Ach moppie hierquote:
Nee, toch maar niet, want ik wil er geen punt van makenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap 't blijkbaar echt niet, vertel.
Kloptquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zo, die heb je ook met een jongen maar wat niet wil zeggen dat deze niet heel erg goed is natuurlijk
Oooooo goed plan Laysa jij krijgt die ene van Robbiequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zet een concert-dvd'tje op tijdens 't FOK!'en.
Zo erg?quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Oooooo goed plan Laysa jij krijgt die ene van Robbie
Heb je nog tips voor me?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
ik houd 'm in mijn achterhoofd
Afgelopen week 5 films ge..ehhh...kocht () waarvan ik er 3 nog moet zien dus heb nog wat voorraad
Heb je tips?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zet een concert-dvd'tje op tijdens 't FOK!'en.
PM'en kan altijd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Nee, toch maar niet, want ik wil er geen punt van maken
ik had al een beetje gekloot met mn haar....en voor de rest was het niet nodig....Oh God laat het gauw December wordenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo erg?![]()
Maar er is toch genoeg om te doen, je keukenkastjes soppen, je haar invlechten, de buren gek maken met je muziek.
Of had je daar allemaal geen zin in?
December?! waarom december? Je bedoelt april zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had al een beetje gekloot met mn haar....en voor de rest was het niet nodig....Oh God laat het gauw December worden
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa de 11equote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had al een beetje gekloot met mn haar....en voor de rest was het niet nodig....Oh God laat het gauw December worden
Nee Decemberquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
December?! waarom december? Je bedoelt april zeker
Ik hoor van veel kanten dat Surrogates tegenvalt, maar ik ben sowieso niet zo'n Die Hard-liefhebber en het schijnt toch weer zo'n film te zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Surrogates en Julie & Julia gekeken. Beide niet onaardig en keken lekker weg
April? Waarom april? Je bedoelt juni zeker?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
December?! waarom december? Je bedoelt april zeker
April is best een oke maandquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
April? Waarom april? Je bedoelt juni zeker?
Die Hard?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor van veel kanten dat Surrogates tegenvalt, maar ik ben sowieso niet zo'n Die Hard-liefhebber en het schijnt toch weer zo'n film te zijn.
Stappenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee December....lekker stappen en dan is de hetisverstandigomffrustigaantedoentijd weer voorbij
ja en dan komt oud & Nieuwquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Stappenwe gaan een house party doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |