quote:
Zingen hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:18 schreef D. het volgende:
zit ze daar een beetje de boel vol te spemmen
quote:
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben en kadootjes krijg en april omdat je in april vaak weer van die mooie buitenzitzomerdagen kan hebben waar ik helemaal blij van wordquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
April? Waarom april? Je bedoelt juni zeker?
Ongetwijfeldquote:
Ah, Mockingbird Hillquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zingen hoorAnders had ik wel SpemmerdeSpem gezegd
Oeh, ik ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben
Ik houd niet van verjaardagen (zie mijn opmerking over 'verplicht' feesten)quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben en kadootjes krijg en april omdat je in april vaak weer van die mooie buitenzitzomerdagen kan hebben waar ik helemaal blij van word
Nog een lente-kindjequote:
Klopt we hebben ook geen plannen alleen dat we samen zijn met oud en nieuwquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Maar ik houd meer van spontaan, en feesten omdat je moet feesten is niet echt aan mij besteed
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd niet van verjaardagen (zie mijn opmerking over 'verplicht' feesten)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef hondjes het volgende:
Thuis![]()
Half negen vertrokken en om 11 uur weer in Holland.......
Koffers in de gang en je pc aanquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef hondjes het volgende:
Thuis![]()
Dag lief D-tjequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef D. het volgende:
Anyway..
bedtijd
Fijne avond verder iedereen, en voor dadelijk/straks/ooit welterusten![]()
Ik ben ook in April Jarigquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben en kadootjes krijg en april omdat je in april vaak weer van die mooie buitenzitzomerdagen kan hebben waar ik helemaal blij van word
Slaap lekkersquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef D. het volgende:
Anyway..
bedtijd
Trustenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef D. het volgende:
Anyway..
bedtijd
Ik heb verjaardagen met sneeuw en verjaardagen met hoogzomer gevierd. Jij ook?quote:
Wind en regen, het lijkt wel herfstquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:36 schreef hondjes het volgende:
Wat een rotweer hier, Dees.......
Ben wel helemaal high van autorijden,,,alles draait..en moe
Mn 16e verjaardag was het 30 graden.....en het jaar daarop was het idd erg koud.....en 2e of 1e paasdagquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb verjaardagen met sneeuw en verjaardagen met hoogzomer gevierd. Jij ook?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef hondjes het volgende:
Thuis![]()
Jij bent ook echt een lieverd he, dat je daar even aan denkt en meldtquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wind en regen, het lijkt wel herfst![]()
Probeer nog even te relaxen voordat je gaat slapen, beetje tv of muziek, een glaasje wijn, anders heb je zo'n onrustige nacht.
De koffers en post liggen er morgen ook nog![]()
Soms heb ik mijn momentenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een lieverd he, dat je daar even aan denkt en meldt
Ja dat doet ze goed hahaquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms heb ik mijn momenten![]()
En hondjes neemt mijn advies ook nog eens aan
Dag moppiequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:49 schreef Laysa het volgende:
Lieve mensen.....mn Internet begint zelfs tegen te werken....ik ga afsluiten.... Night All![]()
Slaap lekker iedereenquote:
"En meneer, u kunt altijd gratis extra frietjes bijbestellen hè!"quote:Op zondag 15 november 2009 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Las het hier, en ik wil d'r eigenlijk wel een keer heen, volgens mij moet 't lukken![]()
[ afbeelding ]
Nog een beetje wakker, telt dat ook?quote:Op zondag 15 november 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
"En meneer, u kunt altijd gratis extra frietjes bijbestellen hè!"![]()
Nog iemand wakker hier, of ligt alles al in bed of lamlazerus op de vloer?
Hoe langer ik er naar kijk, hoe groter de uitdaging wordtquote:Op zondag 15 november 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
"En meneer, u kunt altijd gratis extra frietjes bijbestellen hè!"![]()
Nog iemand wakker hier, of ligt alles al in bed of lamlazerus op de vloer?
Oh dat hebben wij ook een keer gehad onderweg naar Frankrijk. Ik merkte er niet veel van maar ex schoot compleet in de stress, voelde vanalles aan de auto enzo. We hadden toen nog geen eigen auto dus was de 2e auto van exschoonouders. Moesten we later nog kilometers rijden voor een volvo gagrage. Probeer te bdenken welk stadje dat was, we hebben ons tijdens het wachten iig prima vermaakt toenquote:Op zondag 15 november 2009 01:16 schreef hondjes het volgende:
We hadden een cilinder , die niet goed werkte...
Dus het ging hobbeldebobbel,,wat een klote gedoe zeg...
En dat met een auto die toch echt niet zo oud is,,,
en net nagekeken was, zelfs nog in de garantie zit...
pfffffffffff
Heb salade gemaakt, patat gefrituurd en biefstuk gebakken. En toen ieder nog een fles wijn genuttigd onder "het genot" van Independance Day. Soms kan die domme uitvergrote imbeciele Hollywood-rotzooi je zó gaan tegenstaan hè! In dit geval ook. Dan zit je naar zo'n Will Smith te kijken, en z'n sneue oneliners, en dan denk je: hadden de nazi's maar gewonnen 60 jaar geleden.quote:Op zondag 15 november 2009 01:12 schreef Coos het volgende:
Heb Lila dit ca gekeken op Canvas. Prachtige verrassende film.![]()
O dat is wel aardig van je. Je weet net zo goed als ik dat P6K dat niet kan betalen dus ik kan gevoeglijk aannemen dat jij hem inviteerd?quote:Op zondag 15 november 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe langer ik er naar kijk, hoe groter de uitdaging wordt![]()
Maar eens contact opnemen met P6K, da's ook een goeie eter
Hebbie die nu al gebrand voor me?quote:Op zondag 15 november 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Inglourious Basterds solt ook met de geschiedenis, en da's een kraker.
Het is al de tweede keer,,,en toen moest die cilinder uit Duitsland komen...quote:Op zondag 15 november 2009 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat hebben wij ook een keer gehad onderweg naar Frankrijk. Ik merkte er niet veel van maar Jelle schoot compleet in de stress, voelde vanalles aan de auto enzo. We hadden toen nog geen eigen auto dus was de 2e auto van exschoonouders. Moesten we later nog kilometers rijden voor een volvo gagrage. Probeer te bdenken welk stadje dat was, we hebben ons tijdens het wachten iig prima vermaakt toen
In Utrecht zijn alle winkels toch ook wel op zondag open?quote:Op zondag 15 november 2009 01:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is al de tweede keer,,,en toen moest die cilinder uit Duitsland komen...
vlak voor we weggingen, en nu begon de ellende vlakbij Barcelona, dus we moesten nog 1600km..
Alleen bij hoge snelheid ging het goed,,![]()
En verder ben ik dus alle tandenborstels vergeten, en scheer-apparaat ..
dus morgen maar nieuwe kopen...maar waar,,heeft appie elektrische tandenborstels.
Om eerlijk te zijn had ik daar even niet bij stil gestaan. Maar goed, hij wil vast wel afbetalen in 20 termijnenquote:Op zondag 15 november 2009 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
O dat is wel aardig van je. Je weet net zo goed als ik dat P6K dat niet kan betalen dus ik kan gevoeglijk aannemen dat jij hem inviteerd?
Wees eens genereus.quote:Op zondag 15 november 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik daar even niet bij stil gestaan. Maar goed, hij wil vast wel afbetalen in 20 termijnen
De terrassen waren daar vanavond wel open, maar goffer, ben tot op het bot verkleumd. Volgens mij stond daar windkracht acht in die binnenstad.quote:Op zondag 15 november 2009 01:28 schreef hondjes het volgende:
Alleen de eerste van de maand,,stom he..
Dan koop je voor die ene dag toch gewone tandenborstels en daarna leg je ze in het magazijn.quote:Op zondag 15 november 2009 01:28 schreef hondjes het volgende:
Alleen de eerste van de maand,,stom he..
Herkenbaarquote:Op zondag 15 november 2009 01:26 schreef hondjes het volgende:
Alleen bij hoge snelheid ging het goed,,![]()
Kwam ze uit Utrechtquote:Op zondag 15 november 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De terrassen waren daar vanavond wel open, maar goffer, ben tot op het bot verkleumd. Volgens mij stond daar windkracht acht in die binnenstad.
Het leek wel een trilplaat..quote:Op zondag 15 november 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik weet nog wel waar we stonden toen, Dinard volgens mij,bij saint Malo
Wat een geweldige vakantie was dat, werden we vrienden met wat straat muziekkanten en een nacht op het strand met de zwervers van saint malo![]()
Geen idee waar de dichtsbijzijnde volvo gagrage toen was, maar het was ver! (La Rochelle ofzo, leuk stadje iig)
Geen idee waar je morgen elektrische tandenborstels kan kopen, ws niet bij de AH, is het nergens koopzondag? Ik heb altijd pulsar tandenborstels die doen het op een batterijtje.
Ik keek naar Jack Spijkerman omdat ik te lui was om te zappen, omg dat ik kopspijkers ooit grappig vond!quote:Op zondag 15 november 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb salade gemaakt, patat gefrituurd en biefstuk gebakken. En toen ieder nog een fles wijn genuttigd onder "het genot" van Independance Day. Soms kan die domme uitvergrote imbeciele Hollywood-rotzooi je zó gaan tegenstaan hè! In dit geval ook. Dan zit je naar zo'n Will Smith te kijken, en z'n sneue oneliners, en dan denk je: hadden de nazi's maar gewonnen 60 jaar geleden.
Is daar al een film van trouwens? Dat de nazi's wél wonnen? Lijkt me wel een aardig thema.
Inglourious Basterds solt ook met de geschiedenis, en da's een kraker.
Nee, 't was een oude vlam (2003-2004) uit Noordwijkerhout. Die belde mij op of ik zin had om wat "bij te praten"quote:
Dat geloof ik we want volgens mij hebben wij het wel eens over haar gehadquote:Op zondag 15 november 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, 't was een oude vlam (2003-2004) uit Noordwijkerhout. Die belde mij op of ik zin had om wat "bij te praten"Ontmoeten halverwege, dan kom je al snel bij Utrecht uit.
Blijkt ze opeens drie mannen te hebben (die met zweep bewerkt) en ze zag in mij wel een goede vierde
![]()
![]()
![]()
Heb even wat bedenktijd gevraagd![]()
voor Coos: geen woord aan gelogen![]()
Neeeeeeeeeee, dat was weer een anderquote:Op zondag 15 november 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat geloof ik we want volgens mij hebben wij het wel eens over haar gehad
Ben benieuwd hoe het aflooptquote:Op zondag 15 november 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, 't was een oude vlam (2003-2004) uit Noordwijkerhout. Die belde mij op of ik zin had om wat "bij te praten"Ontmoeten halverwege, dan kom je al snel bij Utrecht uit.
Blijkt ze opeens drie mannen te hebben (die met zweep bewerkt) en ze zag in mij wel een goede vierde
![]()
![]()
![]()
Heb even wat bedenktijd gevraagd![]()
Ik bedoelde die een tijdje bij je logeerde en daarna een vreemde fetisch ontwikkelde, weet je zeker dat we niet dezelfde bedoelen?quote:Op zondag 15 november 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, dat was weer een ander![]()
Ik trek ze aan hè, ben schijnbaar als een magneet
Slaap lekker hondjesquote:Op zondag 15 november 2009 01:46 schreef hondjes het volgende:
Bedoel dus deze![]()
Het wordt echt bedtijd voor me,,ga al verkeerde dingen plaatsen
quote:Op zondag 15 november 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb haar natuurlijk direct gevraagd of één van die mannen bij mij de huishouding en tuin niet zou kunnen doen. Ik tolereer desnoods een leuk jurkje, netkousen en pumps.quote:
Nah dan laat je je toch afrossen.quote:Op zondag 15 november 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En best een mooie mevrouw
Nee, dat was een ander.quote:Op zondag 15 november 2009 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die een tijdje bij je logeerde en daarna een vreemde fetisch ontwikkelde, weet je zeker dat we niet dezelfde bedoelen?
Ok dan trek je het echt aanquote:Op zondag 15 november 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat was een ander.
Ze was toen nogal schuchter. Heb 'r destijds geprobeerd wat vlot te trekken en dit is schijnbaar het resultaatquote:Op zondag 15 november 2009 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah dan laat je je toch afrossen.
En dan kom je later hier klagen dat het zo'n pijn doet.
Om eerlijk te zijn, ik vind ietwat afwijkende types ook wel erg leuk om (tijdelijk) mee om te gaan. 't Moet alleen niet al teveel pijn gaan doenquote:
Een "zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb", is te makkelijkquote:Op zondag 15 november 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik vind ietwat afwijkende types ook wel erg leuk om (tijdelijk) mee om te gaan. 't Moet alleen niet al teveel pijn gaan doen
Ligt het aan mij of moet jij je even voorstellen?quote:Op zondag 15 november 2009 02:06 schreef bapjob het volgende:
ligt het aan mij of is iedereen vandaag een beetje dood?
Zeg nu zelf Liesje, zo'n duf ingekakt wijf, da's toch ook niks. 'n Beetje "anders" doet met smaak eten.quote:Op zondag 15 november 2009 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een "zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb", is te makkelijk
Ben ik met je eensquote:Op zondag 15 november 2009 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg nu zelf Liesje, zo'n duf ingekakt wijf, da's toch ook niks. 'n Beetje "anders" doet met smaak eten.
hoi ik ben bapjob, verveel me en zit op een zaterdagavond alleen achter een pc..quote:Op zondag 15 november 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of moet jij je even voorstellen?
Tsja, maar ook die is hartstikke lief, aardig en ok! Ik ben blij dat ik haar ken. 't Was een roerig en rumoerig jaar, lastig af en toe, maar ik kijk er met plezier op terug en ik had het niet willen missen.quote:Op zondag 15 november 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voorspelde je alleen al dat je gek zou worden van b&L op den duur
Mooi, zo denk ik ook ongeveer over mijn afgelopen jaar.quote:Op zondag 15 november 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tsja, maar ook die is hartstikke lief, aardig en ok! Ik ben blij dat ik haar ken. 't Was een roerig en rumoerig jaar, lastig af en toe, maar ik kijk er met plezier op terug en ik had het niet willen missen.
Heb je wat om over na te denken op 31 december....quote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi, zo denk ik ook ongeveer over mijn afgelopen jaar.
Maar het was wel zwaar, dat heb ik onderschat..
Slaap lekker iedereen.
Het gaat iets beter ja, dankje. Ik overleef het geloof ik wel.quote:Op zondag 15 november 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga net slapen
Ben je weer beter?
Nou die onderste is wel een ander mokkel dan die van het eerste tjoepje!quote:Op zondag 15 november 2009 02:32 schreef spapaars het volgende:
Deze avond feestje in het Big Brother huis, Servië.
Een beetje dronken.
Later beland ze in het zwembad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestand te groot voor YouTube dus heb ik het op Rapidshare gezet.
http://rapidshare.com/files/307106522/BB_Serbia_the_pool_spa..asf
Dit is ook die onderste.quote:Op zondag 15 november 2009 02:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou die onderste is wel een ander mokkel dan die van het eerste tjoepje!![]()
![]()
Aaargh! Waarom is er in allerlei achterlijke landen nog wél BB te zien en bij ons niet meer!![]()
O, wacht.
Nou, wat een feest.quote:Op zondag 15 november 2009 02:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is ook die onderste.
Jovana pussy flash
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
http://rapidshare.com/fil(...)-_Saturday_pussy.mp4
Ben geen lid van RS, dat duurt wel effe.quote:Op zondag 15 november 2009 02:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is ook die onderste.
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)-_Saturday_pussy.mp4
lquote:Op zondag 15 november 2009 02:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben geen lid van RS, dat duurt wel effe.
Zijn er live-streams? En gaat het er regelmatig heftig aan toe?
Open er anders een apart topic over. Daar is dit subforum voor.
Als mensen het saai vinden dan zakt het topic vanzelf wel weg, maar als je regelmatig dit soort foto's en filmpjes post dan vermoed ik redelijk hoge views.
Je was je pillen vergeten?quote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef APK het volgende:
Gisteren had ik een -in mijn opinie- goede reden om boos te zijn.
Huilie.quote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef APK het volgende:
Gert, ik wil je er nog graag even op wijzen dat ik jou maanden met rust heb gelaten.
Dus niet wekelijks lastig vallen met af en toe een weekje overslaan zoals jij zegt.
Gisteren had ik een -in mijn opinie- goede reden om boos te zijn.
Dat jij het daar niet mee eens was is uiteraard jouw goed recht.
Maak het niet groter dan het is.
Als het relatief is, dan kán het altijd druk genoemd wordenquote:Op zondag 15 november 2009 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is er hier nog relatief veel loos om half 4 's nachts![]()
Valt me heul niet op normaal als ik bezeaupen ben.
Ja, wacht nu even tot 1 januari, dan valt 't eventueel falen niet zo op tussen al die anderen die van alles beloven en niet waarmakenquote:Op zondag 15 november 2009 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben juist niet bezopen nu, want ik ben ziek![]()
Bovendien heb ik besloten mijn leven te beteren, netjes te zijn en niet zo veel meer te drinken en roken
Je geloofd niet in mequote:Op zondag 15 november 2009 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wacht nu even tot 1 januari, dan valt 't eventueel falen niet zo op tussen al die anderen die van alles beloven en niet waarmaken
goed zo jongen...quote:Op zondag 15 november 2009 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben juist niet bezopen nu, want ik ben ziek![]()
Bovendien heb ik besloten mijn leven te beteren, netjes te zijn en niet zo veel meer te drinken en roken
Tup-tup-tup-tara-rup-tup-tup...quote:
Topickillerquote:Op zondag 15 november 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tup-tup-tup-tara-rup-tup-tup...
Come on!
Tuurlijk wel, het is nog maar 11 uur, je hebt de hele dag nog !!quote:Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Leren, werd wakker met wat lichte paniekgevoelens, ik krijg het nooit op tijd in mijn hoofd allemaal
Panieken heeft iig geen zinquote:Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Leren, werd wakker met wat lichte paniekgevoelens, ik krijg het nooit op tijd in mijn hoofd allemaal
Een werkzondag..quote:Op zondag 15 november 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Het wordt weer een werkzondag. Eerst nog één cappuccino.
En een liedje!
Ik vind de titel ook zo cool.
En krijg je het niet af dan is het handig om gewoon te blijven ademhalen. Alle konijntjes blijven leven, so no worries. Utkomtgoed!quote:Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Baby Justin owned Bertelse en Ernio.quote:
Dit zou grappig moeten zijn?quote:Op zondag 15 november 2009 13:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Baby Justin owned Bertelse en Ernio.
Vandaag waren Justin en Beyonce weer bij de crèche, hij droeg een kroon en een mantel en liet peuters voor hem buigen.
Ik bedoelde of dat de reden is dat je het post, of dat er wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard isquote:
Je ziet een vrouw met mickey mouse oren en een baby pop op een desk zitten, zou er dan echt nog iets van hoogstaand niveau besproken worden?quote:Op zondag 15 november 2009 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde of dat de reden is dat je het post, of dat er wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard is
Ik wilde geen voorbarige conclusies trekken en beschuldigd worden voor discriminatie of ergerquote:Op zondag 15 november 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je ziet een vrouw met mickey mouse oren en een baby pop op een desk zitten, zou er dan echt nog iets van hoogstaand niveau besproken worden?
Anders post je even wat je vanavond gaat eten.quote:Op zondag 15 november 2009 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde of dat de reden is dat je het post, of dat er wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard is
En dat wil jij weten omdat..?quote:Op zondag 15 november 2009 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders post je even wat je vanavond gaat eten.
We kunnen beter gaan schuilen.quote:Op zondag 15 november 2009 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders post je even wat je vanavond gaat eten.
Oh jeejjjjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 15 november 2009 14:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan schuilen.
[ afbeelding ]
Sinds wanneer wil jij iets bespreken wat de moeite waard is?quote:Op zondag 15 november 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat er dan wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard is
De shit zeker?quote:Op zondag 15 november 2009 14:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan schuilen.
[ afbeelding ]
Zeg jijquote:Op zondag 15 november 2009 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jij iets bespreken wat de moeite waard is?
Daar heb ik je nog niet eerder op kunnen betrappen
Ik loop dan ook niet om andermans youtubes te janken.quote:Op zondag 15 november 2009 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jij iets bespreken wat de moeite waard is?
Daar heb ik je nog niet eerder op kunnen betrappen
Ik vroeg of het grappig bedoelt was (omdat ik me dit oprecht afvroeg), dat jij er weer allerlei rare dingen in ziet ligt denk ik aan je medicatiequote:Op zondag 15 november 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop dan ook niet om andermans youtubes te janken.
quote:
Kinderachtigquote:Op zondag 15 november 2009 14:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg of het grappig bedoelt was (omdat ik me dit oprecht afvroeg), dat jij er weer allerlei rare dingen in ziet ligt denk ik aan je medicatie
Wat een geweldige clip en dito nummerquote:Op zondag 15 november 2009 12:12 schreef Noek het volgende:
Ons dagje uit valt toch mooi in het water. Wat jammer, had wel zin in een dagje op tjak met de Zonnebloem.
Goed, liedje dan maar.
![]()
![]()
quote:Er zijn geen definities gevonden voor ambetant.
quote:Bijvoeglijk naamwoord
ambetant
vervelend, onprettig.
Of wanneer wij dat willenquote:Op zondag 15 november 2009 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PMS, ik ben saggerijnig wanneer ik dat wil
quote:
Lol, doe 's rustig ofzeaux, manquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het filmpje serieus erg flauw en omdat het een reactie was op het B&E filmpje vroeg ik me af waar Dementor ermee naar toe wilde. Ik hou er niet van om 'aangevallen' te worden omdat ik een oprechte vraag stel.
Ik hou er niet van om 'aangevallen' te worden omdat ik een oprechte vraag stel.
Anyway..
Ik heb jou destijds aangesproken op je postgedrag, maar heb ook aangegeven het daar niet meer over te gaan hebben. Gezien je gedrag zit het je toch nog steeds dwars en als het van 1 kant moet komen werkt het niet. Ik zal je voortaan wel negeren als dat de enige oplossing is.
Ik heb echt geen idee, maar ook dat zal wel aan mijn medicatie liggenquote:Op zondag 15 november 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die D, is dat een lekker wijf of is 't een vent?
Goftedomme, je bent nog niet eens blauw en je acteert al alsofquote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar ook dat zal wel aan mijn medicatie liggen_!
Zit je 'm nou aan te vallen, trouwens?
quote:
Mannenhumorquote:Op zondag 15 november 2009 14:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier ook, zelfde tijdzone denk ik?
Ik heb 3 verschillende trailers gezien.quote:Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef Kally het volgende:
Iemand al iets gezien van de film 2012, en is het wat?
Oke goed excuus om te zien dusquote:Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 3 verschillende trailers gezien.
Zal geen hoogstaand verhaal zijn, maar wel beelden die je gezien 'moet' hebben.
Buitengewoon goedquote:Op zondag 15 november 2009 14:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hoe was je avond gisteren?
Daar kan ik natuurljk geen rekening mee gaan houdenquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of wanneer wij dat willen![]()
quote:
Ja dames, gewoon even inlezen hoorquote:Op zondag 15 november 2009 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurljk geen rekening mee gaan houden![]()
Hoe was je date gisteravond?
quote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
Ja dames, gewoon even inlezen hoor
Moet ik terug gaan lezenquote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
Ja dames, gewoon even inlezen hoor
Wat moet je anders doen op zo'n druilerige zondagmiddag (terwijl ik het schrijf breekt hier plots de zon door)quote:
Helemaal waarquote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Rampenfilms met een groot budget zijn altijd wel de moeite, imho
quote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen hallen mannen en mennen door elkaar
Soms gebiedt mijn nieuwsgierigheid mij om wel terug te lezenquote:Op zondag 15 november 2009 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen op zo'n druilerige zondagmiddag (terwijl ik het schrijf breekt hier plots de zon door)
Ik proef iets van ........van...... cynisme?quote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef Marrije het volgende:
Oh, sta je in de wachrij NMNS? Vind je vast niet erg toch, als je t een lekker wijf vindt. Jij zit vast ook niet stil ondertussen, of wel?
*piep* terug, is dit communicatie 2.0?quote:
Er zijn vele varianten mogelijk beste Deisyy, vier op een rij, de vierde in de rij, vier-en-delen, etc.quote:Op zondag 15 november 2009 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms gebiedt mijn nieuwsgierigheid mij om wel terug te lezen![]()
En ik las dat jij een interessante en verrassende avond hebt gehad. Weet je al wat je doet, want het is natuurlijk wel belangrijk om te weten of je wel nummertje 4 in rij wilt zijn om er flink van langs te krijgen en of je überhaupt wel wilt proberen je pijngrens te verhogen
Hoi .quote:Op zondag 15 november 2009 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Blijft Fok! zo traag tot de verhuizing?
Nou ja het doet het tenminste weerquote:Op zondag 15 november 2009 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Blijft Fok! zo traag tot de verhuizing?
Nou nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 15 november 2009 15:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik proef iets van ........van...... cynisme?
Dat filmpje was voor Cc en ze kon er wel om lachen.quote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het filmpje serieus erg flauw en omdat het een reactie was op het B&E filmpje vroeg ik me af waar Dementor ermee naar toe wilde. Ik hou er niet van om 'aangevallen' te worden omdat ik een oprechte vraag stel.
Die heeft hier vrijdag gegeten, we hebben een filmpje gekeken, wat gebabbeld over ingeslagen ruiten en ze is daarna, rond een uur of tien vertrokken. En ik heb mij keurig gedragenquote:Op zondag 15 november 2009 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk nietL&B is toch ook nog wel in beeld of niet?
Je loopt gewoon meerdere chickies gelijktijdig te hosselen?quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft hier vrijdag gegeten, we hebben een filmpje gekeken, wat gebabbeld over ingeslagen ruiten en ze is daarna, rond een uur of tien vertrokken. En ik heb mij keurig gedragen
quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft hier vrijdag gegeten, we hebben een filmpje gekeken, wat gebabbeld over ingeslagen ruiten en ze is daarna, rond een uur of tien vertrokken. En ik heb mij keurig gedragen
Nee, ik heb mij zowel vrijdag als gisteren keurig gedragenquote:Op zondag 15 november 2009 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je loopt gewoon meerdere chickies gelijktijdig te hosselen?
Baas.
Vrijdag was L&B?quote:Op zondag 15 november 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij zowel vrijdag als gisteren keurig gedragen![]()
Tegelijk geeft teveel gedoe en dat komt vroeg of laat uit (weet ik uit een grijs en heel ver verleden)
D&K?quote:Op zondag 15 november 2009 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrijdag was L&B?
Hoe noemen we die van gisteren dan?
waren bij jou de ruiten ingeslagen?quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was warme chocolademelk met slagroomquote:Op zondag 15 november 2009 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je lust alweer koffie, dan is je griepje voorbij
Dat vond de kleine puk vast heel spannend he?quote:Op zondag 15 november 2009 15:40 schreef Gert het volgende:
Nou dat was leuk, Sinterklaas bezoeken bij het hotel waar hij logeert. Dakpiet stal de show, door met een touw vanaf het hoteldak naar beneden af te dalen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij leest ook niet terug hèquote:Op zondag 15 november 2009 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
waren bij jou de ruiten ingeslagen?
Me dochter vond m super!!!quote:Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef Kally het volgende:
Iemand al iets gezien van de film 2012, en is het wat?
Ik vond die van B&E ook nét ietsje leuker, maar eigenlijk vind ik beide filmpjes maar stom.quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat filmpje was voor Cc en ze kon er wel om lachen.
Maar goed als je Bert en Ernie een stuk serieuzer neemt dan baby Justin zegt dat wel weer genoeg.
Debiele kalkoenquote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou het nog even voor mezelf
Lekker!quote:Op zondag 15 november 2009 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was warme chocolademelk met slagroom
Mooi nu ga ik hem zeker kijkenquote:
Da's juist verdrietig. Nu sterf ik dus niet en zal Gert voor altijd kudt painten.quote:Op zondag 15 november 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker!Ja dan is je griep over, anders heb je daar geen trek in.
Het is geen wedstrijd.quote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond die van B&E ook nét ietsje leuker, maar eigenlijk vind ik beide filmpjes maar stom.
Nee, dat zijn die mannen die naast het onderhouden van hun gezin pecunia aftikken voor een "pak slaag" (als je die twee woorden samen gaat voegen krijg je trouwens "plaag")quote:
Ja, dat is natuurlijk wel een groot nadeelquote:Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's juist verdrietig. Nu sterf ik dus niet en zal Gert voor altijd kudt painten.
als ik tijd heb dan lees ik weleens wat terug, ook niet altijd. Eigenlijk heb je gelijk en lees ik niet terug inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2009 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij leest ook niet terug hè![]()
Haar autoruit, donderdagnacht tijdens haar werk
oh zo zag ik het ook niet hoor en de meerderheid van de filmpjes die langskomen vind ik maar stomquote:
Ja hij riep steeds bezorgd dat Piet wél voorzíchtig moest doen. Mietje.quote:Op zondag 15 november 2009 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond de kleine puk vast heel spannend he?
Mijn gedachten.quote:Op zondag 15 november 2009 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh zo zag ik het ook niet hoor en de meerderheid van de filmpjes die langskomen vind ik maar stom![]()
Het ging mij er meer om dat je ook als je de humor ervan in wilt zien (en het niet al te serieus wilt nemen) je een filmpje dat grappig is bedoeld ook gewoon stom kunt vinden. Maar dat maakt verder ook niet uit toch
Deugdzaam en koddig?quote:Op zondag 15 november 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat zijn die mannen die naast het onderhouden van hun gezin pecunia aftikken voor een "pak slaag" (als je die twee woorden samen gaat voegen krijg je trouwens "plaag")
quote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
Ja hij riep steeds bezorgd dat Piet wél voorzíchtig moest doen. Mietje.![]()
Oke dus dronken kijken dan hoef je het verhaal niet te volgenquote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hij riep steeds bezorgd dat Piet wél voorzíchtig moest doen. Mietje.![]()
2012: de recensie in mijn krant geeft het een hoog cijfer voor de special effects, maar daar is dan ook meteen alle focus op gericht geweest, het verhaaltje eromheen is volgens de recensie zó mager en ongeloofwaardig dat het hinderlijk wordt.
quote:Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's juist verdrietig. Nu sterf ik dus niet en zal Gert voor altijd kudt painten.
*kuch*quote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
2012: de recensie in mijn krant geeft het een hoog cijfer voor de special effects, maar daar is dan ook meteen alle focus op gericht geweest, het verhaaltje eromheen is volgens de recensie zó mager en ongeloofwaardig dat het hinderlijk wordt.
Da's lief van je. Als je dan een keer echt dringend een paint nodig hebt mag je het PM'enquote:Op zondag 15 november 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de andere kant: het is écht nog wat te vroeg. Blijf maar leven dan, ik draag de last van de no paintskillz manmoedig.
Dottig en Knap!?quote:Op zondag 15 november 2009 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe
ik hou het op donker en klein kattig
Ahhw.quote:Op zondag 15 november 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's lief van je. Als je dan een keer echt dringend een paint nodig hebt mag je het PM'en
quote:Op zondag 15 november 2009 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhw.
Als jij dan een keer een gedicht nodig hebt...
want dat kan ik heel goed
ik tover er zo hupakee eentje uit de hoge hoed
als het moed!
Heeft ie de recensie van I am Legend gekopieerdquote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
Donker en Kinkyquote:Op zondag 15 november 2009 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe
ik hou het op donker en klein kattig
En van Independance Day! Allemachtig, had uit m'n geheugen gewist dat die zó slecht was! En nu ook weer van de HD-recorder gewist.quote:Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft ie de recensie van I am Legend gekopieerd?
Ben ik nu de enige die dat beschouwd als een soort van minachting richting de klantquote:Op zondag 15 november 2009 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Hou 's op Fok! stuk te maken als ik net een bericht zit te editten
quote:Zodra we een datum hebben geprikt voor de verhuizing zullen we jullie daarvan op de hoogte stellen. Van zowel het plaatsen van de nieuwe servers als het verhuizen van de hele handel van de oude naar de nieuwe locatie zullen we een leuk fotoverslag maken.
Op o.a. twitter is het één en ander te volgen en ik geloof dat de laatste "downtime" daarnet niet echt in de planning stond, dus daar kan je dan ook weinig over zeggenquote:Op zondag 15 november 2009 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die dat beschouwd als een soort van minachting richting de klant
MED is het topic waar men vooraf aankondigingen zou moeten doen. Dat doen ze dan ook af en toe. Maar zo het lijkt niet structureel. Het kan zijn dat men dacht dat deze actie geen impact zou hebben, maar zoals meestal blijkt heeft een actie dat wel. Regelmatig een verkeerde inschatting maken zou toch voortschrijdend inzicht en mededelingen vooraf moeten opleveren?quote:Op zondag 15 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op o.a. twitter is het één en ander te volgen en ik geloof dat de laatste "downtime" daarnet niet echt in de planning stond, dus daar kan je dan ook weinig over zeggen
Ik kreeg daarnet netjes een info schermpje over dat Fok! niet bereikbaar was i.v.m. de verhuizing en dergelijken.quote:Op zondag 15 november 2009 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
MED is het topic waar men vooraf aankondigingen zou moeten doen. Dat doen ze dan ook af en toe. Maar zo het lijkt niet structureel. Het kan zijn dat men dacht dat deze actie geen impact zou hebben, maar zoals meestal blijkt heeft een actie dat wel. Regelmatig een verkeerde inschatting maken zou toch voortschrijdend inzicht en mededelingen vooraf moeten opleveren?
't Zal mij verder een rot zorg zijn, maar Fok! is commercieel. Als een volwassen commercieel bedrijf dat een paar keer zou flikken, dan kon men de deuren sluiten. Fok! heeft wat dat betreft echt mega mazzel dat het een community is en dat mensen voor elkaar komen in plaats van voor Fok!.quote:Op zondag 15 november 2009 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kan je in FB een topic openen en aan Danny vragen waarom hij je niet heeft geïnformeerd?
Een samenvatting maken IS leren toch?quote:Op zondag 15 november 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Wat heerlijk die downtime!
Heb mijn samenvatting af, nu moet ik het nog even leren
Ik sta overal voor open Caro, doe maar een aabodquote:Op zondag 15 november 2009 16:38 schreef CarOnline het volgende:
Komt er geen gedichten wedstrijd dit jaar?
Heb de trofee nog altijd op de schouw staan![]()
![]()
NSMSN zou je dat willen, bondage enzo?
Want dat gaat natuurlijk wel veel verder dan alleen af en toe een pets op de billen![]()
Wel leuk, kan ze je ook opdragen een week niet te Fok!ken enzo.
Tenminste, als je haar vaste slaafje bent
Ja, maar ook veel knippen en plakkenquote:Op zondag 15 november 2009 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Een samenvatting maken IS leren toch?
Hier loopt het nog steeds niet helemaal geweldigquote:Op zondag 15 november 2009 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ook veel knippen en plakken
Ik zie nu trouwens dat Fok! maar een half uur down was ofzo?
Heb een paar keer geprobeerd maar kwam er niet op, gelukkig!
quote:Op zondag 15 november 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open Caro, doe maar een aabod
Kom kom, niet zo conservatief.quote:Op zondag 15 november 2009 16:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou begin maar eens met een week niet fokken
Oh ja, sorry ik was iets te impulsief.quote:Op zondag 15 november 2009 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom kom, niet zo conservatief.
Je mag vragen wat je wil toch? Foto's van NMNS in leren catsuit lijkt me het minste.
quote:Op zondag 15 november 2009 16:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou begin maar eens met een week niet fokken
Ik ben er pas net weer.quote:Op zondag 15 november 2009 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, waarom komen jullie er wel doorheen en ik niet
quote:Op zondag 15 november 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Graag even motiveren, over het waarom en wat je insteek is en zulks
![]()
M.a.w., geef je gewoon bloot en zeg wat je op je lever hebt
Doe maar, misschien kun je ook nog even wat klaarheid brengen in de nevelen van afgelopen vrijdagnacht?quote:Op zondag 15 november 2009 16:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niks hoor, maar dit was wel heel voor de handliggend.
Ik overleg nog even met Ian als je t niet erg vindt
*wijvenmodusquote:Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een geweldige clip en dito nummer![]()
Ja, ik meen het echt. 't Ligt gewoon lekker in het gehoor, vanaf de eerste tonen. Maar meestal verveelt zo'n nummer dan wel redelijk snel.quote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
*wijvenmodus
Ja, méén je dit echt?
Want het is een GEWELDIG nummer namelijk en ik zal het verdedigen al kost het me mijn leven.
Ik vind haar tattoo's helemaal toppiequote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
*wijvenmodus
Ja, méén je dit echt?
Want het is een GEWELDIG nummer namelijk en ik zal het verdedigen al kost het me mijn leven.
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.quote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar, misschien kun je ook nog even wat klaarheid brengen in de nevelen van afgelopen vrijdagnacht?
Laven, Lavender bloehoe ow sorry je naam doet me steeds aan een liedje denken, k weet niet meer wie t zong.quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.
Ja saai wellicht, maar het is netter
Eh?quote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar, misschien kun je ook nog even wat klaarheid brengen in de nevelen van afgelopen vrijdagnacht?
Die vind ik dan weer niet zo bijzonder eigenlijk. Welke vind je precies zo tof?quote:Op zondag 15 november 2009 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar tattoo's helemaal toppie
Gunst, het was maar een vraag hè, dat is altijd nog veel netter dan dat mij hier iets opgedragen wordt.quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.
Ja saai wellicht, maar het is netter
Zoals je weet is het bij BDSM zo dat één en ander gebaseerd is op vertrouwen. Het type icons en de taal die je gebriukt in mijn richting boezemen mij weinig van dat noodzakelijke vertrouwen in. Kortom, nextquote:Op zondag 15 november 2009 17:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh?![]()
Dat denk ik niet, daar ik afgelopen vrijdagavond al vroeg de bedstee ben ingekropen.
En wat ik daar deed gaat je geen hol aan![]()
Boezem? Je zit in codetaal te communiceren he.quote:Op zondag 15 november 2009 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zoals je weet is het bij BDSM zo dat één en ander gebaseerd is op vertrouwen. Het type icons en de taal die je gebriukt in mijn richting boezemen mij weinig van dat noodzakelijke vertrouwen in. Kortom, next
quote:Op zondag 15 november 2009 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals je weet is het bij BDSM zo dat één en ander gebaseerd is op vertrouwen. Het type icons en de taal die je gebriukt in mijn richting boezemen mij weinig van dat noodzakelijke vertrouwen in. Kortom, next
Ja, ik ken dat liedje, zal eens opzoeken wie het zongen.quote:Op zondag 15 november 2009 17:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laven, Lavender bloehoe ow sorry je naam doet me steeds aan een liedje denken, k weet niet meer wie t zong.
Tetten!quote:Op zondag 15 november 2009 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boezem? Je zit in codetaal te communiceren he.
Nee, dat was Caroo. Die wilde volgens mij simpelweg vertellen dat ze het fijn zou vinden als ik tenminste een week op zou donderenquote:Op zondag 15 november 2009 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boezem? Je zit in codetaal te communiceren he.
Kut, ik zit de verkeerde code te ontcijferenquote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat was Caroo. Die wilde volgens mij simpelweg vertellen dat ze het fijn zou vinden als ik tenminste een week op zou donderenAlthans, dat filterde ik eruit
Sorry dat ik je diep gekwetst heb en met je gevoelens aan de haal ben gegaanquote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat was Caroo. Die wilde volgens mij simpelweg vertellen dat ze het fijn zou vinden als ik tenminste een week op zou donderenAlthans, dat filterde ik eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |