Hij is toch ook met Radio 2 bezig? Wellicht dat dat wat concreter begin te worden o.i.d.quote:Op maandag 16 november 2009 12:14 schreef broer het volgende:
[..]
O? Dat was toch niet aangekondigd? Zou het nou eindelijk zo zijn dat hij 'van de leiding' niet meer mag?
Dat is wel het andere uiterste. Ik dacht dat hij, bijvoorbeeld als straf voor belediging van de Megahit, twee weken geschorst zou zijn. Maar zo wild is het misschien inderdaad allemaal niet meer.quote:Op maandag 16 november 2009 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij is toch ook met Radio 2 bezig? Wellicht dat dat wat concreter begin te worden o.i.d.
Rob kondigt wel vaker iets niet aan.quote:Op maandag 16 november 2009 12:14 schreef broer het volgende:
[..]
O? Dat was toch niet aangekondigd? Zou het nou eindelijk zo zijn dat hij 'van de leiding' niet meer mag?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste. Ik dacht dat hij, bijvoorbeeld als straf voor belediging van de Megahit, twee weken geschorst zou zijn. Maar zo wild is het misschien inderdaad allemaal niet meer.
Kan ook vanaf morgen Veenstra vreetvermaak worden he, veenstra kon vandaag niet vanwege een presentatiequote:Op maandag 16 november 2009 12:24 schreef Sirolf het volgende:
Aha, Rob is de komende 2 weken op vakantie. In totaal dus 8 keer Timur de komende weken.
Zit wat in. We zullen zien wat het gaat worden.quote:Op maandag 16 november 2009 12:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Kan ook vanaf morgen Veenstra vreetvermaak worden he, veenstra kon vandaag niet vanwege een presentatie
Al een tijdje toch?quote:Op maandag 16 november 2009 13:03 schreef Dichterbijer het volgende:
En de nieuwe website is live: http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_homepage
Die is er al een paar dagen op die manier hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 13:03 schreef Dichterbijer het volgende:
En de nieuwe website is live: http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_homepage
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 16 november 2009 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:ik volg @3fmfan, die schijnt toch meestal het laatste nieuws te hebben over 3FM
Ow, dus dat logo wat nu in de header staat is niet HET logo....quote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er al een paar dagen op die manier hoor.
Later vandaag zal ook het officieele logo in de header worden toegevoegd.
Hm,. dan beginnen ze een halve dag eerder?quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef themauster het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/17922
Een dag langer Serious request
Ik denk het wel Vrijdagavond ipv zaterdagmorgenquote:Op maandag 16 november 2009 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm,. dan beginnen ze een halve dag eerder?
Op Primetime op vrijdagavond het huis in... lijkt mij een goede zetquote:Op maandag 16 november 2009 13:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk het wel Vrijdagavond ipv zaterdagmorgen
Psiesquote:Op maandag 16 november 2009 13:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Op Primetime op vrijdagavond het huis in... lijkt mij een goede zet
quote:Elger van der Wel:
Dagelijks 19:00 uur Serious Request TV met Patrick Lodiers, Sander Lantinga, Winfried Baaijens, Filemon en Nicolette op Nederland 3 bij BNN en NOS.
quote:24 uur per dag live op 101.TV en mobiele applicatie, ook voor de iPhone. Overdag op Nederland 1, 's nachts op Nederland 3.
Site weer vol achtergronden, filmpjes, livestream en veiling.
School TV heeft lespakket gemaakt over Serious Request en malaria. Gratis beschikbaar op internet.
Zojuist ook hier bekend gemaakt. Actie duurt 12 uur langer. Het wordt daardoor nog zwaarder voor de dj's. Het wordt daar ook nog spartaanser. Er komt geen sapkok meer, ze krijgen hun sapjes via een luikje.
Vrijdag 18 december vanaf 16:00 uitzendingen vanuit het huis. Deur gaat om 19:00 uur op slot.
Dit jaar gaan de dj's oppassen op baby's!
Baby te Huur?quote:Elger van der Wel:
Ouders kunnen zich aanmelden via internet, er moet uiteraard betaald worden.
Alle bekende acties zoals Suprise Camper, Veiling TV, workshops, huiskamerconcerten etc. keren terug.
7 december worden de dj's bekend gemaakt!
das wel jammer inddquote:
Eerste bedrag is opgehaald door studenten die meubels hebben geveild: 2700 euro!
Echt wel! begin er nu echt zin in te hebben al had ik dat al een beetje sinds het bekend is dat het hier in Groningen isquote:Op maandag 16 november 2009 14:27 schreef 3FMaster het volgende:
Nieuws rond SR. Begint nu toch echt!
Idd. Wond me op twitter al erover op. Ik gedraag me al 31 jaar prima. Waar mag ik op vakantie op kosten van de belastingbetalerquote:Op maandag 16 november 2009 14:43 schreef TheZapster het volgende:
Dit land is echt gek geworden. De Baarsjes stuurt reljeugd naar New York
Ik zit ook niet zo erop te wachten eerlijk gezegd. Maar goed, alles voor 't geldquote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef themauster het volgende:
Ekdom die geen zin heeft in die baby,s
quote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef Vlindur het volgende:
Mijn baby komt er niet hoor, dan weten jullie dat vast
Inderdaad. Net trouwens als dat nieuwe nummer van Kane.quote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
d( i )rect maar wat eten..
Stom nummer trouwens..
Ze beginnen niet een hele dag eerder, maar 12 uur. Het huis gaat dus op vrijdagavond om 19.00 uur op slot.quote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef cheese. het volgende:
Misschien een hele slechte theorie.
Maar het lijkt mij, dat als ze bij 3FM een dag eerder beginnen, om 9 uur het huis op slot gaat.
Dan moet het wel zo zijn, dat Michiel en Gerard er ingaan.
Ekstra Weekend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |