Ik zal hem ook eens gaan saboteren...quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Ik zit er over te denken om er inderdaad maar mee te stoppen, want die gast is elke nacht zo fanatiek. Ik zou zo'n 190 miljoen binnen kunnen krijgen, maar aangezien 3 van de 5 straten zijn gesaboteerd blijft er niks meer van over
[..]
Thanx.![]()
Gewoon zelf ook fanatiek doorspelen en mocht je een kanskaart krijgen die dan op een straat zetten die gesabotteerd is en dan krijg je ook weer huur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Ik zit er over te denken om er inderdaad maar mee te stoppen, want die gast is elke nacht zo fanatiek. Ik zou zo'n 190 miljoen binnen kunnen krijgen, maar aangezien 3 van de 5 straten zijn gesaboteerd blijft er niks meer van over
[..]
Thanx.![]()
Ja daar ben ik ook druk doende mee. Ik wacht op bonus kanskaarten en op sloop kaarten. Maar dat duurt soms een straffe periode. Gisteren had ik 3 fabrieken bij mezelf gesloopt en uiteindelijk 3 parken gebouwd, maar ik geloof dat alle parken alweer weg zijn en er weer fabrieken voor terug gekomen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gewoon zelf ook fanatiek doorspelen en mocht je een kanskaart krijgen die dan op een straat zetten die gesabotteerd is en dan krijg je ook weer huur.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef lump het volgende:
Wat vreemd...SCORPIONROSE mist opeens 8 bonusgebouwen en nog wat gebouwen van 15 miljoen en hij loopt ook nog eens 106miljoen aan huur inkomsten mis.. Hé wat rot voor hem
![]()
Ligt aan je inkomen. Als je een hoog inkomen hebt dun bouw je dus meer dan iemand met een laag inkomen. Dus wordt de kans op de kanskaarten ook groter. Maar er zit verder geen logica ofzo in.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Sandyman het volgende:
[..]
![]()
![]()
/edit
Vraag, hoe kom je zo snel aan zoveel slopers?
Dat had ik een paar reacties boven je ook al verteldquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Glenn. het volgende:
Mensen even ter informatie:
Om weer inkomsten te krijgen van een straat die vol staat met sabotatie materiaal ( gevangenis, riool instalatie etc. ) hoef je maar 1 bonusgebouw erop te zetten en het effect van ALLE negatieve gebouwen word ongedaan gemaakt. Als je dus slim zet je laat op de avond een bonusgebouw op je straat en je hebt weer inkomsten
Ik heb het net gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Glenn. het volgende:
Mensen even ter informatie:
Om weer inkomsten te krijgen van een straat die vol staat met sabotatie materiaal ( gevangenis, riool instalatie etc. ) hoef je maar 1 bonusgebouw erop te zetten en het effect van ALLE negatieve gebouwen word ongedaan gemaakt. Als je dus slim zet je laat op de avond een bonusgebouw op je straat en je hebt weer inkomsten
Van mij nog 1 erbijquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Sandyman het volgende:
[..]
![]()
![]()
/edit
Vraag, hoe kom je zo snel aan zoveel slopers?
ik heb 2 straten die weg mogen voor een goed bod, 1 van 3,8 mil en 1 van 3,4!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Als iemand nog een kale straat van ong. 3 mil weet ergens midden in een stad..![]()
Wat is je naam?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:54 schreef lump het volgende:
[..]
ik heb 2 straten die weg mogen voor een goed bod, 1 van 3,8 mil en 1 van 3,4!
lolzquote:
Haha, supermooi. Lachend achter mijn pc hier. Ook al heeft hij volgens mij een nieuw account aan gemaakt (geitje123), want die is niveau 1, net begonnen en heeft al meerdere gebouwen van mij kapot gemaakt en fabrieken neergezet. Op al mijn straten staan nu fabriekenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
SCORPIONROSE loopt nu 110 mil p/d mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |