quote:Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
what the fuck, the goat is milked
shit te laatquote:
quote:
I wonder........quote:Op zondag 15 november 2009 17:28 schreef Laysa het volgende:
Een heel nieuw hagelfris topic....dank Pietje
Heel soms kun je maar beter je "knopen" tellenquote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef Coos het volgende:
Ik zie het voor me dat die Annie NMNS vastlegd op bed en dan de deur uitgaat om een maandje later weer eens te gaan kijken hoe het met hem is.![]()
Daarom begin ik niet aan dat soort spelletjes.
Whut wonder je?quote:
Zoveelquote:
Zelfs na 't grondig analyseren van alles tussen de regels, snap ik 't nietquote:
Waarom sta ik niet in jouw ava?quote:Op zondag 15 november 2009 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs na 't grondig analyseren van alles tussen de regels, snap ik 't niet.
Geen flauw idee, NZ heeft 'm gemaakt en hij is nooit meer geupdatequote:Op zondag 15 november 2009 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom sta ik niet in jouw ava?![]()
Is it because I is black?
NZ haat mequote:Op zondag 15 november 2009 17:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, NZ heeft 'm gemaakt en hij is nooit meer geupdate.
Zintuigen ontwikkelen Pietje, het best is de derdequote:Op zondag 15 november 2009 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs na 't grondig analyseren van alles tussen de regels, snap ik 't niet.
Zoiets?quote:Op zondag 15 november 2009 17:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Awh...doet die shit dan misterieus kijken
Ik sta er ook niet in, maar stond ooit wel in een andere, een papierversnipperaarquote:Op zondag 15 november 2009 17:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, NZ heeft 'm gemaakt en hij is nooit meer geupdate.
Dat weten wij niet vandaar dat us wondertquote:Op zondag 15 november 2009 17:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Awh...doet die shit dan mysterieus kijken
Misschien moet ik even een nieuwe ava voor 'm paintenquote:Op zondag 15 november 2009 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet in, maar stond ooit wel in een andere, een papierversnipperaar
D gaf daarnet een plaatje maar die shit keek happyquote:Op zondag 15 november 2009 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weten wij niet vandaar dat us wondert
das gewoon een blije shitquote:
Maar deze hoort bij Pietje.quote:Op zondag 15 november 2009 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moet ik even een nieuwe ava voor 'm painten
En ik had uiteraard altijd al zo'n drol willen zienquote:Op zondag 15 november 2009 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de enige drol met ogen die ik kon vinden voor Laysa
Ik denk dat Laysa je eeuwig dankbaar is dat je een drol voor haar hebt gezochtquote:Op zondag 15 november 2009 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de enige drol met ogen die ik kon vinden voor Laysa
Daar hoopte ik al opquote:Op zondag 15 november 2009 17:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik had uiteraard altijd al zo'n drol willen zien
Dat had ik wel voor haar overquote:Op zondag 15 november 2009 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat Laysa je eeuwig dankbaar is dat je een drol voor haar hebt gezocht
quote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Doe eens niet zo gemeen tegen Mr Hankey!![]()
Zo ziet hij er een stuk liever uit.
[ afbeelding ]
Mr. hankeyquote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Doe eens niet zo gemeen tegen Mr Hankey!![]()
Zo ziet hij er een stuk liever uit.
[ afbeelding ]
Jij spreekt Italiaans?quote:Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
what the fuck, the goat is milked
quote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in deze zin:
[ afbeelding ]
Nog nooit zo snel gepaintquote:Op zondag 15 november 2009 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Kruimels tussen zijn tabbladen
Die is leuk!quote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
HiiiDiHoooquote:
[ afbeelding ]
Ik vind Towelie juist ook leuk D Stomme blowende hippiehanddoekquote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind mr. Hankey samen met Towelie de meest kutte characters in South Park.
Echt alles behalve grappig.
Sorry, maar ik krijg echt jeuk van zon opmerking, plaats het dan niet in deze voor iedereen toegankelijke sc, want daar ís deze sc namelijk voor, dat je gewoon op alles kunt reageren. Zonder gezeik over 'bemoei je niet met dingen waar je niks mee te maken hebt', staat het in de SC dan héb ik er mee te maken, lijkt me zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.
Ja saai wellicht, maar het is netter
Jep, in dronken toestand een keer gekeken. Erg leukquote:Op zondag 15 november 2009 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Check.![]()
Jij kent Mr Hankey toch wel Pietje?
vandaar dat het me niks zegtquote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind mr. Hankey samen met Towelie de meest kutte characters in South Park.
Echt alles behalve grappig.
quote:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Liegbeest, je zit gewoon keihard te lachen
Ben blij dat jij het zegtquote:
Hormonen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sorry, maar ik krijg echt jeuk van zon opmerking, plaats het dan niet in deze voor iedereen toegankelijke sc, want daar ís deze sc namelijk voor, dat je gewoon op alles kunt reageren. Zonder gezeik over 'bemoei je niet met dingen waar je niks mee te maken hebt', staat het in de SC dan héb ik er mee te maken, lijkt me zo klaar als een klontje.
Zo. Klaar alweer.
Ik was onschuldig.quote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
Zou hetzelfde zijn als ik hier een verklaring zou moeten afleggen waarom het uit is met remlof.
Zal ik die in je notes zettenquote:Op zondag 15 november 2009 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik probeer de sfeer een beetje licht te houden
Waarom zijn jullie allemaal zo relbereid ineens net nu ik besloten heb mijn leven te beteren?
OMDATquote:Op zondag 15 november 2009 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo relbereid ineens net nu ik besloten heb mijn leven te beteren?
Ja je bent lief tegenwoordigquote:Op zondag 15 november 2009 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Zet je dan ook een keer wat in mijn notes?quote:Op zondag 15 november 2009 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal ik die in je notes zetten?
Vind je niet? Vind je wel dan wel dat Caro omfloerst en vilein, zonder enige aanleiding verzoeken mag doen aan een user om een week op te donderen?quote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hormonen.![]()
Dat APK vrijdag volgens Caro sprak moet hij weten, vind ook niet dat je dan Caro om opheldering moet vragen maar APK.
Als je prive contact hebt met mensen van Fok, dan kan het gewoon niet anders dat daar wel eens stukjes van in de SC komen. Is niet erg als het positief is. Als het negatief is kan ik mij wel voorstellen dat het vervelend is als andere users zich ermee gaan bemoeien. Zou hetzelfde zijn als ik hier een verklaring zou moeten afleggen waarom het uit is met remlof. Soms lopen die dingen gewoon een beetje door elkaar heen, maar denk ik dat het een beetje aan de andere users is, of het gepast is te vragen naar een hoe en wat.
Ik denk dat dat bij Gert en Apk niet gepast is, als een jarenlange vriendschap tuk gaat lijkt mij dat pijnlijk genoeg.
Zo. Klaar alweer.
En, JA, dat was gelogen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, dit is nou precies de reden dat ik geen enkel contact met wie dan ook van jullie heb naast Fok!
dat NMNS opheldering vroeg aan Caro was vast niet met de insteek dat ook te krijgen, dat was helemaal niet zo serieus bedoeld als je het mij vraagt.quote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hormonen.![]()
Dat APK vrijdag volgens Caro sprak moet hij weten, vind ook niet dat je dan Caro om opheldering moet vragen maar APK.
Als je prive contact hebt met mensen van Fok, dan kan het gewoon niet anders dat daar wel eens stukjes van in de SC komen. Is niet erg als het positief is. Als het negatief is kan ik mij wel voorstellen dat het vervelend is als andere users zich ermee gaan bemoeien. Zou hetzelfde zijn als ik hier een verklaring zou moeten afleggen waarom het uit is met remlof. Soms lopen die dingen gewoon een beetje door elkaar heen, maar denk ik dat het een beetje aan de andere users is, of het gepast is te vragen naar een hoe en wat.
Ik denk dat dat bij Gert en Apk niet gepast is, als een jarenlange vriendschap tuk gaat lijkt mij dat pijnlijk genoeg.
Zo. Klaar alweer.
quote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb wel 's met iemand uit de SC gebeld
Ehm, om eerlijk te zijn was het iets van, "jij geeft een steek onder water, ik geef er eentje terug". Uitdelen in incasserenquote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat NMNS opheldering vroeg aan Caro was vast niet met de insteek dat ook te krijgen, dat was helemaal niet zo serieus bedoeld als je het mij vraagt.
Ik iedere dagquote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb wel 's met iemand uit de SC gebeld
En op mij kwam het over alsof de ooit zo scherpe APK met vrij goedkope steekjes Gert uit de tent wil lokken en jammerlijk faalt.quote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat NMNS opheldering vroeg aan Caro was vast niet met de insteek dat ook te krijgen, dat was helemaal niet zo serieus bedoeld als je het mij vraagt.
In deze situatie, om bij Gert en APK te blijven, is het gewoon lastig voor Gert dat APK van alles in de SC gooit en volgens weer vertrekt en Gert met de 'gebakken peren' (lees: nasleep) zit. En het gaat mij er niet om of het gepast is dat je om opheldering vraagt, het gaat mij erom dat het niet gek is dat derden er wat van zeggen als hier iets in de sc wordt geplempt.
quote:Op zondag 15 november 2009 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En op mij kwam het over alsof de ooit zo scherpe APK met vrij goedkope steekjes Gert uit de tent wil lokken en jammerlijk faalt.
Blaas het niet zo op, APK had blijkbaar even zand in zijn kutje en Gert heeft (?) een paar notes uitgedeeld.
Isch klaar, isch over, isch koeltoer.
En nu posten wat jullie zitten te vreten, verdomme. Daar voor ben ik hier.
shoarma Herr Ianquote:Op zondag 15 november 2009 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En op mij kwam het over alsof de ooit zo scherpe APK met vrij goedkope steekjes Gert uit de tent wil lokken en jammerlijk faalt.
Blaas het niet zo op, APK had blijkbaar even zand in zijn kutje en Gert heeft (?) een paar notes uitgedeeld.
Dat vind ik ook en ik vind het dan ook jammer dat er geen admin oid aanwezig was om de opmerkingen van APK uit het topic te halen, want privéshit hoort niet zo in de groep te worden gegooid, tenminste niet van 1 kant. Maar ja het zal wel op het randje zijn van net niet genoeg vrijgeven oid.quote:Op zondag 15 november 2009 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het door elkaar loopt, dan heb je mooi pech. Zodra het hier staat mag iedereen er op in gaan, óók als het vriendjes of vriendinnetjes betreft, dat maakt geen moer uit.
Als mensen dat niet willen, dan zorgen ze maar lekker dat het uit de SC blijft.
jeeeezzzzz wat jongquote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger kwam Sebagger 's nachts bij ons in de DGK SC langs en dan kreeg je 'm met geen tien paarden meer weg. Best fucking hard dat die gast gewoon voor zijn 20e weg is.
Tis idd heel verdrietig en heftig zo jongquote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger kwam Sebagger 's nachts bij ons in de DGK SC langs en dan kreeg je 'm met geen tien paarden meer weg. Best fucking hard dat die gast gewoon voor zijn 20e weg is.
ik 'ken' hem niet moet ik zeggen, maar ik vind het altijd moeilijk om zulke dingen te horen, voor zijn 20equote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry dat heb ik dan verkeerd gelezen, ik las het in een hele andere context namelijk dat ze jouw "meesteres"was en ze alles van je mocht vragen ook heel moeilijke dingen. Pas na jouw post snapte ik dat jij het anders opvatte want jij vroeg haar of ze nog meer op haar lever had. uit haar antwoord daarop bleek dat dat niet het geval was, en dat gewoon het eerste was wat in haar opkwam (Qta beproeving en vraag mij eens een week niet te mogen posten, ik zou het zwaar hebben)quote:Op zondag 15 november 2009 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je niet? Vind je wel dan wel dat Caro omfloerst en vilein, zonder enige aanleiding verzoeken mag doen aan een user om een week op te donderen?
Eens maar ik vind het wél een verschil of mensen het zelf hier neerzetten of dat ee ander het namens jou doet.quote:Als het door elkaar loopt, dan heb je mooi pech. Zodra het hier staat mag iedereen er op in gaan, óók als het vriendjes of vriendinnetjes betreft, dat maakt geen moer uit.
het was rijst met kip in teriyaki saus met doperwten en korianderquote:Op zondag 15 november 2009 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, als je zoiets leest schiet je vol he?quote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Kant en klare wraps met koolsalada en dubbelvla na.quote:Op zondag 15 november 2009 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Zoals jij het las, zou je het kunnen lezen. Maar ik heb een verleden met 'r en ik vertrouw haar nog voor geen tien eurocent. Als ze aardig post, post ik aardig terug, heb ik het idee dat het een vuig-valse opmerking is, dan krijgt ze het terug. Zo ga ik trouwens met iedereen om, simpelquote:Op zondag 15 november 2009 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry dat heb ik dan verkeerd gelezen, ik las het in een hele andere context namelijk dat ze jouw "meesteres"was en ze alles van je mocht vragen ook heel moeilijke dingen. Pas na jouw post snapte ik dat jij het anders opvatte want jij vroeg haar of ze nog meer op haar lever had. uit haar antwoord daarop bleek dat dat niet het geval was, en dat gewoon het eerste was wat in haar opkwam (Qta beproeving en vraag mij eens een week niet te mogen posten, ik zou het zwaar hebben)
En het gek vinden dat wij je schattig vinden met je dubbelvlaquote:Op zondag 15 november 2009 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kant en klare wraps met koolsalada en dubbelvla na.
Je vergist je. APK had de opmerking gemaakt en gelijk weer weg gehaald middels een edit. Gert, als moderator, toverde hem weer boven water. Het was op z'n minst van beide kanten niet echt jofel.quote:Op zondag 15 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en ik vind het dan ook jammer dat er geen admin oid aanwezig was om de opmerkingen van APK uit het topic te halen, want privéshit hoort niet zo in de groep te worden gegooid, tenminste niet van 1 kant. Maar ja het zal wel op het randje zijn van net niet genoeg vrijgeven oid.
Net lekker gegeten. Nu een kopje thee maken.
En dat is een beetje mijn punt denk ik, laat zo;n pijnlijk onderwerp gewoon rusten.quote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nu is 't de dubbelvla weerquote:Op zondag 15 november 2009 18:33 schreef Kally het volgende:
En het gek vinden dat wij je schattig vinden met je dubbelvla
Nee hoor je bent gewoon schattigquote:Op zondag 15 november 2009 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu is 't de dubbelvla weer. Jullie zoeken gewoon wat.
Waarom? Dit is toch geen kleuterklas, het is verdomme Fok!. Je staat maar voor wat je zegt en je verweert je maar. Als het echt te gortig wordt, beyond de Fok! grens, dan moet een mod maar ingrijpen, maar het ging vrijdag helemaal niet zo ver. 't Was een miezerig armetierige amateuristisch relletje.quote:Op zondag 15 november 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is een beetje mijn punt denk ik, laat zo;n pijnlijk onderwerp gewoon rusten.
Juistem, imho omdat Gert adequaat reageerde.quote:Op zondag 15 november 2009 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Dit is toch geen kleuterklas, het is verdomme Fok!. Je staat maar voor wat je zegt en je verweert je maar. Als het echt te gortig wordt, beyond de Fok! grens, dan moet een mod maar ingrijpen, maar het ging vrijdag helemaal niet zo ver. 't Was een miezerig armetierige amateuristisch relletje.
toevoeging: normaal sta ik uiteraard popcorn uit te delen en doe mijn best liters olie op het vuur te tiefen maar dit was geen Fok! rel, dit was iets persoonlijks.quote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem, imho omdat Gert adequaat reageerde.
Vind ik ook wel.quote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als anderen namens jou gaan pratenquote:Op zondag 15 november 2009 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je staat maar voor wat je zegt en je verweert je maar.
Dat dus.quote:Op zondag 15 november 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is een beetje mijn punt denk ik, laat zo;n pijnlijk onderwerp gewoon rusten.
De rest ben ik wel met je eens met uitzondering van het punt dat ik het niet passend vind om ernaar te vragen, het is tussen hun, en dat zij ervoor kiezen het soms hier uit te vechten, betekend geen vrijbrief om mij ermee te bemoeien.imo
Die hele opmerking van APK waar hij anderen bij ging betrekken was sowieso niveau Lobasca.quote:Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als anderen namens jou gaan praten
Ehm, vond hem in die niet noemenswaardige strijd ook wel de virtuele winnaar. Alleen heb ik vraagtekens over het weer naar boven halen van een edit. Dat vind ik niet netjesquote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel het nare er aan, en als het dan flink gebeurt dan kan het weggehaald worden maar des Foks gaat het dan op het randje.quote:Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gert het gewoon eerder gequote dan APK het weghaalde.quote:Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, vond hem in die niet noemenswaardige strijd ook wel de virtuele winnaar. Alleen heb ik vraagtekens over het weer naar boven halen van een edit. Dat vind ik niet netjes![]()
Zonder die edit naar boven halen, was er vermoedelijk helemaal niets gebeurt.
Geen tieten, geen bier, geen paints en geen foekepotterij.quote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Loont teruglezen of is het meer van dezelfde ouwe koeien?
Dan is het toch nog netjes dat ik om uitleg vraag? Kan ze haar verhaal doenquote:Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Passend of niet, alles wat in de sc staat daar kan gewoon door derden op worden gereageerd, anders moet het weg gehaald worden. De SC is voor iedereen, ook voor mensen die hier anders nooit posten en iedereen kan dus ook overal op reageren.quote:Op zondag 15 november 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De rest ben ik wel met je eens met uitzondering van het punt dat ik het niet passend vind om ernaar te vragen, het is tussen hun, en dat zij ervoor kiezen het soms hier uit te vechten, betekend geen vrijbrief om mij ermee te bemoeien.imo
hoor en wederhoorquote:Op zondag 15 november 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan is het toch nog netjes dat ik om uitleg vraag? Kan ze haar verhaal doen
dat laatste.quote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Juist, je kan en mag er op reagerenquote:Op zondag 15 november 2009 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Passend of niet, alles wat in de sc staat daar kan gewoon door derden op worden gereageerd, anders moet het weg gehaald worden. De SC is voor iedereen, ook voor mensen die hier anders nooit posten en iedereen kan dus ook overal op reageren.
Ik denk van niet, maar dat weet Gert alleen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gert het gewoon eerder gequote dan APK het weghaalde.
quote:Maar dat komt omdat ik stiekem verliefd ben op Gert en hij in mijn ogen nooit iets fout zou doen.
ik ben bereid die te nemenquote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, je kan en mag er op reageren
Wat je reactie is is dan weer je eigen verantwoordelijkheid.
Ik probeer mezelf blauw te likken.quote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar dat weet Gert alleen.
[..]Ja, dat begint wel erg op te vallen, bovendien eet je van meer walletjes, want je hebt ook een oogje op Pietje, Remlof en Yvonne
Het punt was dat er geen mod beschikbaar was. Weghalen wordt dan lastig, Gert was zelf partij hierin. Je punt gaat dus maar gedeeltelijk op.quote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
Het gaat mij ook helemaal niet om die ruzie, maar in het algemeen. De sc is voor iedereen dus iedereen kan overal op reageren.
Dat is lastig op dat tijdstip, daarnaast ís er een mod van desbetreffend forum online.quote:Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel het nare er aan, en als het dan flink gebeurt dan kan het weggehaald worden maar des Foks gaat het dan op het randje.
De teloorgang.quote:Op zondag 15 november 2009 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen tieten, geen bier, geen paints en geen foekepotterij.
Ik had het kwalijk gevonden als Gert zijn blauwe krachten had misbruikt om APK de mond te snoeren. Dit, herhaaldelijk vragen op te houden, was gewoon de enige juiste reactie.quote:Op zondag 15 november 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het punt was dat er geen mod beschikbaar was. Weghalen wordt dan lastig, Gert was zelf partij hierin. Je punt gaat dus maar gedeeltelijk op.
Zodra er iemand aanwezig was geweest zou eea weggehaald kunnen worden. Gebeurt wel vaker toch, dat er snachts wat ongein wordt gepost en dat het smorgens pas wordt weggehaald.quote:Op zondag 15 november 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het punt was dat er geen mod beschikbaar was. Weghalen wordt dan lastig, Gert was zelf partij hierin. Je punt gaat dus maar gedeeltelijk op.
Gert liet het toch staan? Wij zijn er nu over aan het doorzeiken, zowel Gert als APK heb ik hierover nog niet gehoord vanavond.quote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zodra er iemand aanwezig was geweest zou eea weggehaald kunnen worden. Gebeurt wel vaker toch, dat er snachts wat ongein wordt gepost en dat het smorgens pas wordt weggehaald.
En dan met terugwerkende kracht users de mond snoeren over quotes die ze wel gezien hebben maar nu ineens weggehaald zijn. Praktisch redelijk onuitvoerbaar.quote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef Marrije het volgende:
Zodra er iemand aanwezig was geweest zou eea weggehaald kunnen worden. Gebeurt wel vaker toch, dat er snachts wat ongein wordt gepost en dat het smorgens pas wordt weggehaald.
Nee ik vind dat niet netjes, ik vind dat stokenquote:Op zondag 15 november 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan is het toch nog netjes dat ik om uitleg vraag? Kan ze haar verhaal doen
Ophouden of ik neem nog een hap en dan ben je uit evenwicht en tief je omquote:Op zondag 15 november 2009 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet netjes, ik vind dat stoken
Ik denk dat je nog wel in kan springenquote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Ja, Gert liet het staan omdat er niemand anders was om het weg te halen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert liet het toch staan? Wij zijn er nu over aan het doorzeiken, zowel Gert als APK heb ik hierover nog niet gehoord vanavond.
Deels niet met je eens. Natuurlijk was hij wel partij, maar APK had echt die eerste opmerking (de aanleiding) al weer weg gehaald, binnen een minuut. Gert had het dan ook kunnen laten rusten. Dat deed hij niet, integendeel. Daarna kwam de rest. Beiden hebben er een aandeel in dat het iets verder ging.quote:Op zondag 15 november 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We willen 't laten rusten, maar hier leeft 't blijkbaar zo ontzettendquote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert liet het toch staan? Wij zijn er nu over aan het doorzeiken, zowel Gert als APK heb ik hierover nog niet gehoord vanavond.
En dat is maar goed ook, anders hadden we nu alleen maar Pietjes dubbelvla om over te lullenquote:Op zondag 15 november 2009 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, Gert liet het staan omdat er niemand anders was om het weg te halen.
Juist daarom is het netjes dat hij het in ieder geval heeft laten staan verder.quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deels niet met je eens. Natuurlijk was hij wel partij, maar APK had echt die eerste opmerking (de aanleiding) al weer weg gehaald, binnen een minuut. Gert had het dan ook kunnen laten rusten. Dat deed hij niet, integendeel. Daarna kwam de rest. Beiden hebben er een aandeel in dat het iets verder ging.
nee, maar als betreffende posts weggehaald zouden zijn, early morning, dan was de kans dat er nú nog over gepraat zou worden vele malen kleiner.quote:Op zondag 15 november 2009 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan met terugwerkende kracht users de mond snoeren over quotes die ze wel gezien hebben maar nu ineens weggehaald zijn. Praktisch redelijk onuitvoerbaar.
quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, anders hadden we nu alleen maar Pietjes dubbelvla om over te lullen
Kan jij niet even iets schattigs posten om de aandacht af te leiden?quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We willen 't laten rusten, maar hier leeft 't blijkbaar zo ontzettend.
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zondag 15 november 2009 18:58 schreef Marrije het volgende:
nee, maar als betreffende posts weggehaald zouden zijn, early morning, dan was de kans dat er nú nog over gepraat zou worden vele malen kleiner.
Die andere opmerking toverde hij weer boven water en deze liet hij staan. Kom op, Gert is Gert, ook best vals op z'n tijd. Laten we hem nu niet als slachtoffer bestempelen zeg, want dat is hij echt niet.quote:Op zondag 15 november 2009 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, Gert liet het staan omdat er niemand anders was om het weg te halen.
Kijk uit, straks hebben ze door dat je als underkoffer-mod bent aangenomenquote:Op zondag 15 november 2009 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij niet even iets schattigs posten om de aandacht af te leiden?
Klopt, maar ik zie deze sc ook als veillige basis. een soort fokfamilie (quote:Op zondag 15 november 2009 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Passend of niet, alles wat in de sc staat daar kan gewoon door derden op worden gereageerd, anders moet het weg gehaald worden. De SC is voor iedereen, ook voor mensen die hier anders nooit posten en iedereen kan dus ook overal op reageren.
Dat doet toch volgens mij niemand?quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laten we hem nu niet als slachtoffer bestempelen zeg, want dat is hij echt niet.
Ook in de Sc wordt er gehakt hoorquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie deze sc ook als veillige basis. een soort fokfamilie () . ja op fok hak je overal op in, in de sc niet, zoiets, Maar nu zal ik wel weer de stomme muts zijn
Tijd voor lekkere tietenquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een wijze opmerking van Leandra, als je het mij vraagt.
oh, dat ervaar ik dan tegenovergesteld, juist in de sc vinden de sneren plaatsquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie deze sc ook als veillige basis. een soort fokfamilie () . ja op fok hak je overal op in, in de sc niet, zoiets, Maar nu zal ik wel weer de stomme muts zijn
Ik vind je op z'n tijd best schattig (en je hebt tieten enzo) maar dat er in de SC niet gehakt zou worden is een beetje een debiele opmerking, schatquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dus, maar verder, Liesjequote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
dat er in de SC niet gehakt zou worden is een beetje een debiele opmerking, schat
quote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet u nog DGK? De SC was ranziger dan Jaap die in bad kotst
Zonde, toen was ik pas op dreef.quote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Daar kwam ik dan ook zelden tot nooit
Nou ja, ze heeft wel een beetje gelijk met Fok! familie, sneren komt veelal juist in families voor. Alleen veilig, daar zit ze foutquote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, dat ervaar ik dan tegenovergesteld, juist in de sc vinden de sneren plaats
Weescht blijquote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Marrije het volgende:
![]()
Daar kwam ik dan ook zelden tot nooit
Ik heb hem nog op zakquote:Op zondag 15 november 2009 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach de hakbijlen staan nog in mn rug
Deze waren ook geworpen met een vrouwelijk toch...Villijn en scherpquote:
Opwachtenquote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hooligans topic idem, stond jij mij daar niet een keer op te wachten?
quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze waren ook geworpen met een vrouwelijk toch...Villijn en scherp![]()
en botte bijlen doen geen pijn![]()
hoop ik
Of stond Demnis of hoe heet ie ook alweer daar in zijn eentje? Disana heeft het daar voor mij uitgevochtenquote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opwachten, kan me er niks bij voorstellen.
Disana ruzie tijdens DGK?quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of stond Demnis of hoe heet ie ook alweer daar in zijn eentje? Disana heeft het daar voor mij uitgevochtenIk was toen hoogzwanger
Nee, zij nam het alleen voor me opquote:Op zondag 15 november 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Disana ruzie tijdens DGK?
Kan me er zeer weinig bij voorstellen.
Nee toen was ik hier nog nietquote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet u nog DGK? De SC was ranziger dan Jaap die in bad kotst
daar kan een legbatterijkip een puntje aan zuigenquote:Op zondag 15 november 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Marrije is een soort legkip, eigenlijk.
Hoeveel koters heb je al dan?quote:Op zondag 15 november 2009 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar kan een legbatterijkip een puntje aan zuigen
Je moet het maar zien als een ontgroening, kom je d'r doorheen, dan ben je:quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze waren ook geworpen met een vrouwelijk toch...Villijn en scherp![]()
en botte bijlen doen geen pijn![]()
hoop ik
quote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het maar zien als een ontgroening, kom je d'r doorheen, dan ben je:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Laysa het volgende:
ik moet heel even hier deverspreiden......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twee en daarna een miskraam (maar met dat soort info moet je hier dus voorzichtig zijnquote:
Oh echt? Ik herinner me er niets van maar nu voel ik me een heldquote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of stond Demnis of hoe heet ie ook alweer daar in zijn eentje? Disana heeft het daar voor mij uitgevochtenIk was toen hoogzwanger
quote:
Ja, de (ontbrekende) OP van Blomst was de aanleiding, weet je het weer?quote:Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt? Ik herinner me er niets van maar nu voel ik me een held
Straks So You Think You Can Dance. En we eten gebakken aardappeltjes met sla en boontje en biefstuktartaar.
Ja ja, stil maarquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik haal jou altijd door elkaar met wat andere SC dames
Het zegt me echt helemaal niets, of ik word oud of er vielen geen bansquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, de (ontbrekende) OP van Blomst was de aanleiding, weet je het weer?
Ik ga straks bzv kijken
Je gaat me toch niet vertellen dat dit ooit terug in je gezicht is gegooid?quote:Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef Marrije het volgende:
(maar met dat soort info moet je hier dus voorzichtig zijn
er vielen geen bans, alleen wat waarschuwingenquote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zegt me echt helemaal niets, of ik word oud of er vielen geen bans
Wat is bzv? Ik vind dansen wel leuk (uitsluitend om naar te kijken) dus bij hoge uitzondering kijk ik naar SBS6.
Dat zou wel de meest stijlleauze shit ooit zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dit ooit terug in je gezicht is gegooid?
quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
Heb jij dat ook dat gevoel van onrust dat het niet voor altijd kan blijven bestaan......Samen zijnnnnnnnnnnnnnnn is samen lachen samen huilennnnnnnnnnnnnnnnn![]()
Nee volgens mij was iedereen erg meelevend toenquote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er wel op voorbereidquote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
Heb jij dat ook dat gevoel van onrust dat het niet voor altijd kan blijven bestaan......Samen zijnnnnnnnnnnnnnnn is samen lachen samen huilennnnnnnnnnnnnnnnn![]()
Klopt, dat weet ik nog erg goedquote:Op zondag 15 november 2009 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee volgens mij was iedereen erg meelevend toen
Lijkt mij wel, en sorry de eerste die dat niet doet...dan maar een banquote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er wel op voorbereidAl heerst hier de ongeschreven regel dat je elkaars kinderen (en daarmee denk ik ook de verloren 'kindjes') met rust laat
Oh nou okee dan. Ik was een held met notesquote:Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
er vielen geen bans, alleen wat waarschuwingen
boer zoekt vrouw
Opgefoekepot!quote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig, ik schrok al. Want dat zou ik echt het laagste van het laagste vinden.
En dan ga ik nu even bankhangen. Ben een beetje blegh.
Kathleen? die ken ik niet meer!quote:Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neheee...Kathleen van K3 die niet meer K3 is dus nu gewoon Kathleen is zong dat net
Amen!!!quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er wel op voorbereidAl heerst hier de ongeschreven regel dat je elkaars kinderen (en daarmee denk ik ook de verloren 'kindjes') met rust laat
Hoiquote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hormonen.![]()
Ik denk dat dat bij Gert en Apk niet gepast is, als een jarenlange vriendschap stuk gaat lijkt mij dat pijnlijk genoeg.
Zo. Klaar alweer.
Hoi.quote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik weet even helemaal van niks he! En dan lees ik nu mijn naam![]()
Ik lag vrijdag vroeg in bed om zaterdagmorgen te gaan werken tot 20:30 en om zaterdagavond uitgetelt op de bank in slaap te vallen![]()
Ik heb niks terug gelezen, ik heb niks gepost, mijn laatste post hier was van vrijdagmiddag van 17:12 als ik me niet vergis.
Hoiquote:Op zondag 15 november 2009 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je niet? Vind je wel dan wel dat Caro omfloerst en vilein, zonder enige aanleiding verzoeken mag doen aan een user om een week op te donderen?
Als het door elkaar loopt, dan heb je mooi pech. Zodra het hier staat mag iedereen er op in gaan, óók als het vriendjes of vriendinnetjes betreft, dat maakt geen moer uit.
Ik wist helemaal niet dat er wat opgeheldert moest wordenquote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah en welke steek onder water heb je dan precies gegeven, want daar ben ik je even kwijt.quote:Op zondag 15 november 2009 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, om eerlijk te zijn was het iets van, "jij geeft een steek onder water, ik geef er eentje terug". Uitdelen in incasseren
Edit: en dat stond wat mij betreft overigens helemaal los van zowel Gert als APK, beiden hoeven zich dan ook niet aangesproken te voelen.
check je pmquote:Op zondag 15 november 2009 19:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er wat opgeheldert moest worden
Doe ik, thanx.quote:
En die geit is inmiddels ook wel uitgemolkenquote:Op zondag 15 november 2009 19:35 schreef Laysa het volgende:
Die ouwe koeien dachten dat ze al met pensioen mochten op hun 65e....blijkt dus dat ze gewoon tot hun 67e doormoeten....vandaar dat ze dr nu uit de sloot getrokken worden
tsja die klote regering ookquote:Op zondag 15 november 2009 19:35 schreef Laysa het volgende:
Die ouwe koeien dachten dat ze al met pensioen mochten op hun 65e....blijkt dus dat ze gewoon tot hun 67e doormoeten....vandaar dat ze nu uit de sloot getrokken worden
ik ben er namelijk hier écht wel klaar meequote:
dat gaat toch pas in 2010 inquote:Op zondag 15 november 2009 19:35 schreef Laysa het volgende:
Die ouwe koeien dachten dat ze al met pensioen mochten op hun 65e....blijkt dus dat ze gewoon tot hun 67e doormoeten....vandaar dat ze nu uit de sloot getrokken worden
quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben er namelijk hier écht wel klaar mee
anders voel ik ook weer de neiging om Lies te quoten en te zeggen dat ik juist vind dat het ons wel aangaat omdat het en plein public hier wordt besproken en dan houdt het nooit op he.
Oh WTF, ik ben het helemaal en dan ook HELEMAAL met Liesje eens!quote:Op zondag 15 november 2009 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry dat heb ik dan verkeerd gelezen, ik las het in een hele andere context namelijk dat ze jouw "meesteres"was en ze alles van je mocht vragen ook heel moeilijke dingen. Pas na jouw post snapte ik dat jij het anders opvatte want jij vroeg haar of ze nog meer op haar lever had. uit haar antwoord daarop bleek dat dat niet het geval was, en dat gewoon het eerste was wat in haar opkwam (Qta beproeving en vraag mij eens een week niet te mogen posten, ik zou het zwaar hebben)
[..]
Eens maar ik vind het wél een verschil of mensen het zelf hier neerzetten of dat ee ander het namens jou doet.
Ja sorry. Ik ook nu. Maar ik lees ineens van alles.quote:Op zondag 15 november 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
CarO, we waren er eigenlijk al wel klaar mee
Caro lust op zondag alleen maar pure chocolade.quote:Op zondag 15 november 2009 19:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo niet: verzin er zelf maar wat bij
Ja, ik ga morgen!quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey CarO, ben je al naar Muse geweest? Dacht eigenlijk dat 't maandag of zo was, maar zag in de reeks iets over nagenieten
.
_______________________________________________________________quote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ook nu. Maar ik lees ineens van alles.
Streep eronder dan.
Ah tof, toch goed onthouden.quote:Op zondag 15 november 2009 19:41 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik ga morgen!
Zaterdag waren ze in Ahoy. Schijnt FANTASTISCH te zijn geweest![]()
En ik mag nog, hoe heerlijk is dat!![]()
Is natuurlijk niet erg, maar zoals je inmiddels hebt gelezen ben je verdedigd en was de discussie gewoon afgesloten.quote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ook nu. Maar ik lees ineens van alles.
Streep eronder dan.
Ja zover was ik nog niet, ik ben er even vol ingegaan zoals je ziet.quote:Op zondag 15 november 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet erg, maar zoals je inmiddels hebt gelezen ben je verdedigd en was de discussie gewoon afgesloten.
Maar leg 's uit dan, waarom alleen chocolade op zondag?
Ja maar dat lees ik niet meerquote:Op zondag 15 november 2009 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld spelenquote:Op zondag 15 november 2009 19:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nogmaals: OMGWTFBBQ.
Echt, je ziet spoken. Had ik een dag moeten zeggen? Of een week je haard niet aan mogen doen?
Was dat beter geweest? Treurwilg.
Je vroeg zelf om een aanbod als ik me niet vergis. Of had ik je over de knie moeten leggen
Aww wat ben je ook een ontzettende huilie. Ik haal het voor de tweede keer aan omdat je godverdee om een aanbod vroeg.quote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld spelen![]()
Je begon hier al over een weekje niet fokken, voordat ik om een aanbod vroeg. Je kwam er mee binnen.
Ik vertrouw jouw onschuldig voorkomen niet, je had van alles kunnen verzinnen, maar je kwam met dit.
Je man staat al een uur te toeteren voor de deur, maar nmns is blijkbaar belangrijkerquote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aww wat ben je ook een ontzettende huilie. Ik haal het voor de tweede keer aan omdat je godverdee om een aanbod vroeg.
Ja, ik speel de vermoorde onschuld. Eigenlijk ben ik een vilein mens, een kwaadaardig gezwel in de SC.
De aanstichter van alle rellen, de as van het kwaad. De rotte appel in de mand.
Flikker toch op man
Godver KUT !!!!quote:Op zondag 15 november 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen heeft z'n ontzettend belangrijke zegje kunnen doen, maar 't is nu ongeveer wel klaar. Het wordt een zondagavond in peace.
Groepsknuffel? Mooi
Over 4 jaar zijn ze getrouwd, ik zeg het je.quote:Op zondag 15 november 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je man staat al een uur te toeteren voor de deur, maar nmns is blijkbaal belangrijker
Ik had die L ge_editquote:Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over 4 jaar zijn ze getrouwd, ik zeg het je.![]()
Héé Tom jullie hebben toch ook de films gekeken uh ParanormalActivity en 500 days of summerquote:
Ja ik eet chineesquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
Tis ook gewoon door Pietjes zn Code TT....dat nodigd gewoon uit tot een stevig potje uitpraten
Die eerste vind ik wel tof. 2e ff zoekenquote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef Soury het volgende:
Héé Tom jullie hebben toch ook de films gekeken uh ParanormalActivity en 500 days of summer
Wat een kutfilms zeg gehoopt op een goeie versie (maanden) en wat een ruk zooi zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Kuch!quote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel tof. 2e ff zoeken
quote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
die omschrijving op IMDB![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Bespaar je de moeite...quote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel tof. 2e ff zoeken
Souly is speciaalquote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet zo subtiel zijn
quote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet zo subtiel zijn
Voordat je weg gaat posten dat je naar de film gaat.quote:Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die boodschap was mij niet ontgaan, een week toch?
Alleen 500 days of summer gezien, Juud vond hem ook niet zo goed maar ik wel.quote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé Tom jullie hebben toch ook de films gekeken uh ParanormalActivity en 500 days of summer
Wat een kutfilms zeg gehoopt op een goeie versie (maanden) en wat een ruk zooi zeg
quote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
die omschrijving op IMDB![]()
jaa maar vet hoog cijfer enzo, plus beetje zwarte humor (wat ik leuk vind) nou echt niet wat een kut filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
PICS!quote:Op zondag 15 november 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen 500 days of summer gezien, Juud vond hem ook niet zo goed maar ik wel.
Maar wat wil je met Zoey Deschanel.
Kan ik die zus van je lenen?quote:Op zondag 15 november 2009 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voordat je weg gaat posten dat je naar de film gaat.
Dan iemand anders laten posten dat je een ongeluk hebt gehad.
Naamtopique gegarandeerd.
Pro-tip: vraag of ze niet je echte naam vermelden.
Die neemt het niet zo nauw met die Pro-tipquote:Op zondag 15 november 2009 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan ik die zus van je lenen?
Daar heb ik weer iemand voor, iemand met een zweepjequote:Op zondag 15 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die neemt het niet zo nauw met die Pro-tip
Ik lees dan ook vaak de comments, maar een cijfer boven de 8 voor een comedy. Tja dan word ik nieuwsgierig maar gadverdamme zeg. En in het begin nog veel belovend "This is not a love story" Nee hahahahahahahaha tis een kleffe teringzooi die op niks uit draaid. En die zogenaamde horror film daar kreeg ik min of meer een lach kick vanquote:Op zondag 15 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
IMDB cijfers zijn overigens sowieso hoax.
Even kijken hoe Alberto door de tuin heen springt.quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om half 10 een ingelaste uncercover in Nederland.
Hier op Fok!quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om half 10 een ingelaste uncercover in Nederland.
Misschien je verwachtingen wat bijstellen?quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dan ook vaak de comments, maar een cijfer boven de 8 voor een comedy. Tja dan word ik nieuwsgierig maar gadverdamme zeg. En in het begin nog veel belovend "This is not a love story" Nee hahahahahahahaha tis een kleffe teringzooi die op niks uit draaid. En die zogenaamde horror film daar kreeg ik min of meer een lach kick vanGodver nou ja mijn hoop staat op 2012 en dan met beamer GROOT DUS
Waar richt je die beamer op, op de gevel van de woning aan de overkant van de straat?quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dan ook vaak de comments, maar een cijfer boven de 8 voor een comedy. Tja dan word ik nieuwsgierig maar gadverdamme zeg. En in het begin nog veel belovend "This is not a love story" Nee hahahahahahahaha tis een kleffe teringzooi die op niks uit draaid. En die zogenaamde horror film daar kreeg ik min of meer een lach kick vanGodver nou ja mijn hoop staat op 2012 en dan met beamer GROOT DUS
Ja D. is ff weg ... Eeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja D. is ff weg ... Eeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
quote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja D. is ff weg ... Eeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Beamer heb ik al. Tis dat scherm wat lastig doet. Besteld, betaald maar nog niet geleverd. Maar wat in een goed vat zit.quote:Op zondag 15 november 2009 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar richt je die beamer op, op de gevel van de woning aan de overkant van de straat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |