Meer bonusgebouwen neerzettenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Haha, supermooi. Lachend achter mijn pc hier. Ook al heeft hij volgens mij een nieuw account aan gemaakt (geitje123), want die is niveau 1, net begonnen en heeft al meerdere gebouwen van mij kapot gemaakt en fabrieken neergezet. Op al mijn straten staan nu fabrieken![]()
![]()
![]()
Wat is je naam? dan zal ik ff wat fabrieken bij je afbreken... of kan dat niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Haha, supermooi. Lachend achter mijn pc hier. Ook al heeft hij volgens mij een nieuw account aan gemaakt (geitje123), want die is niveau 1, net begonnen en heeft al meerdere gebouwen van mij kapot gemaakt en fabrieken neergezet. Op al mijn straten staan nu fabrieken![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft hij nog een nieuw account aan gemaakt namelijk KANIKOOKquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kan helaas nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef lump het volgende:
[..]
Wat is je naam? dan zal ik ff wat fabrieken bij je afbreken... of kan dat niet?
Was ik ook al aan het doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef lump het volgende:
dan ga ik zijn hoofd account gewoon verder slopen![]()
Hier hetzelfde verhaal. Krijg er een lamme hand van, maar ik krijg bijna geen kanskaarten. Soms 1 van 250k geld, maar die hoef ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef lump het volgende:
al dik 400 huisjes geplaatst, maar krijg weinig kaarten
Zelfde hiero. Ook weinig kanskaarten maar nog wel twee bonusgebouwen kunnen slopen op 1 straat. Dus als jullie een millieuvervuiler krijgen dan kunnen jullie die daar wel plaatsenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Krijg er een lamme hand van, maar ik krijg bijna geen kanskaarten. Soms 1 van 250k geld, maar die hoef ik niet
Ah, naam van het progje? Scheelt me denk ik een doktersbezoekquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef lump het volgende:
ik heb er een progje voor die het automatisch plaatst, dus dat scheelt...
welke wil je dan gebruiken? die van 60mill?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef Jump het volgende:
Die Monopoly towers zijn toch niet zo handig. Ze zijn breder en leveren nauwelijks extra winst op. Het enige voordeel is dat de waarde omhoog gaat.
Ik ben vandaag deels begonnen om die van 30 te slopen en die van 100 neer te zetten... anders loop je snel tegen je limiet aan, dat je alles hebt volgebouwd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |