Zou ik jouw buurvrouw mogen worden dan?quote:
Als je niet teveel lawaai maakt wel hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zou ik jouw buurvrouw mogen worden dan?
Ik moet je teleurstellen (of blij maken?), zóveel noordoostelijker is het nietquote:Op maandag 16 november 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je niet teveel lawaai maakt wel hoor.
Ben wel een beetje teleurgesteld hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen (of blij maken?), zóveel noordoostelijker is het niet
Ik weet het... het is dat ik eruit moet, anders was ik hier lekker blijven zitten. Maar ik moet welquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben wel een beetje teleurgesteld hoor. Maar geniet ervan want de fase erna is wel redelijk hectisch
.
Nu tijd voor een feestje?quote:
Moeten is wel minder natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik weet het... het is dat ik eruit moet, anders was ik hier lekker blijven zitten. Maar ik moet wel
Damn, ik wilde Tracks of my tears er ook in zetten maar m'n aanvullijstje was binnen no-time vol.quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Sersjee het volgende:
Hatsee.
[..]
In 10 min. gepiept dankzij het lijstje van 2004. Paar aanvullingen, vrije keuzes erbij und fertig ist Onkel Sersjee!
Het is een hel.quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, ik wilde Tracks of my tears er ook in zetten maar m'n aanvullijstje was binnen no-time vol.
Echt erg, de meest briljante, radio 2-vriendelijke juweeltjes staan er niet tussen maar wat vinden we wel in de lijst?
Høllenboer.
Ik herhaal:
Høllenboer.
Wat blijft die toch mooiquote:
Die vrije keuzes van jouquote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef borisz het volgende:
Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 Adiemus - Adiemus
2 Air - All I need
3 Bruce Springsteen - The river
4 Guns n' Roses - Sweet child o' mine
5 Jeff Wayne & Justin Hayward - The eve of the war
6 Jewel - Foolish games
7 Kate Bush - The man with the child in his eyes
8 Kraftwerk - Autobahn
9 Manu Chao - Me gustas tu
10 Phil Collins - In the air tonight
11 Queen - Innuendo
12 Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
13 Raymond van het Groenewoud - Liefde voor muziek
14 Tori Amos - Cornflake girl
15 Vaya Con Dios - Nah neh nah
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Charly Lownoie & mental Theo - Wonderfull days
2 Party Animals - Have you ever been mellow?
3 DJ Paul Elstak - Rainbow in the sky
4 Tiesto - Traffic
5 Armin van Buuren - Burned with Desire
Geniaal toch! lijkt me echt tof als die in de Top 2000 komenquote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vrije keuzes van jou!!!!
Heet je Rabbering toevallig?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef MarijeH het volgende:
Hallo,Tentamenweek is voorbij en mijn eerste cijfers zijn binnen.
Fiscale aangifte: 8![]()
Jaarrekening: 9![]()
Investeren en financieren: 6Had ik hoger verwacht. Kon een opdracht niet maken want toetstijd was voorbij, daardoor heb ik zeker 1 punt verloren. Maar dit is ook mijn eigen schuld.
Je kon ook vijf platen als vrije keuze opgeven jaquote:Ohja ik heb op de top 2000 gestemt.
Bedankt voor je deelname, je stem is nu bevestigd.
1 ABBA - The winner takes it all
2 Acda & De Munnik - Niet of nooit geweest
3 André Hazes - Bloed, zweet en tranen
4 Beach Boys - Barbara Ann
5 Bee Gees - Stayin' alive
6 Bee Gees - You win again
7 Billy Joel - The river of dreams
8 Billy Joel - Uptown girl
9 Boyzone - Love me for a reason
10 Boyzone - No matter what
11 Nick & Simon - Hoe lang
12 Nick & Simon - Kijk omhoog
13 Nick & Simon - Rosanne
14 Queen - Bicycle race
15 Skik - Op fietse
Zoals velen van jullie weten luister ik meer naar de piratenzenders dan naar de radio. jMet michiel luister ik wel. Ohja en Ekstra weekend. Dit is mijn selectie. Dit zijn ook de artiesten die als eerste in me opkwamen. Ik heb verder maar 1 keer op queen gestemt, maar dat deed ik extra. Toch vnd ik dat ik er een plaatje teveel in heb staan van Nick en Simon.
Borisz kon je ook op de vrije keuze stemmen?? Dat wist ik niet. Ik dacht dat je er maar 15 mocht kiezen.
*zet 3fm op*
Op Guus Meeuwis na mogen ze die van mij allemaal uitzendenquote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
Godmiljaar, dat duurde bijna 2 uur maar ik heb 'm hoor.
1 Chi Coltrane - Go like Elijah
2 Don Henley - The boys of summer
3 Electric Light Orchestra - Mr. Blue sky
4 Guus Meeuwis - Brabant
5 INXS - Never tear us apart
6 Janis Joplin - Me and Bobby mcGee
7 Johnny Logan - Hold me now
8 Mama Cass - Dream a little dream
9 Neil Diamond - Sweet Caroline
10 Queen - Love of my life
11 Queen - Somebody to love
12 Robbie Williams - Angels
13 Smokey Robinson & The Miracles - Tears of a clown
14 Take That - Back for good
15 U2 - One
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Green Day - Time of your life (Good Riddance)
2 Michael Jackson - Man in the mirror
3 Coldplay - Fix you
4 Foo Fighters - Long road to ruin
5 Blur - The Universal
quote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vrije keuzes van jou!!!!
Heet je Rabbering toevallig?
Mensen die zeggen dat Bohemian Rhapsody afgezaagd is zijn net zo afgezaagd in hun uitspraken.quote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Veel Queen in de lijstjes. Goed bezig mensen !
Supertramp @ RegioFM. Wat een band
quote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook slapen, over dik 7 uur loopt de wekker weer te blèren![]()
Trustenquote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook slapen, over dik 7 uur loopt de wekker weer te blèren![]()
Niets aan toe te voegen! Al is BR neit mijn favo Queen liedje, maar briljant is de plaat welquote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat Bohemian Rhapsody afgezaagd is zijn net zo afgezaagd in hun uitspraken.![]()
(Alhoewel ze nog veel betere nummers hebben dan BR)
quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf ik toch nog even bij die andere zender hangen want daar zijn de Bee Gees op de horen
Geweldigquote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Daarna moet je deze versie eens luisteren:
![]()
![]()
Jammer dat ze niet meer bestaanquote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef Noortje. het volgende:
Jeremy's!Op Zwarte Cross hele tijd met de bassist zitten praten zonder dat ik het wist.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:07 schreef Brennel het volgende:
Ik geloof dat ik de enige ben die Kabouter Wesley niet grappig vind
Zeker aparte humor. Beetje plat en grof maar wel coolquote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef cheese. het volgende:
[..]
Vind het ook beetje aparte humor, misschien moet het leren waarderen.
Waar ik echt elke zondag als een gek op wacht, is.. DRAADSTAAL.quote:Op maandag 16 november 2009 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker aparte humor. Beetje plat en grof maar wel cool
David Gray wel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:46 schreef Sersjee het volgende:
Het is nog niet eens uitverkocht... Wat. De. Neuk.
Nou dat. Kolere.quote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef on_air het volgende:
Frick! Muse. Live. Time is Running Out. Hotdeng.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:18 schreef cheese. het volgende:
Eerste gedeelte hiervan:
http://www.nu.nl/column-d(...)laats-treiteren.html
Wat zeggen jullie ervan?
De Nico van Giel.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:19 schreef on_air het volgende:
En als ik toch geen kaartje win, dan maar aangeschaft, voor onze Johan.
Ik ook, maar sinds gisteren geniet De Pappenheimers de voorkeur.quote:Op maandag 16 november 2009 22:13 schreef cheese. het volgende:
[..]
Waar ik echt elke zondag als een gek op wacht, is.. DRAADSTAAL.
Heb ooit maar 1x een leuke aflevering gezien van draadstaal, daarna nooit meer leuk gevonden. de humor ligt mij niet zo.quote:Op maandag 16 november 2009 22:13 schreef cheese. het volgende:
[..]
Waar ik echt elke zondag als een gek op wacht, is.. DRAADSTAAL.
Dat soberder zal wel komen doordat mensen de afgelopen dagen nogal de indruk hadden dat het makkelijk zou zijn. In dat opzicht is het dus juist een goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:35 schreef rubbereend het volgende:
de vernieuwende plannen voor het Glazen huis vind ik maar nikskids erin
soberder
Nou dat mensen blijkbaar een slecht idee hebben wat het inhoudt is hun probleemquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat soberder zal wel komen doordat mensen de afgelopen dagen nogal de indruk hadden dat het makkelijk zou zijn. In dat opzicht is het dus juist een goede ontwikkeling.
laat ze lekker met de mensen bij en rond het huis bezig zijnquote:En dat babysitten is gewoon een leuke afwisseling op een tijdstip waar de afgelopen weinig gebeurde (midden op de dag).
Vind ik ook, Rabbering,Veenstra en Ekdom lijkt mij prima dit jaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou dat mensen blijkbaar een slecht idee hebben wat het inhoudt is hun probleem
Ik krijg hier zo'n Big Brother idee bij, het moet weer spectaculairder, weer vernieuwen.....
[..]
laat ze lekker met de mensen bij en rond het huis bezig zijn
Ik hoop trouwens dat Rab er weer in komthij viel vorig jaar echt positief op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |