straten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |