Beetje kort door de bocht hequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vond net toevallig deze gebruiker
http://fotoboek.fok.nl/djkoelkast
Die heeft dus een straat ergens in gemeente den helder
ik weet bijna wel zeker dat het hem is aangezien hij ook in den helder woont
Wie noemt zich nou djkoelkastquote:
Ow wacht, je bedoelt dat die dezelfde gebruikersnaam heeft als die gast in dat spel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie noemt zich nou djkoelkast
dat kan geen toeval zijn
en hij heeft bijna heel julianadorp...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow wacht, je bedoelt dat die dezelfde gebruikersnaam heeft als die gast in dat spel.
Dan is de kans groot ja.
Ik heb ff getest, je moet gewoon naar monopolycitystreets.comquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef Marreke het volgende:
kan iemand me vertellen waar je een script in je browser plakt?
bijvoorbeeld deze: javascript:MCS.map().setMapType(G_HYBRID_MAP);
Moet je eerst inloggen en dan helemaal achteraan plakken? Heb het op diverse manieren geprobeerd, maar er verandert niets op mijn map
ok als ik ga bebouwen zal ik mijn kanskaarten ervoor gebruikenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef lump het volgende:
Scorpionrose heeft weer geld en bijna al zijn straten zijn weer beschermd, misschien moeten we weer even een gezamenlijke actie tegen hem doen?
Heb net een stadion geslooptquote:Op woensdag 18 november 2009 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een bouw een fabriek, als iemand nou ff een bonus van hem sloopt
Isnt enough spacequote:
Ik kreeg enkele kaartjes later een fabriek, dus heb het stadion zogezegd vervangen door een fabriekquote:
Die is nu vrij zonder bonus gebouw ejn bebouwd met 50000¤ huisjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |