Klopt als een bus.quote:Op zondag 15 november 2009 18:32 schreef Barney_Stinson het volgende:
Begint morgen de uitzending van Giel uit Afghanistan dus?
Waarom is hij er nou weer niet dan?quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
En Stenders is er niet maar wel Timur Perlin !
Geen ideequote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom is hij er nou weer niet dan?
DomienFM (het station waar NIEMAND naar luistert... behalve JIJ!) is altijd live, en anders simpelweg offline.quote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Againzender het volgende:
Ik heb de stream van DomienFM maar eens opgezet, geen idee of het nu live is, maar in ieder geval Bruce
Is livequote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Againzender het volgende:
Ik heb de stream van DomienFM maar eens opgezet, geen idee of het nu live is, maar in ieder geval Bruce
ik vroeg mij even af of er als ze er niet waren gewoon muziek draaien, maar was ondertussen duidelijk dat ze uitzenden nuquote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DomienFM (het station waar NIEMAND naar luistert... behalve JIJ!) is altijd live, en anders simpelweg offline.
en er is een topic:quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Is live![]()
Wil je ook luisteren? DomienFM of luister via je mobiel
quote:21:26| David Guetta Ft. Kelly Rowland - When Love Takes Over
21:18| Michael Jackson - Give In To Me
Groeten aan Geert gedaan?quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef Brennel het volgende:
Zoooo.
* Brennel is net terug uit Venlo.
Ik heb een rotje in z'n brievenbus gegooid.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:49 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb een rotje in z'n brievenbus gegooid.
Ben ook erg benieuwd! Geloof dat we 7 dec horen wie het GH in mag. 6 dec begin opbouw GHquote:Op zondag 15 november 2009 21:58 schreef themauster het volgende:
Morgen dus meer bekend over het Glazen huis ben erg benieuwd
Knalfuif dusquote:Op zondag 15 november 2009 21:49 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb een rotje in z'n brievenbus gegooid.
Heb er erg zin in, eindelijk in mijn eigen provinciequote:Op zondag 15 november 2009 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd! Geloof dat we 7 dec horen wie het GH in mag. 6 dec begin opbouw GH
Preciesquote:
Zeer zekerquote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb er erg zin in, eindelijk in mijn eigen provincieZal er veel te vinden zijn
Oeh, dat is best wel lang reizen inderdaad. Zal inderdaad wel eens druk kunnen worden, maar vast ook wel erg leukquote:Op zondag 15 november 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
Ik kan ook bijna niet wachten.
Zou graag in het weekend op en neer naar Groningen willen gaan maar da's bij elkaar ongeveer 5 uur onderweg en topdrukte, dus waarschijnlijk wordt het veel 101-tv kijken. Toch, altijd leuk.
Gaan we nog meeten Hans? Pizzatje eten op de Poele of Peperstraat?quote:Op zondag 15 november 2009 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer zeker. Denk weinig posts in deze topic reeks tijdens SR. Ook voor het eerst trouwens
Ik ga ervan uit dat het op 101tv komt, of ik bedoel, het Etalagekanaal! Ohhhh sorry die bedoel ik. Het etalagekanaal van (in mijn geval) Ziggo.quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat is best wel lang reizen inderdaad. Zal inderdaad wel eens druk kunnen worden, maar vast ook wel erg leuk. Komt het ook weer op 101tv? Beter!
Voor mij zou het 2 uur met de auto, of 3,5 uur met de trein zijn. Ook niet echt een optie dus...quote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef Cee het volgende:
Heb nog even gecheckt, met de auto = Groningen 2,5 uur rijden, zonder files.
Met de trein = Groningen 3,5 uur reizen (heen).
Vanaf Amsterdam Centraal negen kwartier tot 2,5 uur verschil, iets langer als ik vanaf Sloterdijk 'direct' naar Groningen afreis.quote:Op zondag 15 november 2009 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij zou het 2 uur met de auto, of 3,5 uur met de trein zijn. Ook niet echt een optie dus...
Jammer dat ze het niet hier in de buurt houden. Ik had het liever in Leiden, Haarlem of Amsterdam gehad.
M'n moeder heeft onlangs bij het Kruidvat een 2-persoons-treinkaartje gekocht dat geldig is door heel Nederland, we gaan die een keer gebruiken om "ergens naar toe te gaan, heel ver, gewoon lekker treinen, en dan heeeeeel ver, waar we nog nooit geweest zijn."quote:Op zondag 15 november 2009 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij zou het 2 uur met de auto, of 3,5 uur met de trein zijn. Ook niet echt een optie dus...
Jammer dat ze het niet hier in de buurt houden. Ik had het liever in Leiden, Haarlem of Amsterdam gehad.
Zijn de kaarten op de 21e ook geldig?quote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder heeft onlangs bij het Kruidvat een 2-persoons-treinkaartje gekocht dat geldig is door heel Nederland, we gaan die een keer gebruiken om "ergens naar toe te gaan, heel ver, gewoon lekker treinen, en dan heeeeeel ver, waar we nog nooit geweest zijn."
Nou, Groningen is dus een optie.![]()
(Maar niet voor SR denk ik)
Pizza altijd primaquote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaan we nog meeten Hans? Pizzatje eten op de Poele of Peperstraat?
Vorig jaar heb ik het volgens mij ook voor een groot deel via de tv kunnen zien. Ziggo preview kanaal, oid. Neem aan dat OOG TV / RTV Noord ook wel wat beelden mag doorprikken. Via de TV vond ik het altijd erg leuk om te volgenquote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het op 101tv komt, of ik bedoel, het Etalagekanaal! Ohhhh sorry die bedoel ik. Het etalagekanaal van (in mijn geval) Ziggo.![]()
Werkt verslavend, zo'n Glazen Huis-bezoek, ik ben vorig jaar 3 keer wezen kijken, gewoon dat hele sfeertje daar, zo gezellig, hopelijk weten ze dat dit jaar ook zo te pakken te krijgen.
Gezellig!quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef Barney_Stinson het volgende:
Misschien dat ik nog wel even ga kijken in Groningen, lijkt me wel een keer leuk.
Ik denk 't wel.quote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn de kaarten op de 21e ook geldig?
Voor mij is 't met de ZuidTangent naar Schiphol en vanaf daar de rechtstreekse intercity naar Groningen. Qua overstappen valt het dus wel heel erg mee.quote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam Centraal negen kwartier tot 2,5 uur verschil, iets langer als ik vanaf Sloterdijk 'direct' naar Groningen afreis.
Zaterdag ben ik bij de zuiderburen, zondag ga ik uit principe nooit uit.
Verder moet ik ook reservegeld hebben om de alternatief, Q-Liner 315 te gebruiken. Safety first, en bovendien weet je nooit wat er allemaal kan gebeuren op het spoor.
In ieder geval heb ik vorige week Amsterdam-Groningen veilig weten af te leggen.
Jij bofkont!quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Barney_Stinson het volgende:
Helemaal vanuit Twente richting Groningen
Maar dan ben je ook wel direct in de tofste stad van Nederlandquote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Barney_Stinson het volgende:
Helemaal vanuit Twente richting Groningen
Vorige week moest ik me een ongeluk rennen om vanuit Groningen op Amersfoort de IC naar Amsterdam te halen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij is 't met de ZuidTangent naar Schiphol en vanaf daar de rechtstreekse intercity naar Groningen. Qua overstappen valt het dus wel heel erg mee.
Huh ligt Amsterdam in Groningen?quote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook wel direct in de tofste stad van Nederland![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 23:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Huh ligt Amsterdam in Groningen?
Amsterdam is eigenlijk het centrum van.... uhmmmmmm....quote:Op zondag 15 november 2009 23:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Huh ligt Amsterdam in Groningen?
Twee keer overstappen, dan ben je er zo.quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
Ik zal niet naar SR gaan in Grunn, te veel tijd kost het om er heen te gaan. De Haag was nog te doen, maar dit.
quote:Op maandag 16 november 2009 08:06 schreef DaMook het volgende:
Ben ik er weer eens is er verder niemand.
Ik moet slaperig wordenquote:Op maandag 16 november 2009 08:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..].
We moeten wakker worden. Goeiemorgen trouwens.
Zaterdagavond was er Kwekfestijn, de opening van het carnaval hier in Den Bosch (Oeteldonk) . Ik mocht in de regiewagen zitten en voor de titels zorgen. Wat'n ervaring
Rock & Rollquote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
We Built This City.
Ik vind hem nu beter dan in nl. Kan ook komen doordat hij nu publiek heeft, geeft toch een soort van interactiequote:Op maandag 16 november 2009 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan zit je in Uruzgan en dan nog precies hetzelfde doen. Flikker toch es op met dat Volkomen kut-gedoe
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:50 schreef themauster het volgende:
Ik heb zojuist de coordinatie gekregen van mijn baas voor een actie voor het Glazen huis hier in Groningen
Beiden. De ene is al afgerond, en met de andere ben ik nu bezig (voor zover mogelijk door wat technische problemen).quote:Op maandag 16 november 2009 11:13 schreef themauster het volgende:
Wat is het hier rustig op de maandagmorgenIedereen hard aan het werk of aan het uitslapen?
Bedankt voor de informatie. Hoef ik alweer niet zinloos te zappen.quote:
hij is niet ziek geloof ik,was namelijk gister al bekendquote:Op maandag 16 november 2009 11:58 schreef broer het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Hoef ik alweer niet zinloos te zappen.
(Die Stenders is nogal eens ziek, de laatste tijd.)
O? Dat was toch niet aangekondigd? Zou het nou eindelijk zo zijn dat hij 'van de leiding' niet meer mag?quote:
Hij is toch ook met Radio 2 bezig? Wellicht dat dat wat concreter begin te worden o.i.d.quote:Op maandag 16 november 2009 12:14 schreef broer het volgende:
[..]
O? Dat was toch niet aangekondigd? Zou het nou eindelijk zo zijn dat hij 'van de leiding' niet meer mag?
Dat is wel het andere uiterste. Ik dacht dat hij, bijvoorbeeld als straf voor belediging van de Megahit, twee weken geschorst zou zijn. Maar zo wild is het misschien inderdaad allemaal niet meer.quote:Op maandag 16 november 2009 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij is toch ook met Radio 2 bezig? Wellicht dat dat wat concreter begin te worden o.i.d.
Rob kondigt wel vaker iets niet aan.quote:Op maandag 16 november 2009 12:14 schreef broer het volgende:
[..]
O? Dat was toch niet aangekondigd? Zou het nou eindelijk zo zijn dat hij 'van de leiding' niet meer mag?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste. Ik dacht dat hij, bijvoorbeeld als straf voor belediging van de Megahit, twee weken geschorst zou zijn. Maar zo wild is het misschien inderdaad allemaal niet meer.
Kan ook vanaf morgen Veenstra vreetvermaak worden he, veenstra kon vandaag niet vanwege een presentatiequote:Op maandag 16 november 2009 12:24 schreef Sirolf het volgende:
Aha, Rob is de komende 2 weken op vakantie. In totaal dus 8 keer Timur de komende weken.
Zit wat in. We zullen zien wat het gaat worden.quote:Op maandag 16 november 2009 12:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Kan ook vanaf morgen Veenstra vreetvermaak worden he, veenstra kon vandaag niet vanwege een presentatie
Al een tijdje toch?quote:Op maandag 16 november 2009 13:03 schreef Dichterbijer het volgende:
En de nieuwe website is live: http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_homepage
Die is er al een paar dagen op die manier hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 13:03 schreef Dichterbijer het volgende:
En de nieuwe website is live: http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_homepage
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 16 november 2009 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:ik volg @3fmfan, die schijnt toch meestal het laatste nieuws te hebben over 3FM
Ow, dus dat logo wat nu in de header staat is niet HET logo....quote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er al een paar dagen op die manier hoor.
Later vandaag zal ook het officieele logo in de header worden toegevoegd.
Hm,. dan beginnen ze een halve dag eerder?quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef themauster het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/17922
Een dag langer Serious request
Ik denk het wel Vrijdagavond ipv zaterdagmorgenquote:Op maandag 16 november 2009 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm,. dan beginnen ze een halve dag eerder?
Op Primetime op vrijdagavond het huis in... lijkt mij een goede zetquote:Op maandag 16 november 2009 13:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk het wel Vrijdagavond ipv zaterdagmorgen
Psiesquote:Op maandag 16 november 2009 13:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Op Primetime op vrijdagavond het huis in... lijkt mij een goede zet
quote:Elger van der Wel:
Dagelijks 19:00 uur Serious Request TV met Patrick Lodiers, Sander Lantinga, Winfried Baaijens, Filemon en Nicolette op Nederland 3 bij BNN en NOS.
quote:24 uur per dag live op 101.TV en mobiele applicatie, ook voor de iPhone. Overdag op Nederland 1, 's nachts op Nederland 3.
Site weer vol achtergronden, filmpjes, livestream en veiling.
School TV heeft lespakket gemaakt over Serious Request en malaria. Gratis beschikbaar op internet.
Zojuist ook hier bekend gemaakt. Actie duurt 12 uur langer. Het wordt daardoor nog zwaarder voor de dj's. Het wordt daar ook nog spartaanser. Er komt geen sapkok meer, ze krijgen hun sapjes via een luikje.
Vrijdag 18 december vanaf 16:00 uitzendingen vanuit het huis. Deur gaat om 19:00 uur op slot.
Dit jaar gaan de dj's oppassen op baby's!
Baby te Huur?quote:Elger van der Wel:
Ouders kunnen zich aanmelden via internet, er moet uiteraard betaald worden.
Alle bekende acties zoals Suprise Camper, Veiling TV, workshops, huiskamerconcerten etc. keren terug.
7 december worden de dj's bekend gemaakt!
das wel jammer inddquote:
Eerste bedrag is opgehaald door studenten die meubels hebben geveild: 2700 euro!
Echt wel! begin er nu echt zin in te hebben al had ik dat al een beetje sinds het bekend is dat het hier in Groningen isquote:Op maandag 16 november 2009 14:27 schreef 3FMaster het volgende:
Nieuws rond SR. Begint nu toch echt!
Idd. Wond me op twitter al erover op. Ik gedraag me al 31 jaar prima. Waar mag ik op vakantie op kosten van de belastingbetalerquote:Op maandag 16 november 2009 14:43 schreef TheZapster het volgende:
Dit land is echt gek geworden. De Baarsjes stuurt reljeugd naar New York
Ik zit ook niet zo erop te wachten eerlijk gezegd. Maar goed, alles voor 't geldquote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef themauster het volgende:
Ekdom die geen zin heeft in die baby,s
quote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef Vlindur het volgende:
Mijn baby komt er niet hoor, dan weten jullie dat vast
Inderdaad. Net trouwens als dat nieuwe nummer van Kane.quote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
d( i )rect maar wat eten..
Stom nummer trouwens..
Ze beginnen niet een hele dag eerder, maar 12 uur. Het huis gaat dus op vrijdagavond om 19.00 uur op slot.quote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef cheese. het volgende:
Misschien een hele slechte theorie.
Maar het lijkt mij, dat als ze bij 3FM een dag eerder beginnen, om 9 uur het huis op slot gaat.
Dan moet het wel zo zijn, dat Michiel en Gerard er ingaan.
Ekstra Weekend.![]()
Sorry, het moest 19 uur zijn,quote:Op maandag 16 november 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze beginnen niet een hele dag eerder, maar 12 uur. Het huis gaat dus op vrijdagavond om 19.00 uur op slot.
En dan begint?quote:Op maandag 16 november 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze beginnen niet een hele dag eerder, maar 12 uur. Het huis gaat dus op vrijdagavond om 19.00 uur op slot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Heb je Queen nog gehoord dan?quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef -Hans- het volgende:
Veel overleg gehad vandaag over van alles en nog wat (meestal wel leuk), maar heb de laatste ontwikkelingen m.b.t. het GH nu net ook gelezen. Leuk! Kan niet wachten
Nope, helaas gemist !quote:
Zou leuk zijnquote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
Yay nu wel een shift draaien hopelijk, vorig jaar kon ik niet.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:06 schreef borisz het volgende:
1 nummer van Tori Amos in de top2000.
quote:Op maandag 16 november 2009 14:27 schreef 3FMaster het volgende:
Nieuws rond SR. Begint nu toch echt!
Ziet er toch netjes uit !quote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef MarijeH het volgende:
Hallo,Tentamenweek is voorbij en mijn eerste cijfers zijn binnen.
Fiscale aangifte: 8![]()
Jaarrekening: 9![]()
Investeren en financieren: 6Had ik hoger verwacht. Kon een opdracht niet maken want toetstijd was voorbij, daardoor heb ik zeker 1 punt verloren. Maar dit is ook mijn eigen schuld.
de zelfde reden dat er bij 3 voor 12 , discussie gevoerd wordt. er schijnt behoefte voor te zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
Waarom bestaat er zoiets als het nieuws en reclame voor en na het nieuws dus 20 minuten gelul en en en en ik wil muziek. Luister niet voor niets radio. Anders ga ik wel op nu.nl kijken.
In het topic staan ook een paar hele lovende recensies van o.a. Oorquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:45 schreef alors het volgende:
Nog mensen heengeweest gisteravond?
Eerste keer Paradiso voor mij, wat mooi maar kleiner dan ik had gedacht. Niet negatief hoor, hoe kleiner hoe beter. Veeeeel meisjesHad ik wel gedacht, maar toch de verhouding liep behoorlijk scheef. Het eerste voorprogramma vond ik echt tof, Will and The People, wat een helden
![]()
Tweede vond ik persoonlijk wat minder, een beetje gewoontjes, kwalitatief wel goed.
En toen Paolo, ik vond het echt supergoed! En hij deed Time To Pretend![]()
![]()
Ik had het idee dat veel mensen de cover van Calexico, Alone Again Or niet kenden, maar ik vond hem echt tofGoed stel muzikanten eromheen ook
Jammer dat hij Tricks of the Trade maar zo half deed. Maar verder vond ik elk nummer stuk voor stuk goed
Absoluut voor herhaling vatbaar
RTL 4 gaat nu searching for mj uitzendenquote:Op maandag 16 november 2009 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zomaar het idee dat 1 of andere mickael jackson plaat op nummer 1 komt dit jaar
ik hoorde het jah...diep triestquote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
RTL 4 gaat nu searching for mj uitzenden
Ik zit ook van ongeduld heen en weer te wippen als een kabouter op een paddestoel rood met witte stippen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Spannend! Zometeen weer een nieuwe Kabouter Wesley
Van deze had ik het stripverhaaltje al gelezen. Wel lekker flauw, maar ik mist het geschreeuw van Kabouter Wesley.quote:
Don't you forget about me...quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit ook van ongeduld heen en weer te wippen als een kabouter op een paddestoel rood met witte stippen.
yeahhhhh
En daarna even een top 2000 lijstje samenstellen.
De Kabouter was veel te aardig en blij.quote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef gerbenp het volgende:
Hoe was Kabouter Wesley? Lag ff te slapen.
Ik vond deze juist wel aardig, beter dan die van vorige week. De beste blijft echter Extra Neushoorn!quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
De Kabouter was veel te aardig en blij.Ik vond het de minste tot nu toe. Hij ging foto's inzenden naar de krant van een eend die uit een UFO kwam.
Nou dan weet je 't wel.
waar waar waarquote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Brennel het volgende:
Morgen huisje bezichtigen... spannend!
En dit blijft gewoon heerlijkdoodzonde dat het geen MH is geworden.
Leuk Brennel !quote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Brennel het volgende:
Morgen huisje bezichtigen... spannend!
En dit blijft gewoon heerlijkdoodzonde dat het geen MH is geworden.
Iets meer noordoostelijker.quote:
In 10 min. gepiept dankzij het lijstje van 2004. Paar aanvullingen, vrije keuzes erbij und fertig ist Onkel Sersjee!quote:Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 10CC - I'm not in love
2 ABBA - The day before you came
3 Beach Boys - God only knows
4 Beatles - Fool on the hill
5 Bruce Springsteen - Badlands
6 Bryan Adams - Summer of '69
7 Crowded House - Better be home soon
8 Four Tops - Walk away Renee
9 Greenfield & Cook - Only lies
10 Joe Jackson - Be my number two
11 Metallica - One
12 R.E.M. - The one I love
13 Rod Stewart - Maggie May
14 U2 - With or without you
15 Wim Sonneveld - Het dorp
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
2 Smokey Robinson & the Miracles - Tracks of my tears
3 Johan - Day is done
4 Vampire Weekend - M79
5 Fleet Foxes - Tiger mountain peasant song
Zou ik jouw buurvrouw mogen worden dan?quote:
Als je niet teveel lawaai maakt wel hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zou ik jouw buurvrouw mogen worden dan?
Ik moet je teleurstellen (of blij maken?), zóveel noordoostelijker is het nietquote:Op maandag 16 november 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je niet teveel lawaai maakt wel hoor.
Ben wel een beetje teleurgesteld hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen (of blij maken?), zóveel noordoostelijker is het niet
Ik weet het... het is dat ik eruit moet, anders was ik hier lekker blijven zitten. Maar ik moet welquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben wel een beetje teleurgesteld hoor. Maar geniet ervan want de fase erna is wel redelijk hectisch
.
Nu tijd voor een feestje?quote:
Moeten is wel minder natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik weet het... het is dat ik eruit moet, anders was ik hier lekker blijven zitten. Maar ik moet wel
Damn, ik wilde Tracks of my tears er ook in zetten maar m'n aanvullijstje was binnen no-time vol.quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Sersjee het volgende:
Hatsee.
[..]
In 10 min. gepiept dankzij het lijstje van 2004. Paar aanvullingen, vrije keuzes erbij und fertig ist Onkel Sersjee!
Het is een hel.quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, ik wilde Tracks of my tears er ook in zetten maar m'n aanvullijstje was binnen no-time vol.
Echt erg, de meest briljante, radio 2-vriendelijke juweeltjes staan er niet tussen maar wat vinden we wel in de lijst?
Høllenboer.
Ik herhaal:
Høllenboer.
Wat blijft die toch mooiquote:
Die vrije keuzes van jouquote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef borisz het volgende:
Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 Adiemus - Adiemus
2 Air - All I need
3 Bruce Springsteen - The river
4 Guns n' Roses - Sweet child o' mine
5 Jeff Wayne & Justin Hayward - The eve of the war
6 Jewel - Foolish games
7 Kate Bush - The man with the child in his eyes
8 Kraftwerk - Autobahn
9 Manu Chao - Me gustas tu
10 Phil Collins - In the air tonight
11 Queen - Innuendo
12 Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
13 Raymond van het Groenewoud - Liefde voor muziek
14 Tori Amos - Cornflake girl
15 Vaya Con Dios - Nah neh nah
1 Charly Lownoie & mental Theo - Wonderfull days
2 Party Animals - Have you ever been mellow?
3 DJ Paul Elstak - Rainbow in the sky
4 Tiesto - Traffic
5 Armin van Buuren - Burned with Desire
Geniaal toch! lijkt me echt tof als die in de Top 2000 komenquote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vrije keuzes van jou!!!!
Heet je Rabbering toevallig?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef MarijeH het volgende:
Hallo,Tentamenweek is voorbij en mijn eerste cijfers zijn binnen.
Fiscale aangifte: 8![]()
Jaarrekening: 9![]()
Investeren en financieren: 6Had ik hoger verwacht. Kon een opdracht niet maken want toetstijd was voorbij, daardoor heb ik zeker 1 punt verloren. Maar dit is ook mijn eigen schuld.
Je kon ook vijf platen als vrije keuze opgeven jaquote:Ohja ik heb op de top 2000 gestemt.
Bedankt voor je deelname, je stem is nu bevestigd.
1 ABBA - The winner takes it all
2 Acda & De Munnik - Niet of nooit geweest
3 André Hazes - Bloed, zweet en tranen
4 Beach Boys - Barbara Ann
5 Bee Gees - Stayin' alive
6 Bee Gees - You win again
7 Billy Joel - The river of dreams
8 Billy Joel - Uptown girl
9 Boyzone - Love me for a reason
10 Boyzone - No matter what
11 Nick & Simon - Hoe lang
12 Nick & Simon - Kijk omhoog
13 Nick & Simon - Rosanne
14 Queen - Bicycle race
15 Skik - Op fietse
Zoals velen van jullie weten luister ik meer naar de piratenzenders dan naar de radio. jMet michiel luister ik wel. Ohja en Ekstra weekend. Dit is mijn selectie. Dit zijn ook de artiesten die als eerste in me opkwamen. Ik heb verder maar 1 keer op queen gestemt, maar dat deed ik extra. Toch vnd ik dat ik er een plaatje teveel in heb staan van Nick en Simon.
Borisz kon je ook op de vrije keuze stemmen?? Dat wist ik niet. Ik dacht dat je er maar 15 mocht kiezen.
*zet 3fm op*
Op Guus Meeuwis na mogen ze die van mij allemaal uitzendenquote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
Godmiljaar, dat duurde bijna 2 uur maar ik heb 'm hoor.
1 Chi Coltrane - Go like Elijah
2 Don Henley - The boys of summer
3 Electric Light Orchestra - Mr. Blue sky
4 Guus Meeuwis - Brabant
5 INXS - Never tear us apart
6 Janis Joplin - Me and Bobby mcGee
7 Johnny Logan - Hold me now
8 Mama Cass - Dream a little dream
9 Neil Diamond - Sweet Caroline
10 Queen - Love of my life
11 Queen - Somebody to love
12 Robbie Williams - Angels
13 Smokey Robinson & The Miracles - Tears of a clown
14 Take That - Back for good
15 U2 - One
1 Green Day - Time of your life (Good Riddance)
2 Michael Jackson - Man in the mirror
3 Coldplay - Fix you
4 Foo Fighters - Long road to ruin
5 Blur - The Universal
quote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vrije keuzes van jou!!!!
Heet je Rabbering toevallig?
Mensen die zeggen dat Bohemian Rhapsody afgezaagd is zijn net zo afgezaagd in hun uitspraken.quote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Veel Queen in de lijstjes. Goed bezig mensen !
Supertramp @ RegioFM. Wat een band
quote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook slapen, over dik 7 uur loopt de wekker weer te blèren![]()
Trustenquote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook slapen, over dik 7 uur loopt de wekker weer te blèren![]()
Niets aan toe te voegen! Al is BR neit mijn favo Queen liedje, maar briljant is de plaat welquote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat Bohemian Rhapsody afgezaagd is zijn net zo afgezaagd in hun uitspraken.![]()
(Alhoewel ze nog veel betere nummers hebben dan BR)
quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf ik toch nog even bij die andere zender hangen want daar zijn de Bee Gees op de horen
Geweldigquote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Daarna moet je deze versie eens luisteren:
![]()
![]()
Jammer dat ze niet meer bestaanquote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef Noortje. het volgende:
Jeremy's!Op Zwarte Cross hele tijd met de bassist zitten praten zonder dat ik het wist.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:07 schreef Brennel het volgende:
Ik geloof dat ik de enige ben die Kabouter Wesley niet grappig vind
Zeker aparte humor. Beetje plat en grof maar wel coolquote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef cheese. het volgende:
[..]
Vind het ook beetje aparte humor, misschien moet het leren waarderen.
Waar ik echt elke zondag als een gek op wacht, is.. DRAADSTAAL.quote:Op maandag 16 november 2009 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker aparte humor. Beetje plat en grof maar wel cool
David Gray wel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:46 schreef Sersjee het volgende:
Het is nog niet eens uitverkocht... Wat. De. Neuk.
Nou dat. Kolere.quote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef on_air het volgende:
Frick! Muse. Live. Time is Running Out. Hotdeng.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:18 schreef cheese. het volgende:
Eerste gedeelte hiervan:
http://www.nu.nl/column-d(...)laats-treiteren.html
Wat zeggen jullie ervan?
De Nico van Giel.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:19 schreef on_air het volgende:
En als ik toch geen kaartje win, dan maar aangeschaft, voor onze Johan.
Ik ook, maar sinds gisteren geniet De Pappenheimers de voorkeur.quote:Op maandag 16 november 2009 22:13 schreef cheese. het volgende:
[..]
Waar ik echt elke zondag als een gek op wacht, is.. DRAADSTAAL.
Heb ooit maar 1x een leuke aflevering gezien van draadstaal, daarna nooit meer leuk gevonden. de humor ligt mij niet zo.quote:Op maandag 16 november 2009 22:13 schreef cheese. het volgende:
[..]
Waar ik echt elke zondag als een gek op wacht, is.. DRAADSTAAL.
Dat soberder zal wel komen doordat mensen de afgelopen dagen nogal de indruk hadden dat het makkelijk zou zijn. In dat opzicht is het dus juist een goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:35 schreef rubbereend het volgende:
de vernieuwende plannen voor het Glazen huis vind ik maar nikskids erin
soberder
Nou dat mensen blijkbaar een slecht idee hebben wat het inhoudt is hun probleemquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat soberder zal wel komen doordat mensen de afgelopen dagen nogal de indruk hadden dat het makkelijk zou zijn. In dat opzicht is het dus juist een goede ontwikkeling.
laat ze lekker met de mensen bij en rond het huis bezig zijnquote:En dat babysitten is gewoon een leuke afwisseling op een tijdstip waar de afgelopen weinig gebeurde (midden op de dag).
Vind ik ook, Rabbering,Veenstra en Ekdom lijkt mij prima dit jaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou dat mensen blijkbaar een slecht idee hebben wat het inhoudt is hun probleem
Ik krijg hier zo'n Big Brother idee bij, het moet weer spectaculairder, weer vernieuwen.....
[..]
laat ze lekker met de mensen bij en rond het huis bezig zijn
Ik hoop trouwens dat Rab er weer in komthij viel vorig jaar echt positief op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |