quote:Elger van der Wel:
Eerste bedrag is opgehaald door studenten die meubels hebben geveild: 2700 euro!
Echt wel! begin er nu echt zin in te hebben al had ik dat al een beetje sinds het bekend is dat het hier in Groningen isquote:Op maandag 16 november 2009 14:27 schreef 3FMaster het volgende:
Nieuws rond SR. Begint nu toch echt!
Idd. Wond me op twitter al erover op. Ik gedraag me al 31 jaar prima. Waar mag ik op vakantie op kosten van de belastingbetalerquote:Op maandag 16 november 2009 14:43 schreef TheZapster het volgende:
Dit land is echt gek geworden. De Baarsjes stuurt reljeugd naar New York
Ik zit ook niet zo erop te wachten eerlijk gezegd. Maar goed, alles voor 't geldquote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef themauster het volgende:
Ekdom die geen zin heeft in die baby,s
quote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef Vlindur het volgende:
Mijn baby komt er niet hoor, dan weten jullie dat vast
Inderdaad. Net trouwens als dat nieuwe nummer van Kane.quote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
d( i )rect maar wat eten..
Stom nummer trouwens..
Ze beginnen niet een hele dag eerder, maar 12 uur. Het huis gaat dus op vrijdagavond om 19.00 uur op slot.quote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef cheese. het volgende:
Misschien een hele slechte theorie.
Maar het lijkt mij, dat als ze bij 3FM een dag eerder beginnen, om 9 uur het huis op slot gaat.
Dan moet het wel zo zijn, dat Michiel en Gerard er ingaan.
Ekstra Weekend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |