Doe ik, thanx.quote:
En die geit is inmiddels ook wel uitgemolkenquote:Op zondag 15 november 2009 19:35 schreef Laysa het volgende:
Die ouwe koeien dachten dat ze al met pensioen mochten op hun 65e....blijkt dus dat ze gewoon tot hun 67e doormoeten....vandaar dat ze dr nu uit de sloot getrokken worden
tsja die klote regering ookquote:Op zondag 15 november 2009 19:35 schreef Laysa het volgende:
Die ouwe koeien dachten dat ze al met pensioen mochten op hun 65e....blijkt dus dat ze gewoon tot hun 67e doormoeten....vandaar dat ze nu uit de sloot getrokken worden
ik ben er namelijk hier écht wel klaar meequote:
dat gaat toch pas in 2010 inquote:Op zondag 15 november 2009 19:35 schreef Laysa het volgende:
Die ouwe koeien dachten dat ze al met pensioen mochten op hun 65e....blijkt dus dat ze gewoon tot hun 67e doormoeten....vandaar dat ze nu uit de sloot getrokken worden
quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben er namelijk hier écht wel klaar mee
anders voel ik ook weer de neiging om Lies te quoten en te zeggen dat ik juist vind dat het ons wel aangaat omdat het en plein public hier wordt besproken en dan houdt het nooit op he.
Oh WTF, ik ben het helemaal en dan ook HELEMAAL met Liesje eens!quote:Op zondag 15 november 2009 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry dat heb ik dan verkeerd gelezen, ik las het in een hele andere context namelijk dat ze jouw "meesteres"was en ze alles van je mocht vragen ook heel moeilijke dingen. Pas na jouw post snapte ik dat jij het anders opvatte want jij vroeg haar of ze nog meer op haar lever had. uit haar antwoord daarop bleek dat dat niet het geval was, en dat gewoon het eerste was wat in haar opkwam (Qta beproeving en vraag mij eens een week niet te mogen posten, ik zou het zwaar hebben)
[..]
Eens maar ik vind het wél een verschil of mensen het zelf hier neerzetten of dat ee ander het namens jou doet.
Ja sorry. Ik ook nu. Maar ik lees ineens van alles.quote:Op zondag 15 november 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
CarO, we waren er eigenlijk al wel klaar mee
Caro lust op zondag alleen maar pure chocolade.quote:Op zondag 15 november 2009 19:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo niet: verzin er zelf maar wat bij
Ja, ik ga morgen!quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey CarO, ben je al naar Muse geweest? Dacht eigenlijk dat 't maandag of zo was, maar zag in de reeks iets over nagenieten
.
_______________________________________________________________quote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ook nu. Maar ik lees ineens van alles.
Streep eronder dan.
Ah tof, toch goed onthouden.quote:Op zondag 15 november 2009 19:41 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik ga morgen!
Zaterdag waren ze in Ahoy. Schijnt FANTASTISCH te zijn geweest![]()
En ik mag nog, hoe heerlijk is dat!![]()
Is natuurlijk niet erg, maar zoals je inmiddels hebt gelezen ben je verdedigd en was de discussie gewoon afgesloten.quote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ook nu. Maar ik lees ineens van alles.
Streep eronder dan.
Ja zover was ik nog niet, ik ben er even vol ingegaan zoals je ziet.quote:Op zondag 15 november 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet erg, maar zoals je inmiddels hebt gelezen ben je verdedigd en was de discussie gewoon afgesloten.
Maar leg 's uit dan, waarom alleen chocolade op zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |