de zelfde reden dat er bij 3 voor 12 , discussie gevoerd wordt. er schijnt behoefte voor te zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
Waarom bestaat er zoiets als het nieuws en reclame voor en na het nieuws dus 20 minuten gelul en en en en ik wil muziek. Luister niet voor niets radio. Anders ga ik wel op nu.nl kijken.
In het topic staan ook een paar hele lovende recensies van o.a. Oorquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:45 schreef alors het volgende:
Nog mensen heengeweest gisteravond?
Eerste keer Paradiso voor mij, wat mooi maar kleiner dan ik had gedacht. Niet negatief hoor, hoe kleiner hoe beter. Veeeeel meisjesHad ik wel gedacht, maar toch de verhouding liep behoorlijk scheef. Het eerste voorprogramma vond ik echt tof, Will and The People, wat een helden
![]()
Tweede vond ik persoonlijk wat minder, een beetje gewoontjes, kwalitatief wel goed.
En toen Paolo, ik vond het echt supergoed! En hij deed Time To Pretend![]()
![]()
Ik had het idee dat veel mensen de cover van Calexico, Alone Again Or niet kenden, maar ik vond hem echt tofGoed stel muzikanten eromheen ook
Jammer dat hij Tricks of the Trade maar zo half deed. Maar verder vond ik elk nummer stuk voor stuk goed
Absoluut voor herhaling vatbaar
RTL 4 gaat nu searching for mj uitzendenquote:Op maandag 16 november 2009 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zomaar het idee dat 1 of andere mickael jackson plaat op nummer 1 komt dit jaar
ik hoorde het jah...diep triestquote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
RTL 4 gaat nu searching for mj uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |