Klopt als een bus.quote:Op zondag 15 november 2009 18:32 schreef Barney_Stinson het volgende:
Begint morgen de uitzending van Giel uit Afghanistan dus?
Waarom is hij er nou weer niet dan?quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
En Stenders is er niet maar wel Timur Perlin !
Geen ideequote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom is hij er nou weer niet dan?
DomienFM (het station waar NIEMAND naar luistert... behalve JIJ!) is altijd live, en anders simpelweg offline.quote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Againzender het volgende:
Ik heb de stream van DomienFM maar eens opgezet, geen idee of het nu live is, maar in ieder geval Bruce
Is livequote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Againzender het volgende:
Ik heb de stream van DomienFM maar eens opgezet, geen idee of het nu live is, maar in ieder geval Bruce
ik vroeg mij even af of er als ze er niet waren gewoon muziek draaien, maar was ondertussen duidelijk dat ze uitzenden nuquote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DomienFM (het station waar NIEMAND naar luistert... behalve JIJ!) is altijd live, en anders simpelweg offline.
en er is een topic:quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Is live![]()
Wil je ook luisteren? DomienFM of luister via je mobiel
quote:21:26| David Guetta Ft. Kelly Rowland - When Love Takes Over
21:18| Michael Jackson - Give In To Me
Groeten aan Geert gedaan?quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef Brennel het volgende:
Zoooo.
* Brennel is net terug uit Venlo.
Ik heb een rotje in z'n brievenbus gegooid.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:49 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb een rotje in z'n brievenbus gegooid.
Ben ook erg benieuwd! Geloof dat we 7 dec horen wie het GH in mag. 6 dec begin opbouw GHquote:Op zondag 15 november 2009 21:58 schreef themauster het volgende:
Morgen dus meer bekend over het Glazen huis ben erg benieuwd
Knalfuif dusquote:Op zondag 15 november 2009 21:49 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb een rotje in z'n brievenbus gegooid.
Heb er erg zin in, eindelijk in mijn eigen provinciequote:Op zondag 15 november 2009 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd! Geloof dat we 7 dec horen wie het GH in mag. 6 dec begin opbouw GH
Preciesquote:
Zeer zekerquote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb er erg zin in, eindelijk in mijn eigen provincieZal er veel te vinden zijn
Oeh, dat is best wel lang reizen inderdaad. Zal inderdaad wel eens druk kunnen worden, maar vast ook wel erg leukquote:Op zondag 15 november 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
Ik kan ook bijna niet wachten.
Zou graag in het weekend op en neer naar Groningen willen gaan maar da's bij elkaar ongeveer 5 uur onderweg en topdrukte, dus waarschijnlijk wordt het veel 101-tv kijken. Toch, altijd leuk.
Gaan we nog meeten Hans? Pizzatje eten op de Poele of Peperstraat?quote:Op zondag 15 november 2009 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer zeker. Denk weinig posts in deze topic reeks tijdens SR. Ook voor het eerst trouwens
Ik ga ervan uit dat het op 101tv komt, of ik bedoel, het Etalagekanaal! Ohhhh sorry die bedoel ik. Het etalagekanaal van (in mijn geval) Ziggo.quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat is best wel lang reizen inderdaad. Zal inderdaad wel eens druk kunnen worden, maar vast ook wel erg leuk. Komt het ook weer op 101tv? Beter!
Voor mij zou het 2 uur met de auto, of 3,5 uur met de trein zijn. Ook niet echt een optie dus...quote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef Cee het volgende:
Heb nog even gecheckt, met de auto = Groningen 2,5 uur rijden, zonder files.
Met de trein = Groningen 3,5 uur reizen (heen).
Vanaf Amsterdam Centraal negen kwartier tot 2,5 uur verschil, iets langer als ik vanaf Sloterdijk 'direct' naar Groningen afreis.quote:Op zondag 15 november 2009 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij zou het 2 uur met de auto, of 3,5 uur met de trein zijn. Ook niet echt een optie dus...
Jammer dat ze het niet hier in de buurt houden. Ik had het liever in Leiden, Haarlem of Amsterdam gehad.
M'n moeder heeft onlangs bij het Kruidvat een 2-persoons-treinkaartje gekocht dat geldig is door heel Nederland, we gaan die een keer gebruiken om "ergens naar toe te gaan, heel ver, gewoon lekker treinen, en dan heeeeeel ver, waar we nog nooit geweest zijn."quote:Op zondag 15 november 2009 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij zou het 2 uur met de auto, of 3,5 uur met de trein zijn. Ook niet echt een optie dus...
Jammer dat ze het niet hier in de buurt houden. Ik had het liever in Leiden, Haarlem of Amsterdam gehad.
Zijn de kaarten op de 21e ook geldig?quote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder heeft onlangs bij het Kruidvat een 2-persoons-treinkaartje gekocht dat geldig is door heel Nederland, we gaan die een keer gebruiken om "ergens naar toe te gaan, heel ver, gewoon lekker treinen, en dan heeeeeel ver, waar we nog nooit geweest zijn."
Nou, Groningen is dus een optie.![]()
(Maar niet voor SR denk ik)
Pizza altijd primaquote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaan we nog meeten Hans? Pizzatje eten op de Poele of Peperstraat?
Vorig jaar heb ik het volgens mij ook voor een groot deel via de tv kunnen zien. Ziggo preview kanaal, oid. Neem aan dat OOG TV / RTV Noord ook wel wat beelden mag doorprikken. Via de TV vond ik het altijd erg leuk om te volgenquote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het op 101tv komt, of ik bedoel, het Etalagekanaal! Ohhhh sorry die bedoel ik. Het etalagekanaal van (in mijn geval) Ziggo.![]()
Werkt verslavend, zo'n Glazen Huis-bezoek, ik ben vorig jaar 3 keer wezen kijken, gewoon dat hele sfeertje daar, zo gezellig, hopelijk weten ze dat dit jaar ook zo te pakken te krijgen.
Gezellig!quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef Barney_Stinson het volgende:
Misschien dat ik nog wel even ga kijken in Groningen, lijkt me wel een keer leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |