Ik denk 't wel.quote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn de kaarten op de 21e ook geldig?
Voor mij is 't met de ZuidTangent naar Schiphol en vanaf daar de rechtstreekse intercity naar Groningen. Qua overstappen valt het dus wel heel erg mee.quote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam Centraal negen kwartier tot 2,5 uur verschil, iets langer als ik vanaf Sloterdijk 'direct' naar Groningen afreis.
Zaterdag ben ik bij de zuiderburen, zondag ga ik uit principe nooit uit.
Verder moet ik ook reservegeld hebben om de alternatief, Q-Liner 315 te gebruiken. Safety first, en bovendien weet je nooit wat er allemaal kan gebeuren op het spoor.
In ieder geval heb ik vorige week Amsterdam-Groningen veilig weten af te leggen.
Jij bofkont!quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Barney_Stinson het volgende:
Helemaal vanuit Twente richting Groningen
Maar dan ben je ook wel direct in de tofste stad van Nederlandquote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Barney_Stinson het volgende:
Helemaal vanuit Twente richting Groningen
Vorige week moest ik me een ongeluk rennen om vanuit Groningen op Amersfoort de IC naar Amsterdam te halen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij is 't met de ZuidTangent naar Schiphol en vanaf daar de rechtstreekse intercity naar Groningen. Qua overstappen valt het dus wel heel erg mee.
Huh ligt Amsterdam in Groningen?quote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook wel direct in de tofste stad van Nederland![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 23:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Huh ligt Amsterdam in Groningen?
Amsterdam is eigenlijk het centrum van.... uhmmmmmm....quote:Op zondag 15 november 2009 23:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Huh ligt Amsterdam in Groningen?
Twee keer overstappen, dan ben je er zo.quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
Ik zal niet naar SR gaan in Grunn, te veel tijd kost het om er heen te gaan. De Haag was nog te doen, maar dit.
quote:Op maandag 16 november 2009 08:06 schreef DaMook het volgende:
Ben ik er weer eens is er verder niemand.
Ik moet slaperig wordenquote:Op maandag 16 november 2009 08:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..].
We moeten wakker worden. Goeiemorgen trouwens.
Zaterdagavond was er Kwekfestijn, de opening van het carnaval hier in Den Bosch (Oeteldonk) . Ik mocht in de regiewagen zitten en voor de titels zorgen. Wat'n ervaring
Rock & Rollquote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
We Built This City.
Ik vind hem nu beter dan in nl. Kan ook komen doordat hij nu publiek heeft, geeft toch een soort van interactiequote:Op maandag 16 november 2009 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan zit je in Uruzgan en dan nog precies hetzelfde doen. Flikker toch es op met dat Volkomen kut-gedoe
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:50 schreef themauster het volgende:
Ik heb zojuist de coordinatie gekregen van mijn baas voor een actie voor het Glazen huis hier in Groningen
Beiden. De ene is al afgerond, en met de andere ben ik nu bezig (voor zover mogelijk door wat technische problemen).quote:Op maandag 16 november 2009 11:13 schreef themauster het volgende:
Wat is het hier rustig op de maandagmorgenIedereen hard aan het werk of aan het uitslapen?
Bedankt voor de informatie. Hoef ik alweer niet zinloos te zappen.quote:
hij is niet ziek geloof ik,was namelijk gister al bekendquote:Op maandag 16 november 2009 11:58 schreef broer het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Hoef ik alweer niet zinloos te zappen.
(Die Stenders is nogal eens ziek, de laatste tijd.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |