Ik zit ook van ongeduld heen en weer te wippen als een kabouter op een paddestoel rood met witte stippen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Spannend! Zometeen weer een nieuwe Kabouter Wesley
Van deze had ik het stripverhaaltje al gelezen. Wel lekker flauw, maar ik mist het geschreeuw van Kabouter Wesley.quote:
Don't you forget about me...quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit ook van ongeduld heen en weer te wippen als een kabouter op een paddestoel rood met witte stippen.
yeahhhhh
En daarna even een top 2000 lijstje samenstellen.
De Kabouter was veel te aardig en blij.quote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef gerbenp het volgende:
Hoe was Kabouter Wesley? Lag ff te slapen.
Ik vond deze juist wel aardig, beter dan die van vorige week. De beste blijft echter Extra Neushoorn!quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
De Kabouter was veel te aardig en blij.Ik vond het de minste tot nu toe. Hij ging foto's inzenden naar de krant van een eend die uit een UFO kwam.
Nou dan weet je 't wel.
waar waar waarquote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Brennel het volgende:
Morgen huisje bezichtigen... spannend!
En dit blijft gewoon heerlijkdoodzonde dat het geen MH is geworden.
Leuk Brennel !quote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Brennel het volgende:
Morgen huisje bezichtigen... spannend!
En dit blijft gewoon heerlijkdoodzonde dat het geen MH is geworden.
Iets meer noordoostelijker.quote:
In 10 min. gepiept dankzij het lijstje van 2004. Paar aanvullingen, vrije keuzes erbij und fertig ist Onkel Sersjee!quote:Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 10CC - I'm not in love
2 ABBA - The day before you came
3 Beach Boys - God only knows
4 Beatles - Fool on the hill
5 Bruce Springsteen - Badlands
6 Bryan Adams - Summer of '69
7 Crowded House - Better be home soon
8 Four Tops - Walk away Renee
9 Greenfield & Cook - Only lies
10 Joe Jackson - Be my number two
11 Metallica - One
12 R.E.M. - The one I love