Ik zal hem ook eens gaan saboteren...quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Ik zit er over te denken om er inderdaad maar mee te stoppen, want die gast is elke nacht zo fanatiek. Ik zou zo'n 190 miljoen binnen kunnen krijgen, maar aangezien 3 van de 5 straten zijn gesaboteerd blijft er niks meer van over
[..]
Thanx.![]()
Gewoon zelf ook fanatiek doorspelen en mocht je een kanskaart krijgen die dan op een straat zetten die gesabotteerd is en dan krijg je ook weer huur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Ik zit er over te denken om er inderdaad maar mee te stoppen, want die gast is elke nacht zo fanatiek. Ik zou zo'n 190 miljoen binnen kunnen krijgen, maar aangezien 3 van de 5 straten zijn gesaboteerd blijft er niks meer van over
[..]
Thanx.![]()
Ja daar ben ik ook druk doende mee. Ik wacht op bonus kanskaarten en op sloop kaarten. Maar dat duurt soms een straffe periode. Gisteren had ik 3 fabrieken bij mezelf gesloopt en uiteindelijk 3 parken gebouwd, maar ik geloof dat alle parken alweer weg zijn en er weer fabrieken voor terug gekomen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gewoon zelf ook fanatiek doorspelen en mocht je een kanskaart krijgen die dan op een straat zetten die gesabotteerd is en dan krijg je ook weer huur.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef lump het volgende:
Wat vreemd...SCORPIONROSE mist opeens 8 bonusgebouwen en nog wat gebouwen van 15 miljoen en hij loopt ook nog eens 106miljoen aan huur inkomsten mis.. Hé wat rot voor hem
![]()
Ligt aan je inkomen. Als je een hoog inkomen hebt dun bouw je dus meer dan iemand met een laag inkomen. Dus wordt de kans op de kanskaarten ook groter. Maar er zit verder geen logica ofzo in.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Sandyman het volgende:
[..]
![]()
![]()
/edit
Vraag, hoe kom je zo snel aan zoveel slopers?
Dat had ik een paar reacties boven je ook al verteldquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Glenn. het volgende:
Mensen even ter informatie:
Om weer inkomsten te krijgen van een straat die vol staat met sabotatie materiaal ( gevangenis, riool instalatie etc. ) hoef je maar 1 bonusgebouw erop te zetten en het effect van ALLE negatieve gebouwen word ongedaan gemaakt. Als je dus slim zet je laat op de avond een bonusgebouw op je straat en je hebt weer inkomsten
Ik heb het net gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Glenn. het volgende:
Mensen even ter informatie:
Om weer inkomsten te krijgen van een straat die vol staat met sabotatie materiaal ( gevangenis, riool instalatie etc. ) hoef je maar 1 bonusgebouw erop te zetten en het effect van ALLE negatieve gebouwen word ongedaan gemaakt. Als je dus slim zet je laat op de avond een bonusgebouw op je straat en je hebt weer inkomsten
Van mij nog 1 erbijquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Sandyman het volgende:
[..]
![]()
![]()
/edit
Vraag, hoe kom je zo snel aan zoveel slopers?
ik heb 2 straten die weg mogen voor een goed bod, 1 van 3,8 mil en 1 van 3,4!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Als iemand nog een kale straat van ong. 3 mil weet ergens midden in een stad..![]()
Wat is je naam?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:54 schreef lump het volgende:
[..]
ik heb 2 straten die weg mogen voor een goed bod, 1 van 3,8 mil en 1 van 3,4!
lolzquote:
Haha, supermooi. Lachend achter mijn pc hier. Ook al heeft hij volgens mij een nieuw account aan gemaakt (geitje123), want die is niveau 1, net begonnen en heeft al meerdere gebouwen van mij kapot gemaakt en fabrieken neergezet. Op al mijn straten staan nu fabriekenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
SCORPIONROSE loopt nu 110 mil p/d mis
Meer bonusgebouwen neerzettenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Haha, supermooi. Lachend achter mijn pc hier. Ook al heeft hij volgens mij een nieuw account aan gemaakt (geitje123), want die is niveau 1, net begonnen en heeft al meerdere gebouwen van mij kapot gemaakt en fabrieken neergezet. Op al mijn straten staan nu fabrieken![]()
![]()
![]()
Wat is je naam? dan zal ik ff wat fabrieken bij je afbreken... of kan dat niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Haha, supermooi. Lachend achter mijn pc hier. Ook al heeft hij volgens mij een nieuw account aan gemaakt (geitje123), want die is niveau 1, net begonnen en heeft al meerdere gebouwen van mij kapot gemaakt en fabrieken neergezet. Op al mijn straten staan nu fabrieken![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft hij nog een nieuw account aan gemaakt namelijk KANIKOOKquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kan helaas nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef lump het volgende:
[..]
Wat is je naam? dan zal ik ff wat fabrieken bij je afbreken... of kan dat niet?
Was ik ook al aan het doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef lump het volgende:
dan ga ik zijn hoofd account gewoon verder slopen![]()
Hier hetzelfde verhaal. Krijg er een lamme hand van, maar ik krijg bijna geen kanskaarten. Soms 1 van 250k geld, maar die hoef ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef lump het volgende:
al dik 400 huisjes geplaatst, maar krijg weinig kaarten
Zelfde hiero. Ook weinig kanskaarten maar nog wel twee bonusgebouwen kunnen slopen op 1 straat. Dus als jullie een millieuvervuiler krijgen dan kunnen jullie die daar wel plaatsenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Krijg er een lamme hand van, maar ik krijg bijna geen kanskaarten. Soms 1 van 250k geld, maar die hoef ik niet
Ah, naam van het progje? Scheelt me denk ik een doktersbezoekquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef lump het volgende:
ik heb er een progje voor die het automatisch plaatst, dus dat scheelt...
welke wil je dan gebruiken? die van 60mill?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef Jump het volgende:
Die Monopoly towers zijn toch niet zo handig. Ze zijn breder en leveren nauwelijks extra winst op. Het enige voordeel is dat de waarde omhoog gaat.
Ik ben vandaag deels begonnen om die van 30 te slopen en die van 100 neer te zetten... anders loop je snel tegen je limiet aan, dat je alles hebt volgebouwd...quote:
Beetje kort door de bocht hequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vond net toevallig deze gebruiker
http://fotoboek.fok.nl/djkoelkast
Die heeft dus een straat ergens in gemeente den helder
ik weet bijna wel zeker dat het hem is aangezien hij ook in den helder woont
Wie noemt zich nou djkoelkastquote:
Ow wacht, je bedoelt dat die dezelfde gebruikersnaam heeft als die gast in dat spel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie noemt zich nou djkoelkast
dat kan geen toeval zijn
en hij heeft bijna heel julianadorp...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow wacht, je bedoelt dat die dezelfde gebruikersnaam heeft als die gast in dat spel.
Dan is de kans groot ja.
Ik heb ff getest, je moet gewoon naar monopolycitystreets.comquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef Marreke het volgende:
kan iemand me vertellen waar je een script in je browser plakt?
bijvoorbeeld deze: javascript:MCS.map().setMapType(G_HYBRID_MAP);
Moet je eerst inloggen en dan helemaal achteraan plakken? Heb het op diverse manieren geprobeerd, maar er verandert niets op mijn map
ok als ik ga bebouwen zal ik mijn kanskaarten ervoor gebruikenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef lump het volgende:
Scorpionrose heeft weer geld en bijna al zijn straten zijn weer beschermd, misschien moeten we weer even een gezamenlijke actie tegen hem doen?
Heb net een stadion geslooptquote:Op woensdag 18 november 2009 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een bouw een fabriek, als iemand nou ff een bonus van hem sloopt
Isnt enough spacequote:
Ik kreeg enkele kaartjes later een fabriek, dus heb het stadion zogezegd vervangen door een fabriekquote:
Die is nu vrij zonder bonus gebouw ejn bebouwd met 50000¤ huisjesquote:
Nee joh, daar staan geen 50k huisjes, alleen de wat duurdere torens staan daar.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is nu vrij zonder bonus gebouw ejn bebouwd met 50000¤ huisjes
Ik bedoel dat hij die gaten heeft gedichtquote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef lump het volgende:
[..]
Nee joh, daar staan geen 50k huisjes, alleen de wat duurdere torens staan daar.
Leuke straat voor een beginner, maar wat doet die fabriek daar?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
Mooie straat hea:
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#47613987z529412104
Een of ander malloot daar neergezetquote:Op woensdag 18 november 2009 15:41 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Leuke straat voor een beginner, maar wat doet die fabriek daar?
SCORPIONROSEquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wie zijn we aan het irriteren qua platwalsen en fabrieken?
Zal ik dan maar een klein straatje kopen? LOLquote:Op woensdag 18 november 2009 20:55 schreef bibaboerderij het volgende:
Phew. Dat heb k vanaf het begin gespeeld. N week of 3 en k had n fortuin. Maar toen haperde sommige functie's nog. (+ dat het spel soms er traaaaag was)Dus kapte ik er mee.
![]()
Nu wilde ik hem laten verlopen. 3 weken niets gedaan, maar mijn account bestond nog steeds.. Suggesties?![]()
Ik heb nu alles voor n goedkoop straatje van een mede speler geboden. Als die niet reageert, bied ik wel op een van jullie kleine straatjes.
Koop maar 1 van mijn straatjes alsjeblieftquote:Op woensdag 18 november 2009 20:55 schreef bibaboerderij het volgende:
Phew. Dat heb k vanaf het begin gespeeld. N week of 3 en k had n fortuin. Maar toen haperde sommige functie's nog. (+ dat het spel soms er traaaaag was)Dus kapte ik er mee.
![]()
Nu wilde ik hem laten verlopen. 3 weken niets gedaan, maar mijn account bestond nog steeds.. Suggesties?![]()
Ik heb nu alles voor n goedkoop straatje van een mede speler geboden. Als die niet reageert, bied ik wel op een van jullie kleine straatjes.
Ja er zijn best veel cheaters, maar de echt grote cheaters worden er toch wel regelmatig uitgehaald.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef bibaboerderij het volgende:
@ mareke Ik zou best willen. Maar er staat nog steeds dat ik niets met de straten kan doen, omdat deze in een ouder bod gebruikt worden... Dus neem k de moeite soms nog s te chekken, maar verwacht ik niet veel.Maar ik onthoud het
![]()
Daarnaast: Zijn er niet onzetten veel cheaters? De eerste versie is destijds gestopt om deze reden. Maar sommige deelnemers kregen hun vermogen wel erg snel
Als iemand je overbied krijg je toch gewoon je geld terugquote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef Marreke het volgende:
[..]
Ja er zijn best veel cheaters, maar de echt grote cheaters worden er toch wel regelmatig uitgehaald.
Langere straten zijn bijna niet meer te koop van de bank. Je moet via de straathandel 10B betalen voor een straat van 10M en als iemand je overbiedt ben je je geboden geld nog kwijt ook :-(
Maar we houden de moed erin :-)
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef Marreke het volgende:
Zullen we uitproberen? Ik heb Anna Frankstraat, is een heel klein straatje. Iemand doet een bod, daarna overbiedt een ander, kijken wat er gebeurt.
ik koop hem wel weer terug, gaat me niet om het geld
Grtz,
happydog
Ik vond gisteren dat een Nederlandse top 10 speler ook een valsspeler/multi-accounter is. Albert63. Dus ook bij de groten zitten valsspelers.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef Marreke het volgende:
[..]
Ja er zijn best veel cheaters, maar de echt grote cheaters worden er toch wel regelmatig uitgehaald.
Langere straten zijn bijna niet meer te koop van de bank. Je moet via de straathandel 10B betalen voor een straat van 10M en als iemand je overbiedt ben je je geboden geld nog kwijt ook :-(
Maar we houden de moed erin :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |