Ik heb ook al wel rare dingen gezien. Bij het profiel van een gebruiker stond dat hij 1 straat in het bezit had (en als je op die straat klikte zag je dat dat klopte). Maar ik kwam nog veel meer straten tegen die op naam van die gebruiker stonden, maar zijn profiel bleef aangeven dat het maar 1 straat was. Dat zou een tijdelijke desync kunnen zijn maar het was iig een aantal dagen zo, daarna heb ik niet meer gekeken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:52 schreef cptmarco het volgende:
wtf ...
alle straten staat bij mijn bezittingen, maar als ik op een straat klik dan krijg ik dit:
-edit- is het geval bij 4 van de 11 straten...
[ afbeelding ]
Halve dag verder en niets gevondenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, wat een ramp om vrije straten te vinden boven de 2 miljoen.
Ik wil eigenlijk wel duurdere vrije straten maar die kan ik nergens vinden
Dat wordt een dagje zoeken.
Ik heb er nog een paar..quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, wat een ramp om vrije straten te vinden boven de 2 miljoen.
Ik wil eigenlijk wel duurdere vrije straten maar die kan ik nergens vinden
Dat wordt een dagje zoeken.
Niet kaal en dus onbetaalbaarquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef cptmarco het volgende:
ik heb er vier in de aanbieding...
http://marketpoly.fridaycode.org/offers.php?username=cptm
En die 2e?quote:
Niet automatisch laten bouwen, maar zelf doen dan. En afwisselend van helft naar helft. Anders ben je teveel plaats kwijt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
En de n1150w?
die bestaat uit 2 delen, hoe irritant is dat
edit: de ravelijnsweg is eigenlijk wel een jammere want die bestaat uit 2 weghelften die zo dicht bij
elkaar liggen dat je maar op 1 helft iets kan bouwen![]()
![]()
Ja, die straat is zo klein dat ik wel zelf bouw ja..quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Niet automatisch laten bouwen, maar zelf doen dan. En afwisselend van helft naar helft. Anders ben je teveel plaats kwijt.
ik kreeg vanochtend wel de huuropbrengst van deze vier straten maar ik betaal er geen belasting over...quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:52 schreef cptmarco het volgende:
wtf ...
alle straten staat bij mijn bezittingen, maar als ik op een straat klik dan krijg ik dit:
-edit- is het geval bij 4 van de 11 straten...
[ afbeelding ]
maximale huuropbrengst is volgens mij ongeveer kale waarde x 100....quote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Steven184 het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb een straat die kaal 3,1 mln waard is, maar heb er nog niet veel bijzonders meegedaan. Staan nu 69 van die City Centre Cottage op, dus krijg maar iets van 5 mln huur. Maar ik heb er een spontaan bod op gekregen van 460mln, wie van jullie heeft er enig idee hoe goed dat is of dat er ik veel meer uit zou kunnen halen?
Ok, maar heb je enig idee wat momenteel een reële verkoopprijs zou zijn?quote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef cptmarco het volgende:
[..]
maximale huuropbrengst is volgens mij ongeveer kale waarde x 100....
hoeveel kun je besteden...?quote:Op zondag 22 november 2009 18:40 schreef justmattie het volgende:
Vandaag niv 6 gehaald. Heeft iemand nog lege straten van min 2M in de aanbieding of weet je ze? Ik heb 8 straten en alles staat nu vol
Bod verstruud op die RR 47.7quote:Op zondag 22 november 2009 18:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hoeveel kun je besteden...?
*wijst naar beneden...
Was van korte duur, boete gekregenquote:
Bod verstuurd !quote:Op zondag 22 november 2009 18:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hoeveel kun je besteden...?
*wijst naar beneden...
inderdaad... ik moet ook nog steeds vier straten krijgen die nog ergens in het luchtledige rondzwerven...quote:
Ik heb vanmiddag een bod van 1,2 uitgebracht op die duitse weg zoals je aangaf minimaal ervoor te willen hebbenquote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef cptmarco het volgende:
heb voorlopig nog twee straten in de aanbieding...
http://marketpoly.fridaycode.org/offers.php?username=cptm
Klopt, DankUquote:
Bij gebrek aan het vinden van leuke straten heb ik maar een bod gedaan op jouw straatje.quote:Op maandag 23 november 2009 16:31 schreef cptmarco het volgende:
dat zou inderdaad niet echt handig zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |