Ik had gisteren ook een straat gekocht en vandaag kwam ik er ook achter dat ie uit 3 delen bestaat. Alleen het laatste deel is onvindbaarquote:Op donderdag 19 november 2009 19:44 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb een straat die ik 'vol' had gebouwd met de grootste gebouwen. Ik gebruikte daarna het script om de straat verder te vullen met kleinere gebouwen tussen die grootste gebouwen in. Terwijl het script daarmee bezig was, sprong hij naar een ander stuk van de straat dat er blijkbaar ook bij hoorde. Die was nog flink lang en compleet onbebouwd. Het gekke is alleen dat ik niet zelf kan zien hoe ik van het ene deel van de straat naar het andere deel komHet lijkt niet echt bij elkaar in de buurt te liggen
-edit-
Na veel zoeken heb ik het toch gevonden. Het ligt wel een stukje scrollen verderopEcht vaag.
Succes met het zoeken van de twee delen
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-718891183z423914731
Hmmmz, in Chrome zag hem niet bij het uitzoomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef cptmarco het volgende:
@-J-D-
[ afbeelding ]
wtf... da's humor en zoeken als je het niet weet..
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een straat gekocht en vandaag kwam ik er ook achter dat ie uit 3 delen bestaat. Alleen het laatste deel is onvindbaar. Met het tooltje gaf die het wel aan...maar dan ga ik inzoomen en dan is dat laatste deel nergens te vinden

Heb jij iets bijzonders ingesteld aangezien jij het uitgezoomd kan zien? Ik heb ook die greasemonkey-zooi maar krijg het niet zo in beeld als jij bij het uitzoomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef cptmarco het volgende:
eerder een foutje van de kaartenmakers?
Als ik dat doe en zoek mijn eigen straat, dan zoomt ie automatisch in.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef cptmarco het volgende:
nee, volgens mij niet... ik zoom eerst uit en daarna ga ik de straten zoeken...
en dan zie ik dit...
Tja, wie gaat er even ter plaatse kijken?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef cptmarco het volgende:
eerder een foutje van de kaartenmakers?
Die jaquote:
Lolquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Zero2Nine het volgende:
Hier gaat de straat out of the blue over in worcester road: (dit is dus het rechtse stuk straat op het kaartje).
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Zero2Nine het volgende:
Hier gaat de straat out of the blue over in worcester road: (dit is dus het rechtse stuk straat op het kaartje).
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef cptmarco het volgende:
en jij gaat dat mooie stukje natuur verpesten met een paar wolkenkrabbers...![]()
http://userscripts.org/scripts/show/58804quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:01 schreef Glenn. het volgende:
[..]
Welk script gebruik je ? Misschien link ervan? Ik heb namelijk ook die base value nodig.
Dat is op fietsafstand hiervandaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |